Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

§ Kultainen 60-LUKU § viikkolle-50

11.12.2006 |

Huomenta taas ! Pino on avattu ja tästä onkin hyvä jatkaa kirjoittelua. Tulkaahan palstautumaan kultaiset 60-lukulaiset niin uudet kuin vanhatkin ! t. emmi

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti vinkistä. Menen töiden jälkeen kauppaan, pitänee katsastella sitä verigreippimehua.

Pitäkää peukkuja, että mies jaksaa pelailla illalla.... Vaikkei nyt vielä hoppua ole, muttei pääsisi tahti hiljenee...

vm69 kp10 (kai) /n.28

Vierailija
42/88 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla taas - aamusta vessassa istuessani aattelin vm:aa (heh sori vaan) siis kun tatoset tuntu kaikkoavan jonnekin? Ei ne niin arhakat tuntunukkaa olevan; perun sanani kun nyt iltapaivalla on ottanu uutta puhtia taas! Kp 4 , kylla tama tasta. Ankkikselle kiitos tuosta kupin maininnasta (ma unohdinkin sen jo) huomenaamulla kokeilen sitten sita! Muorihan sen mulle syksylla toi, ja silloin vaan naurettiin ettei sita tarvii paketistakaan poistaa ainakaan puoleentoista vuoteen! Noh toisin kavi. Mulla on aina valilla naita ' kivoja' lahjatoiveita Suomesta, tata kuukuppia kun ei viela taalla myyda!

Muuten ei mitaan uutta; nuorimmainen on kuumeessa joten on tullu itekin loikoiltua enimman osan paivaa...

hyvat yot kaikille -levinia-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vai vessassa mua ajattelit... Mutta onpa kivaa, ollaan niin tuttuja, että ajatellaan toisiamme... Vaikka sitten vessassa.

Mäkin olen nähnyt Emmistä unta, ja kun olin kaupassa tuli mieleen ankkis ja sen ohjeet siitä verigreipistä.

Illan jatkoja ja öitä!!

Vierailija
44/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi sitten eilen pelit väliin. Aamulla olisi ollut " intoa" molemmilla, mutta kuopus änkes sänkyyn mukaan... Ja niin jäi aamunkin fortunat kepittämättä.

Ovismerkkejä ei ole havaittavissa, joten ei kai tässä vielä tarvi panikoida siitä, että jäi yksi erä väliin.

Anteeksi rakkaat siskot noin suorat puheet..

Hyvää tätä päivää kaikille!

vm69

Vierailija
45/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä pimeys on väsyttävää, millään en meinaa saada silmiä auki ja itseäni sängystä ylös :-/ Viime yönä nukuin kyllä ' sairaan' hyvin, vaikka neiti aloitti taas sellaisen jumpan masussa. Siitä on nyt tullut ihan tapa, että me kun mennään nukkumaan niin masussa alkaa elämä, ja tuossa toissa iltana sain muutaman mukavan potkunkin tuntuisen kosketuksen, mutta hentoisia vielä olivat. Vauva oli jotenkin huonossa asennossa eilen illalla ja painoi keuhkoja tai jotakin, kun alkoi olemaan aika ahdas olotila, sellainen kurja .. ja painaa ja pistelee tuolta kyljestä. No ..eilen illalla kuitenkin ahkeroin ja tuli tehtyä muutama kuivakakku ja pipareitakin saas nähdä kauanko ne vanhenevat tuolla kaapissa.

Voi Vm: Kurjaa ettei peli-illasta tullutkaan mitään, eikä aikaisesta peli-aamustakaan, mutta sellaistahan se vissiin lasten kanssa on. Pakko on aikuisten kehitellä oma ' koodikieli' ettei jälkikasvu ymmärrä mistä oikein on kyse. No oviksen aikaan olette hereillä vaikka koko yön ja innosta puhkuen pelaatte ja teillähän oli peli vaihtunut siihen pitkäkeppiseen fortunaan :-))

Mirjalii: tervetuloa meidän kanssa keskustelemaan .. Mielettömästi onnea +:ssa johdosta, nyt vain toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa .. Millainen on vointisi muuten ollut, onkos öksettänyt yhtään ?

Maiti: Kiitos kirjoituksestasi !!! Ihanaa lukea mukavaa palautetta, ja onhan nämä meidän jutut vähän sellaisia ronskimman puoleisia, sellaisia k15, mutta mehän ollaankin jo ikäloppuja ;-)) ja saadaankin puhua tuhmia .. Sinnekin vauva-sädetystä *****

Teti: Kiva, että voit paremmin tai mieli on parempi. Nuo mielialan vaihtelut on todella kurjia .. Itse olen välillä tosi kiukkuinenkin, ja haastan riitaa miehenikin kanssa asiasta kuin asiasta, ja sitten taas olen kuin ei mitään ..yhtä hymyä..

