Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero ja mies käyttäytyy omituisesti

Vierailija
20.07.2023 |

Erottiin yhteisestä päätöksestä ja kaikki näytti olevan suht hyvin. Erosta aikaa n vuosi ja sovittiin että jos löytyy uusi sopovampi niin emme palaa enää yhteen. Mies nyt väittää minun pettäneen ja haluaa palata yhteen. Mies käyttäytyy todella oudosti, ostelee lahjoja, laittaa viestiä ja yhtäkkiä on kylmää-kuumaa peliä, välittää ja sitten taas ei. En ole miestä pettänyt vaan tutustuin uuteen mieheen ja tunteet ovat vahvat uutta miestä kohtaan. Mitä pitäisi tehdä, kun tuntuu että mies tekee noin vaan kun on mustis toisesta. Mm.mies lähetti minulle syntymäpäivänä yhteisiä kuvia meistä ja seuraavana päivänä kertoi mitä menettää jos valitsen toisen miehen. Rkastan miestä edelleen mutta tunteeni ovat vahvat uutta kohtaan. Exä ei normisti käyttäydy noin. Miehen ystävät laittoi viestejä että mies on itkuinen, laihtunut rajusti ja kaipaa minua kotiin. Huolestuin exästä ja paljon.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiukkana. Et lähde tohon

Vierailija
2/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

heivaa uus ja sovi asiat exän kans ennen yhteenpaluuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heivaa uus ja sovi asiat exän kans ennen yhteenpaluuta

Joo ei

Vierailija
4/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta yhteydenpito. Olette eronneet jo niin kauan sitten ja varsinkin jos ei ole lapsia niin yhteydenpito stop kokonaan.

Vierailija
5/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteisiä lapsia. Jos ei, niin estot päälle ja eteen päin. Ei se ole mikään "mies" vaan exä.

Vierailija
6/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pettämistä se on jos eron JÄLKEEN tapailee uutta ?

Vierailija
7/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan ajatteli, että eron myötä hänellä on oikeus panna muita ja että sinä et halua etkä saa ketään muuta ja istut kotona odottamassa, jos mies haluaa tulla takaisin. Oliko mitään oiretta suhteen aikana, että hän olisi pitänyt sinua itsestäänselvyytenä, eikä oikein arvostanut?

Vierailija
8/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mustis ja suuttuneena väitti niin, koska kertoi ettei ole tapaillut muita eikä halua uutta naista. Haluaa vain minut ja kertoi kuinka onnellinen oli mutta nyt kokee menettäneen kaiken.

Vierailija
9/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan ajatteli, että eron myötä hänellä on oikeus panna muita ja että sinä et halua etkä saa ketään muuta ja istut kotona odottamassa, jos mies haluaa tulla takaisin. Oliko mitään oiretta suhteen aikana, että hän olisi pitänyt sinua itsestäänselvyytenä, eikä oikein arvostanut?

Miehellä ei ole ollut muita ei ole pannut ketään ja katuu eroa.

Vierailija
10/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä yhteisiä lapsia. Jos ei, niin estot päälle ja eteen päin. Ei se ole mikään "mies" vaan exä.

Ei ole vaikka yritettiin kovasti. Se oli yksi syy muiden joukossa eroon.

Vierailija
11/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiukkana. Et lähde tohon

Palaa yhteen?

Vierailija
12/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei miehellä ole ollut muita?

Vierailija
13/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jotain selkärankaa. Välitöntä etäisyyttä kaikilla tavoin mieheen. Exäsi manipuloi sinua, käyttää henkistä väkivaltaa. Pistät estot, et pidä yhteyksiä häneen. Jos yhtään välität omasta mielenterveydestäsi. Se, miten exäsi käsittelee eroanne tai mitä tekee itselleen, on ainoastaan exäsi asia.

Pysy lujana, älä ole yhteyksissä.

Vierailija
14/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma ettei miehellä ole ollut muita?

Mitäpä luulet? Tietysti olen varma eikä mies ole koskaan pitänyt minua itsestäänselvyytenä ei ole pettänyt ym. Olen täysin varma asiasta.

Vierailija
15/42 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jotain selkärankaa. Välitöntä etäisyyttä kaikilla tavoin mieheen. Exäsi manipuloi sinua, käyttää henkistä väkivaltaa. Pistät estot, et pidä yhteyksiä häneen. Jos yhtään välität omasta mielenterveydestäsi. Se, miten exäsi käsittelee eroanne tai mitä tekee itselleen, on ainoastaan exäsi asia.

Pysy lujana, älä ole yhteyksissä.

Tuntuu että teen väärin jos lyöttäydyn yhteen uuden miehen kanssa tunteista huolimatta. Exän kanssa on pitkä historia, joten sanoin tarvitsevani aikaa asioiden käsittelyyn.

Vierailija
16/42 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erositte?

Vierailija
17/42 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte?

Kun kumpikin kaipaa ja haluaa olla yhdessä.

Vierailija
18/42 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on mustis ja suuttuneena väitti niin, koska kertoi ettei ole tapaillut muita eikä halua uutta naista. Haluaa vain minut ja kertoi kuinka onnellinen oli mutta nyt kokee menettäneen kaiken.

Se sanoo ihan mitä tarvitaan, että saa sotkettua elämäsi. Sanotaan että ihmisen oikeasti oppii tuntemaan vasta erossa ja exäsi vaikuttaa olevan manipuloitsija eikä häntä kiinnosta kuin oma hyötynsä. Hän on kateellinen koska ei itse löydä ketään noin helposti, mutta usko pois. Jos palaisit yhteen hänen kanssaan hän lähtee heti kun löytää sen naisen jonka kanssa haluaa oikeasti olla sillä hetkellä. Hän ei välitä sinusta. Hän haluaa omistaa sinut jotta hän voi hylätä sinut.

Vierailija
19/42 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan selvää, että eron jälkeen ei palata yhteen? 

Vierailija
20/42 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki estöt puhelimeen ja s-posti.Poistat myös F.B. Instagram.Itse et kytää myöskään häntä some.Jos ei menen perille ,pyydä nykinen suhde soitaa hänelle.Et ole tilvelvolinen hänelle eron jälkeisestä elämästäsi. Laske itse irti hänestä,mikä estää? Turha selitää esim.Lapset.Virallinen kontakti voi lasten takia olla.Ei tarkota keskutellaan mennyt,en aikuisten ihmisten nykyinen elämä.Turha sylistää eksää,itse roikut hän ja annat hänelle mahdolisuuden käytökseen.