Millaista seksin harrastaminen autossa on?
Tilanne siis on se että ollaan molemmat 19 ja ri oo omii kämppii nii meinattiin mun isän autossa mut se on bmw 3-sarja eli aika pieni.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Isä varmaan ilostuu nussimisen hajusta autossa.
Olisiko joku metsäinen levähdyspaikka tms. mitään?
Juuei, isi ei taatusti ostaisikaan kiimaisen teinipimpsan hajuista wunderbaumia jos niitä vain myytäisiin jossain.
Nuolee vielä vaihdekepin nupinkin jos se kiiltelee oudosti limaisena.
2-ovisissa penkit kääntyy yleensä taaksepäin makuuasentoon. Celicassa ainakin onnistuu niin että nainen menee kontilleen pää takaosaa kohti niin että vasen polvi pelkääjän penkille ja oikea polvi kuskin penkille. Siinä mahtuu just ja just panemaan takaapäin. Tosin miehellä on melkein selkä katossa kiinni. Parempi olis kyllä joku tila-auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voi tehdä niinkin että nainen nojaa nokkapellille perse pystyssä ja mies panee takaa tai sitten Nainen on takapenkillä kontillaan ja mies seisoo ulkona ja nussii.
Voi dziisus näitä juttuja. Nykyautoissa konepelti on niin paperinohutta foliota että konepeltiin painuvat tissien lisäksi nännitkin käänteisenä reliefinä.
Ei siihen tartte maata koko painolla kunha vähä nojaa. Tosin toivon ihan totta edelliseen autoon tuli pari pikku lommoo mitkä oikeasti näky vain tietyssä kulmassa auringossa jotka sitten eräs tarkkasilmäinen lähisukulainen bongas ja mainitsi olin vaa et jaa mistähän ne on tullu. Nyt se auto on mun pojalla.
Meillä toimii ihan mä miehen alla takapenkillä. Tilanpuutteen takia ollaan lähekkäin koko ajan ja toi on vaan plussaa. Oon saanut ihanimmat orkkuni maatessa autossa. Miehen käsi suojelee mun päätä ovelta kovassa kiihdytyksessä. Ihan vanhassa Avessa ollaan, jotenka ei oo tosiaan tilaa hirveesti.
BMW on tehty ulosajoihin, ei sisäänajoihin.
Kokemusta on vain yhdestä kerrasta. Ratsastin kaksiovisen jenkin takapenkillä ja se onnistui ihan hyvin, sillä en ole kovin pitkä. Takapenkille pääsy ja sieltä poistuminen ei ollut kovin näppärää ja kun päätettiin jatkaa autoa vasten ulkopuolella, kompurointi takapenkiltä poistuessa vähän laimensi fiilistä. Onneksi vain vähän ja tilapäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toimii ihan mä miehen alla takapenkillä. Tilanpuutteen takia ollaan lähekkäin koko ajan ja toi on vaan plussaa. Oon saanut ihanimmat orkkuni maatessa autossa. Miehen käsi suojelee mun päätä ovelta kovassa kiihdytyksessä. Ihan vanhassa Avessa ollaan, jotenka ei oo tosiaan tilaa hirveesti.
Kovassa kiihdytyksessä? Te ootte siis sillain ajon aikana?
Vaimoni puhui useita kertoja Touaregista Leviltä palattuaan.
Takapenkillä on mukavinta panna ja makuulla on matalana paremmassa näkösuojassa. Poikaystäväni alle minäkin aina päädyn. Muutoinkin ei vain autossa seksitellessä. Hän on niin dominoiva ja tunnen samalla turvaa.
Vierailija kirjoitti:
hankalaa
Mukavampaa se on pehmoisessa sängyssä, mutta missä sitä ei tekisi kun on poikana oikein kiihottunut ja kiimassa naisenalkuunsa. Mä en ainakaan pystynyt hillitsemään itseäni nuorena. En tiedä sitten oliko se hänelle yhtä kiihottavaa, mutta tyttö tuntui ainakin nauttivan paljon. Takapenkillä päällekkäin kuten täällä mainittua oli parasta.
Nykyisin ollaan molemmat niin mukavuuden haluisia, että ollaan lähes yksinomaan sängyssä rakastelemassa. Osa minusta haluaisi yhä autoseksiä. En tiedä saisinko naistani enää innostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hankalaa
Mukavampaa se on pehmoisessa sängyssä, mutta missä sitä ei tekisi kun on poikana oikein kiihottunut ja kiimassa naisenalkuunsa. Mä en ainakaan pystynyt hillitsemään itseäni nuorena. En tiedä sitten oliko se hänelle yhtä kiihottavaa, mutta tyttö tuntui ainakin nauttivan paljon. Takapenkillä päällekkäin kuten täällä mainittua oli parasta.
Nykyisin ollaan molemmat niin mukavuuden haluisia, että ollaan lähes yksinomaan sängyssä rakastelemassa. Osa minusta haluaisi yhä autoseksiä. En tiedä saisinko naistani enää innostumaan.
On toki. ja takaapäin keittiössä tai sohvalla. Mutta jos talossa on lapsia nii aina ei voi olla sängyssä keittiössä tai sohvalla. Sitten hyvä paikka on auto tai autoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hankalaa
Teet samalla tavalla kuin silloin nuorempana. Viettelet, suutelet, koskettelet samalla intensiteetillä, puhut just samoin. Oletan että olit tolla tavalla kiivas samoin kuin mieheni. Mut juttu oli että toistat samaa käytöstä ja katso mihin se johtaa. Jos olisin naisesi lähtisin messiin. Rakastan tota miehen käytöstä. Miten hän käy kuumana muhun. MN26
Nuorena ollessa kuplavolski, eipä tainut olla käänettävää etupenkin selkänojaa siitä huolimata kupla kesti eikä tullut kolhuja. N 62 v
Näin yli viiskymppisenä tosi kankeaa, mutta pakko se on kun panettaa
Mun tiukin kokemus on steyr-puch. Siis sama koppa kuin fiat 500(se vanha).
Oli aika intiimiä!
Se oli armeija-aikaa ja kaverina sotilaskotisisar. Oli kuitenkin kivaa!
Voi dziisus näitä juttuja. Nykyautoissa konepelti on niin paperinohutta foliota että konepeltiin painuvat tissien lisäksi nännitkin käänteisenä reliefinä.