Nainen, rehellisesti: onko sinusta jännittävää, jos tiedät jollain tutulla miehellä olevan iso penis?
Niin lapselliselta kuin se kuulostaakin, tätä olen monta kertaa miettinyt. Tiedän esim. itse, että vaimon kaverin miehellä on järkyttävän kokoinen penis ja myös vaimoni on tämän nähnyt kerran yhteissaunassa. Miten on, onko valtaosalle naisista tällainen tieto kutkuttavan jännittävä vain päinvastoin yhdentekevä asia?
Kommentit (79)
Todella paljon vähemmän kiinnostaa kuin miehet luulevat.
No, rehellisesti sanoen olin pyörtyä kun näin kaverin miehen alasti mökkisaunan edessä vilvoittelemassa tänä kesänä. Penis oli oikeasti levossa huomattavasti isompi kuin omalla miehellä erektiossa. Valehtelisin jos väittäisin etteikö ole käynyt muutamaan otteeseen mielessä tuon jälkeen.
Jos tuollainen tilanne olisi, niin ajattelisin, että onneksi omalla miehellä on parempi. Tiedän kokemuksesta, että iso penis ei sovi minun mittoihini enkä muutenkaan pidä isoa penistä kovin esteettisenä.
Mikset muuten kysy omalta vaimoltasi asiaa?
Tottakai se on mielessä. Tosin eihän lepopituus kerro erektiopituudesta mitään. Se mikä minua lopulta kiinnostaa, on erektiopituus.
Miehen kaverin näin kerran vahingossa mökillä saunottaessa ja oli kuin olisi roikkunut HK:n sininen jalkojen välissä. En kyllä pysty olemaan ajattelematta sitä kun tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaverin näin kerran vahingossa mökillä saunottaessa ja oli kuin olisi roikkunut HK:n sininen jalkojen välissä. En kyllä pysty olemaan ajattelematta sitä kun tavataan.
Olisitko valmis kokeilemaan sitä?
Ei kovin usein, mutta joskus kun tietää, tai on kuullut, että jollakulla on hyvin varusteltu, niin ajatuksissa haluan ottaa sen suuhuni. Rakastan tunnetta kun iso kalu täyttää koko suun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin ajatuksen tasolla jos esim erottaisiin mieheni kanssa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole ennen saanut isoa, vai tiedät sen tekevän hyvää, ja sen takia iso on mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole ennen saanut isoa, vai tiedät sen tekevän hyvää, ja sen takia iso on mielessä?
Tiedän ja sen takia.
Kaikki eksoottinen on kiinnostavaa mutta harvoin kovin kätevää
Lepomitat nyt ei juuri kerro siitä minkä kokoinen vehje on juhlakunnossa. Oletteko ikinä kuullut termejä veripenis ja lihapenis?
Tiedän miehen jolla on levossa pieni mutta juhlakunnossa iso.
Toisaalta tiedän myös miehen jolla on lepotilassa iso mutta seisoessaan on ehkä sentin pari pidempi. Tiedän myös miehen, jolla levossa iso ja sitten kovana valtava.
Vaikea sitä on lepotilasta arvioida.
Ja mitä kysymykseen tulee riippuu täysin siitä olenko seksuaalisesti miehestä kiinnostunut, kiinnostaako hänen varustuksensa minua vai. Ei radom miesten koot kyllä kiinnosta. Olen myös huomannut, että seksissä se koko ei ole kovin merkityksellinen asia vaan se miten sitä käyttää mitä on.
Ei se joka kerta tulisi mieleen kun miehen näkisin. Mutta en sano ettei kiinnostaisi ollenkaan.
Ja ei, en haaveile isosta/isommasta. Miehelläni on perusmittainen ja paksu ja sekin välillä venyttää niin että sattuu.
Mieheni kaverilla on iso kulli ja ajattelen sitä usein kun tyydytän itseäni. Miehelläni on vain 13 senttinen.
Leena 52
Joskus vuosia sitten olimme siskoni ja hänen miehensä kanssa mökillä. Heräsin aamulla ensimmäisenä ja etsin laturin piuhaa. He nukkuivat yläkerrassa, jonne meni sellaiset todella jyrkät rappuset. Nousin hiljaa rappusia ylös ja tämä mies nukkui selällään ilkosillaan ja kova erektio päällä. Kyllä sitä hetken aikaa katselin, koska se oli todella komea näky, myönnän. Penis oli todella upean kokoinen. Oli paksuutta ja pituutta. En mitään seksuaallista vetoa alkanut tuntea häntä kohtaan, mutta se näky on jäänyt tarkasti mieleen.
Itse en osaa kuvitella sitä mitä nainen ajattelee nähdessään ison.
Oma puolisoni on kehunut minun kaluani isoimmaksi, ja kuulemma (lukuisista) eri ihmisistä juuri minä pääsen syvimmälle.
Hän sanoo että joka kerta se jännittää kun näkee sen KASVAVAN kuulemma joka kerta yllättyy siitä miten isoksi se menee.
