§ Kultainen 60-LUKU § viikkolle-50
Huomenta taas ! Pino on avattu ja tästä onkin hyvä jatkaa kirjoittelua. Tulkaahan palstautumaan kultaiset 60-lukulaiset niin uudet kuin vanhatkin ! t. emmi
Kommentit (88)
Ihanaa vahingoniloa... saa joku muu kuunnella kuorsausta...
Onneksi sulla oli poitsu " turvana" .
Hyvää sunnuntaita kaikille!
Ohjelmaa päivä täynnä, joten varmaan maanantaina palailen.
Tai sit jossain välissä tänään, tästä kun on kehittynyt aikamoinen riippuvuus tähän palstailuun.
vm69
Voi harmi,kirjoittelin pitkät tarinat ja kaikki häippäsi ihan yks kaks näytöltä pois,voi.....
No pikaiseen sitten;mirjalii,mielestäni olet juuri sopivan ikäinen jälleen äidiksi. Itse olen oman äitini kohdalla pohtinut samaa asiaa mutta meidän asiahan se loppujen lopuksi on jos kaikki vielä onnistuu hyvin.
Itse aloin olla palstalla viime vuoden syys-lokakuussa kun mies sanoi että kolmas tulkoon jos tulee. Ei hänkään tiedä noista tikuista ja parempi niin, ei tule turhia suorituspaineita.
Ihanaa emmi että limppu maistuu,sillä sitä jaksaa pelatakkin yöt myöhät niin kuin vm:kin totesi.... Pitäisiköhän kokeilla minunkin kun tuntuu että illalla on ihan sippi. No eilen aamulla oli tasavahvat viivat ja onneksi jaksoi illalla sen verran olla virkkuna että erä hyvää peliä tuli pelattua. Toivotaan että olisi edes ovis ollut tässä kierrossa,yritys ainakin osui kohdalleen joten mukavaa kun pääsee piinaamaan taas ihan oikeasti. Niin minun kohdallahan se tietää taas niitä rusinoitten puristelua ja toivoa että niistä tulisi jälleen rypäleet....
Mutta mukavaa että vm meillä taitaa piinapäivät osua samalle päivälle,vai mitä?
Nyt on ihan pakko lähteä paistamaan pipareita,tein eilen niin ison taikinan että riittää vielä pääsiäisenäkin. Jaksuja senniinalle ja toivotaan plussia piinailijoille sekä tietysti hyviä vointeja odottajille.
Mukavaa sunnuntaipäivää meille kaikille.
-pietu-
Voi harmi,kirjoittelin pitkät tarinat ja kaikki häippäsi ihan yks kaks näytöltä pois,voi.....
No pikaiseen sitten;mirjalii,mielestäni olet juuri sopivan ikäinen jälleen äidiksi. Itse olen oman äitini kohdalla pohtinut samaa asiaa mutta meidän asiahan se loppujen lopuksi on jos kaikki vielä onnistuu hyvin.
Itse aloin olla palstalla viime vuoden syys-lokakuussa kun mies sanoi että kolmas tulkoon jos tulee. Ei hänkään tiedä noista tikuista ja parempi niin, ei tule turhia suorituspaineita.
Ihanaa emmi että limppu maistuu,sillä sitä jaksaa pelatakkin yöt myöhät niin kuin vm:kin totesi.... Pitäisiköhän kokeilla minunkin kun tuntuu että illalla on ihan sippi. No eilen aamulla oli tasavahvat viivat ja onneksi jaksoi illalla sen verran olla virkkuna että erä hyvää peliä tuli pelattua. Toivotaan että olisi edes ovis ollut tässä kierrossa,yritys ainakin osui kohdalleen joten mukavaa kun pääsee piinaamaan taas ihan oikeasti. Niin minun kohdallahan se tietää taas niitä rusinoitten puristelua ja toivoa että niistä tulisi jälleen rypäleet....
Mutta mukavaa että vm meillä taitaa piinapäivät osua samalle päivälle,vai mitä?
Nyt on ihan pakko lähteä paistamaan pipareita,tein eilen niin ison taikinan että riittää vielä pääsiäisenäkin. Jaksuja senniinalle ja toivotaan plussia piinailijoille sekä tietysti hyviä vointeja odottajille.
Mukavaa sunnuntaipäivää meille kaikille.
-pietu-
lähti niin nopsaan että piti lukea " sunnuntaita kultaiset"
-pietu-
katosi avaruuteen ja nyt sitten sama teksti kahtena,koittakaa kestää
-pietu-
Pietu: jees, me sitten piinaillaan samoihin aikoihin. Mukavaa aika tiedossa, etsitään kilpaa oireita ja jännäillään johtuvatko ne siitä itsestään.
vm69
Mies ei ole vielä palannut reissultaan, joten pitää käyttää tilaisuus hyväksi..Yö meni ihan ok ja sain nukuttua klo 7 asti aikalailla yhtäjaksoisesti. Se on juhlaa ja sen huomaa heti voinnissa. Tänään olen jo pessyt pyykkiä, siivoillut muuten ja lyhentänyt kahdet housut pojalle. Väsy varmaan taas iskee viimeistään alkuillasta. Eipähän tässä muuten mitään sen kummempia. Keskiviikon lääkärineuvolaa ja sydänääniä ootellessahan tämä.
Sunnuntaita!
S 12+4
ja sitten tv:n ääreen lojumaan..
Emmi, on meillä mun mittapuun mukaan kulissit kunnossa, mutta on asioita, joita en aio koskaan äidilleni kertoa. Esim. sitä, kuinka monta kertaa mieheni on eronnut tai että hänen lapsillaan on eri äidit tai että viimeisin ero tapahtui ennen kuin nuorin lapsi edes syntyi eikä ero ole vieläkään selvä jne jne. Ihmissuhdesählinkiä siis pääasiassa, ei mitään rikoksia kuitenkaan. Minä vaan rakastan sitä miestä hullun lailla ja hän minua.
Ehkä me Mirjalii ajattelemme liikaa sitä, mitä muut ajattelee..Eiköhän aleta elää omaa elämäämme niinkuin parhaaksi näemme ja antaa muitten ajatella, mitä ajattelevat!
Jaahas, mies ilmoitti, että jää kaverin luo yöksi. Kaveri asuu 20km päässä ja aikovat vähän ottaa olutta. No, saa joku muu kuunnella kuorsausta ensi yönä, hähhää. Onneksi poika on täällä, kun en ole ennen tässä kodissa yksin nukkunut.
Palaillaan ja pelaillaan!