Loiri käytti alkoholia ja huumeita väärin mutta tästä vaietaan
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miten huumeita käytetään oikein?
Esim. huomioidaan aseptiikka pistotapahtumassa.
EVVK! Annetaan sen nyt levätä rauhassa 😊
Olet väärässä. Loiri käytti niitä oikein.
Aivan sama. Mies on kuollut. Oli monipuolinen taiteilija.
Ei enää yhdessä vaiheessa? Mutta kun toinen poika kuoli miten se vaikutti.
Vaietaan? Ööö, vai niin. Mun mielestä on aika avoimesti uutisoitu Loirin elämäntavasta ja nais-seikkailuista. Perus taiteilija.
Eikö hän ihan itse niistä kertonut jopa kirjassaan?
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan hyvät tavat ja etiketti. Piikittäessä pikkurilli pysyy ojennettuna ja jointti kiertää myötäpäivään.
Enpä oikein tiedä, voiko noista avoimemmin enää kertoa, eli ei vaieta.
Hyi hyi paha paha loiri.
Onko nyt hyvä?
niin, sekin oli ihminen. Mitä supermies koska iltalehti niin sanoi?
Kuitenkin tuotti hienoa taidetta kymmeniä vuosia. Narkit harvoin pystyvät tuollaiseen tuotantoon.
Omituisia aina nämä aloitukset joissa väitetään jotain, että on vaiettu, ei puhuta, on tabu, ja sitten se asia on sellainen josta oikeasti jankataan kyllästymiseen asti mediassa... En ymmärrä onko kaiken sähköisen median algoritmit tosiaan niin tiukkoja että jotkut ihmiset eivät missään törmää johonkin tiettyyn asiaan, kuten vaikka Loirin päihteiden käyttö?
Olin kerran Loirin keikalla.
Saapui sikahumalassa, huusi biisinsä ja elävöitti esitystään näyttämällä keskisormea.
Ei oikein sopinut Eino Leinon runoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin tuotti hienoa taidetta kymmeniä vuosia. Narkit harvoin pystyvät tuollaiseen tuotantoon.
Hienoa taidetta? Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, et taida edes tietää, missä kaikessa Loiri oli mukana. Olen lukenut sekä Tervon että Marjamäen kirjat hänestä ja ura kesti 1960-luvulta lähes kuolemaan asti.
Ap on vain kateellinen Loirille, koska tämä oli monilahjakkuus, ja ap on vain täysluuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, et taida edes tietää, missä kaikessa Loiri oli mukana. Olen lukenut sekä Tervon että Marjamäen kirjat hänestä ja ura kesti 1960-luvulta lähes kuolemaan asti.
Ei se taidetta silti ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se taidetta silti ollut.
Mitäs siinä nykytaiteessa on niin ihmeellisen hienoa?