Suihin ottaessa ensimmäisen kerran puolisoni sanoi että "herranjumala" enhän minä saa edes lähelle puolia suuhuni menemään, tuota pahoitteli itse sanoin että ei se syvyys ratkaise vaan tuntuma. Ja onhan se hyvä.
Lisäksi sanoi että joutuu extreme suureksi suutaan venyttää että mahtuu ja silti hampaat osuu pakosti.
Tuo hammasjuttu ei minua haittaa. Annoin puolisolleni luvan mitata sen juhlakunnossa koska hän sitä ehdotti, ekaksi olin että no haittaakos tuo nyt mitään jos vaikka mittaakin. Se oli todella kiihottava kokemus meille molemmille. Jonka jälkeen otin hänet takaapäin niin että huh huh. Meillä on aina mennyt todella TODELLA märäksi se touhu kun pillusta tulee käytännössä kaikki eritteet ulos kun työnnyn hänen sisään, hän sanoikin että erikoista tuo että aina on ihan lakanat märkänä.
Emätin kieltämättä joutuu tosi paljon leviämään kun työnnyn häneen. Hän sanoo itsekkin kun näkee sen että erittäin kiihottavaa katsoa kun niin pitkältä työnnyt.
Lisäksi hän kehui sitä ratsastaessa ekaa kertaa sanoi että JOUTUU TODELLA PITKÄÄ LIIKETTÄ TEKEMÄÄN sinun kalullasi.
Mitoilla jotka puolisoni mittasi en halua kehua sun muuta mutta voin sanoa että yli sen kahdenkymmenen meni ja mitattiin ihan vain päältä se. ympärys oli yli 15
Mutta minusta se ei ole mikään älyttömän iso.
Vierailija kirjoitti:
Itse en osaa kuvitella sitä mitä nainen ajattelee nähdessään ison.
Oma puolisoni on kehunut minun kaluani isoimmaksi, ja kuulemma (lukuisista) eri ihmisistä juuri minä pääsen syvimmälle.
Hän sanoo että joka kerta se jännittää kun näkee sen KASVAVAN kuulemma joka kerta yllättyy siitä miten isoksi se menee.
Suihin ottaessa ensimmäisen kerran puolisoni sanoi että "herranjumala" enhän minä saa edes lähelle puolia suuhuni menemään, tuota pahoitteli itse sanoin että ei se syvyys ratkaise vaan tuntuma. Ja onhan se hyvä.
Lisäksi sanoi että joutuu extreme suureksi suutaan venyttää että mahtuu ja silti hampaat osuu pakosti.
Tuo hammasjuttu ei minua haittaa. Annoin puolisolleni luvan mitata sen juhlakunnossa koska hän sitä ehdotti, ekaksi olin että no haittaakos tuo nyt mitään jos vaikka mittaakin. Se oli todella kiihottava kokemus meille molemmille. Jonka jälkeen otin hänet takaapäin niin että huh huh. Meillä on aina mennyt todella TODELLA märäksi se touhu kun pillusta tulee käytännössä kaikki eritteet ulos kun työnnyn hänen sisään, hän sanoikin että erikoista tuo että aina on ihan lakanat märkänä.
Emätin kieltämättä joutuu tosi paljon leviämään kun työnnyn häneen. Hän sanoo itsekkin kun näkee sen että erittäin kiihottavaa katsoa kun niin pitkältä työnnyt.
Lisäksi hän kehui sitä ratsastaessa ekaa kertaa sanoi että JOUTUU TODELLA PITKÄÄ LIIKETTÄ TEKEMÄÄN sinun kalullasi.
Mitoilla jotka puolisoni mittasi en halua kehua sun muuta mutta voin sanoa että yli sen kahdenkymmenen meni ja mitattiin ihan vain päältä se. ympärys oli yli 15
Mutta minusta se ei ole mikään älyttömän iso.
Tuli väärät mitat
Täällä ei yhdelläkään ole alle 30 senttistä ja ämpärin vahvaa
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä kysymykseen tulee riippuu täysin siitä olenko seksuaalisesti miehestä kiinnostunut, kiinnostaako hänen varustuksensa minua vai. Ei radom miesten koot kyllä kiinnosta. Olen myös huomannut, että seksissä se koko ei ole kovin merkityksellinen asia vaan se miten sitä käyttää mitä on.
Joo, näin päin. Jos tiedän jonkun miehen kullin koon, niin se ei saa kiinnostusta heräämään, mutta jos olen valmiiksi kiinnostunut jostakin miehestä, niin sitten kiinnostaisi valtavasti millainen kulli hänellä on (ei vain koon suhteen vaan minkä näköinen jne. ihan mitä tahansa) ja jos saisi jotain tietää niin se varmasti pyörisi mielessä.
En sanoisi, että jännittävää, mutta kyllä minusta on mukavaa, kun oma mies aina avantosaunalla kertoo, kellä vakkarikävijöistä on huomattavan iso. Eli en nyt tästä tiedosta mitenkään esim. kiihotu, mutta hauskahan se on tietää.