IL: Fatim Diarra
Jos haluaa asua metsässä niin ole hyvä, mutta ihan turha odottaa samaa palvelutasoa ja metsässä on anketa, ainoa syy muuttaa sinne on insesti ja se että kukaan ei kuule kun vaimo huutaa apua.
"Mun puolesta kaikki saa runkata aivan missä huvittaa, mutta ei hallituksen kuulu rahalla kannustaa ihmisiä runkkaamaan juuri Lieksassa.
Yllättäen hän kelpaakin IL:lle ihmisoikeuksien puolustajaksi, menneisyyden teksteistä viis. Tasapuolista tiedonvälitystä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Olen demari enkä hyväksy noita hänen sanomisiaan, en äänestäisi häntä ja jos hänet nostettaisiin ministeriksi arvostelisin sitä. Hänen ei myöskään pitäisi olla päässyt kansanedustajaksi ollenkaan.
Kansanedustajaksi ei kriteereitä ole, mutta ministeriksi hän on jo nyt soveltumaton. Osoittanut sen verran surkeaa harkintakykyä moneen otteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Oon vihreiden äänestäjä, ja kyllä munkin mielestä noi kommentit on täysin asiattomia ja ei ok. En hyväksy tuollaista.
Mä tunnen olevani vihreä kokoomuksen edustaja. Aika vaikea on etsiä äänestämäänsä puoluetta, kun haluaisi toisesta puolueesta talouspolitiikan ja toisesta luonnonsuojelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä mitä sanotaan vaan sillä kuka sanoo.
Kyllä minun mielestäni on kurjaa että julkisuudessa esiintyvät, olivat poliitikkoja tai nuorisoidoleita tai mitä ikinä, viljelevä tuota v- sanaa joka käänteessä. Se on todella ruma sana ja ala- arvoista käytöstä sen jatkuva toistelu.
Näen että veli- Diarran yritys on yrittänyt sukeltaa nuorison suosioon nimikikkailulla. Harmi jos ei menestynytkään. Ehkä ei kuitenkaan niin ihmeellisiä tuotteita jos jokin painettu ruma sana puserossa?
Ensimmäinen (minun näkemäni) kirjoitus, jossa asia nostetaan esille! Onko inhottava v-sana tosiaan jo niin arkipäiväistynyt, että ketään ei ihmetytä moinen nimenkuvatus?
Eniten ihmettelen, jos tuo OY:n nimi on mennyt läpi virallisissa yhteyksissä, PRH ym. Eikö muka laiton? Ainakin hyvien tapojen (ja hyvän maun) vastainen.
Samoin ovat hyvien tapojen ja maun vastaisia monet otsikon naisen möläytykset. Luulin, että on aikuinen nainen, eikä mikään taantumusvaiheessa oleva esiteini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä mitä sanotaan vaan sillä kuka sanoo.
Kyllä minun mielestäni on kurjaa että julkisuudessa esiintyvät, olivat poliitikkoja tai nuorisoidoleita tai mitä ikinä, viljelevä tuota v- sanaa joka käänteessä. Se on todella ruma sana ja ala- arvoista käytöstä sen jatkuva toistelu.
Näen että veli- Diarran yritys on yrittänyt sukeltaa nuorison suosioon nimikikkailulla. Harmi jos ei menestynytkään. Ehkä ei kuitenkaan niin ihmeellisiä tuotteita jos jokin painettu ruma sana puserossa?
Veli Diarran yritys on jättänyt verot maksamatta, joten se vähäkin menestys on tehty laittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen demari enkä hyväksy noita hänen sanomisiaan, en äänestäisi häntä ja jos hänet nostettaisiin ministeriksi arvostelisin sitä. Hänen ei myöskään pitäisi olla päässyt kansanedustajaksi ollenkaan.
Oletko rasisti?
Pohjaan palaneet saa sanoa mitä haluaa.