Olen muusikkomies joka tapailee salaa kaunista mutta varattua perheenäitiä. Pidätkö minua vai naista moraalittomana?
Kommentit (27)
Muusikon kosketuksellinen rytmitaju, uuuhh
Kumpaakin voisi pitää moraalivajeisena
Pidän teitä molempia moraalittomina.
:D Miksi sillä oli tarinassasi väliä että olet muusikko
Olet tapaillut jo aika pitkään. Et ilmeisesti ole kovin taitava kun homma ei etene.
Teitä molempia. Muusikkona olemisesta ei saa lisäpisteitä kumpaankaan suuntaan
Onko naisen kauneudella jotain tekemistä moraalin kanssa vai miksi halusit tuoda sen esille?
Hienoa, että ap osas kertoa mistä kysymys löytyy.
En pidä kumpaakaan moraalittomana, mutta tyhmähän sinä olet (ja erittäin lapsellinen) kun keksit tuollaisia tarinoita tänne.
Vierailija kirjoitti:
:D Miksi sillä oli tarinassasi väliä että olet muusikko
Muusikoissahan on samaa kuin taiteilijoissakin, ovat parempia lakanoitten välissä :)
Vierailija kirjoitti:
eikö nainen saa kotona seksii?
Saa sellaista mekaanista jyystöä. Minä taas pidän naista taideteoksena, jota rakastellaan henkevän rytmisesti.
Ap
Sanoisin että sinä selviät puhtain paperein, koska olet muusikko ja nainen on kaunis. Nainen taas leikkii perheensä onnella ja on valmis tuhoamaan monia asioita vuoksesi. Petollinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Teitä molempia. Muusikkona olemisesta ei saa lisäpisteitä kumpaankaan suuntaan
Pisteitä ei tarvita, mutta onhan se nyt fakta että esim taitavalla pianonsoitolla saa naisia, etenkin jos osaa kuutamosonaatin. Nimimerkillä kokemusta on.
Nykyään ihan normimenoa, ei arvo-ongelmaa. Kai sitä nyt saa elämästä nauttia.
Molemmat on moraalittomia, nainen enemmän. Sinä olet kodinrikkoja ja nainen on pääsyyllinen. Vertautuu samaan kuin että antaa tappajalle aseen, eli mahdollistat teon, mutta et kuitenkaan tee henkirikosta itse.
Jos mies suuttuu ja tapahtuu mustasukkaisuusrikos, niin nainen olisi oikeutempi uhri. Mutta valitettavasti myös sinä voit joutua kohteeksi koska loukattu ihminen ei toimi rationaalisesti, joten kannattaa varoa. Noi häntäheikkihommat voi toisinaan päätyä hautaan, vaikka se onneksi harvinaista onkin.
Ikinähän ei ole järkevää lähteä kostamaan väkivalloin pettämistä, vaan ainoastaan jättää se tyyppi. Mutta ihmiset eivät aina osaa olla näin fiksuja, valitettavasti. Maailman vanhin syy tappaa joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö nainen saa kotona seksii?
Saa sellaista mekaanista jyystöä. Minä taas pidän naista taideteoksena, jota rakastellaan henkevän rytmisesti.
Ap
Aha, tästä oli kysymys. Omakehu haisee.
käyttäkää kumia ettei tule yllätyksii
Jos olet sinkkumies, on ainoastaan tuo nainen moraaliton.