Alex Stubb olisi oikeasti hyvä ja edustava valinta Suomen presidentiksi!
Ainoat miinukset ovat ehkä:
- ei ajatuksiltaan kaikkein laadukkainta ja syvällisintä sorttia
- liian lääpällään EU:n ihanuuteen (ainakin nuorena)
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Alex on pyytänyt anteeksi kiusaamistaan, Haavisto ei. Tästä kuitenkin pisteitä ekaksi mainitulle.
Haavisto jäi kiinni aatun johtamistavan ihailusta. Haaviston "anteeksipyyntö" : "en tunnista omikseni" joka siis ei ole sen paremmin anteeksipyyntö kuin todiste siitäkään ettei tuo olisi noin sanonut kun kerran todistaja kertoo tuon noin sanoneen.
Mutta kiva että medialla riittää pitkämielisyyttä nasseporukoiden ihailuun kuten lindmanista ja nyt myös haavistosta nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on itse sanonut aivan parin viime vuoden sisään ettei lähde enää politiikkaan.
Ja että Suomen politiikka on hänen osaltaan nähty.
Ehkä Stubbilla ei sittenkään ole mahdollisuuksia toiselle kierrokselle, vaikka pidän hänen taitojaan monessa asiassa huomattavan hyvinä. Kommunikointi monella kielellä sujuvasti, siinä hän on tästä joukosta paras.
Pidän kaikkein mielenkiintoisimpana asiana näissä vaaleissa sitä että ketkä kaksi ovat toisella kierroksella. Jos Haavistoa voidaan pitää varmana menijänä, niin kuka häntä vastassa? Niin toivon että se on Aaltola. Sitten voitaisiinkin jo odotella tosi jytky-yllätystä.
Joo tiedän, toivomalla ei saa mitään!
Häkkästä oisin ennemmin kannattanu
Koska Häkkästä ei saatu ehdolle, minä, kokoomuslainen, äänestän Mika Aaltolaa. En voi äänestää koulukiusaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska Häkkästä ei saatu ehdolle, minä, kokoomuslainen, äänestän Mika Aaltolaa. En voi äänestää koulukiusaajaa.
Niin minäkin!
https://www.weforum.org/people/alexander-stubb
Joo, kyllähän Alex pitää saada Suomen johtoon!
Aion erota Kokoomuksesta 20 vuoden jäsenyyden jälkeen.
Niin härski on tuo Stubbin valinta! Miten tuo Orpo kehtasi.
Cai-Göran Alexander Stubb ei sovi Suomen presidentiksi. Ei edusta kansaa. Korkeintaan rkp:n ehdokkaaksi.
Stubbilla karjalaiset juuret. Käynyt isänsä kanssa matkoilla sukunsa mailla. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Aion erota Kokoomuksesta 20 vuoden jäsenyyden jälkeen.
Niin härski on tuo Stubbin valinta! Miten tuo Orpo kehtasi.
Kyse ei ole kehtaamisesta, nämä henkilöt eivät osaa hävetä.
Kyse on Orpon ja Stubin kaveruudesta ja yhteisistä bisneksistä. Järjestely ei hyödytä ketään muuta tahoa kuin tiettyä pientä joukkoa kokoomuslaisia, isosti.
Politikointia törkeimmillään; Kyse ei todellakaan ole Suomen, puhumattakaan Suomen kansan edusta.
Stubbin äänestän. Jos hän ei ole toisella kierroksella, ääneni menee Haavistolle. Yllätyin että Stubb lähti mukaan. Hän on yksi aliarvostetuimmista suomalaisista poliitikoista ja aivan naurettavista syistä: ulkonäkönsä ja urheiluharrastustensa takia. Tämäkin kuitenkin rekrytointia presidentin tehtävään ja Stubbin osaaminen täyttää kaikki tehtävän vaatimat osa-alueet.
Vierailija kirjoitti:
"Edustava"? Ei kiinnosta ulkomaisen vaimon ottaneen, ulkomailla töissä olevan kiipijän edustavuus ihanien ulkomaalaisten toimittajien silmissä. Kiinnostaa Suomen valtion ja suomalaisten puolen pitäminen.
Miten tää sun mielestä on sujunut näiltä edellisiltä puherajoitteisilta jöröttäjiltä? Ehkä olisi syytä vaihtaa strategiaa.
Googlatkaa vähän Stubbia, kertoo avoimesti olevansa mul**u, myöntää olevansa kiusaaja. Haukkuu ja nauraa vammaisille ja köyhille kirjoituksissaan.
Siinäpä vasta arvojohtaja.
Stubb on osaamisensa ja pätevyytensä puolesta sopivin presidentiksi. Äänestän.
Hyvä että odotetusti lähti ehdolle. Hyvä pressa tulee hänestä.
Mä tykkään. Tapasin kerran eräässä tapahtumassa ja oli tosi mukavan, fiksun ja välittömän oloinen. Ja puoluekin on minulle oikea. Ja olisi vaihteeksi vähän nuorempi presidentti.
Verrattuna johonkin Halla-ahoon Stubb on superhyvä ehdokas. Mutta häviää Haavistolle, Aaltolalle ja Urpilaiselle.
Sitä varten se Mika niitä halkoja siis hakkasi...