Senniina: Toivottavasti kaikki ultrassa hyvin, niitä uutisia täälläkin odotellaan ja jännätään !!! Meillä mies on jo tottunut siihen, että näpyttelen tietsikkaa koko ajan vauvan-sivuilla, mutta en mäkään halua olla koneella jos mies on vapaalla, eli siksi en juurikaan vkl kirjoittele.

Levinia: Täti vain ulos ovesta !!! Olikos se ankkis ja levinia ketkä käyttävät jotakin ' kuukuppia' mikä ihme se sitten on ? En oo koskaan kuullutkaan.

Pietu: oli harrastanut myös erilaisia pelejä, ja juonut greippimehua .. Nyt vain toivotaan sitä vauva-onnea myös sille suunnalle. Itse join tosi harvakseltaan greippimehua silloin ' yrityskauden' aikana ja en huomannut eroja normaaliin greipittömään aikaan ..

Muuten, mua on alkanut vaivaamaan ruokahaluttomuus, olo on sellainen vähän öklö iltaisin, mutten kuitenkaan ole oksentanut. Aamusin syön 3 paahtoleipää, kahvin ja hedelmän, mutta sen jälkeen alkaa takkuamaan, eli mitään ei tekisi mieli, no hedelmiä jaksaisin syödä vaikka miten paljon, mutta sellainen ruoka-ruoka nälkä on kadoksissa. Inhottaa kun joutuu väkisin syömään :-((

Kaikille hyvää torstaita ' mitäköhän sitä tekisi ' t. emmi rv-25+4

Vierailija
46/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuleviin hoitoihin !!! Pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menisi hyvin ja saisitte oman vauvan. On nuo hoidot varmaan raskaita henkisesti saati fyysisesti, mutta jos kaikki menee hyvin niin kyllä se silloin on kannattanut. t. emmi

Vierailija
47/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hengissä äiti ja lapsi. Nyt ollaan sitten toisella kolmanneksella ja onhan se jo jotain. Olo ei eilisen ultran jälkeen ollut niin euforinen kuin parilla ekalla kerralla. Vatsan päältä otettu ultra on niin paljon epäselvempi kuin ne sisäjutut. Lisäksi hoitaja oli kiireisen oloinen ja mulla armoton kusihätä ultratessa. Jotain se möykky siellä sätkytteli ja hoitaja sanoi, että hyvin on kasvanut. Hän sai täsmälleen saman la:n kuin yksityinen viikolla 7 eli 27.6.

Mua ei ainakaan haittaa täällä suorat puheet. Asioista on puhuttava niitten nimillä (tai ainakin melkein..) Ei ole meilläkään pelikeppi muutamaan päivään suihkinut, vaikka mies joka päivä kysyy, joko tänään joko tänään..Välillä ei vaan tee mieli. Ja musta 1-2 krt/vko on ihan normaalia tässä tilassa.

Joululeivontaa meinasin harrastaa ja pitäis kaupassa lähteä käymään. Laatikot ajattelin myös tehdä kohta. Kortit on jo kuoressa ja muutama paketti vielä puuttu. Kohtalaisella mallilla siis jouluasiat.

Kirjoittelen varmaan päivän mittaan lisää, nyt huippaa.

Tänään taitaa näkyä ihmeellinen valoilmiö - aurinko - täällä Keski-Suomessa!

t. S rv12+1

Vierailija
48/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kiva löytää tällainen aikuisten ketju :). Pistäkää vaan lisää tarinoita, niitä on tosi kiva lukea!

Itse olen 38 ja mies 47 eikä kummallakaan ole vielä lapsia. Heti seurustelun alussa puhuttiin että kumpikin haluaa vauvan, mutta kun tuoreen suhteemme aikana toisia kuukautisia ei alkanut enää kuulua, olin oikeastaan paniikissa: Näin pian?!? Haluanko tätä sittenkään oikeasti ja varmastiko juuri tuon miehen kanssa? Miten työ- ja toimeentuloasiat, niitä ei ehditty ajatella ollenkaan? Tietääkö kumpikaan edes miten pikkulasta hoidetaan? Tein testin ja positiiviselta näytti. Mies ilahtui uutisesta, mutta jotenkin tuntui että tajusiko hän asian suuruutta. Jotenkin tieto siitä, että raskaana olen ja sillä selvä, valinnanvaraa ei enää ole, rauhoitti minua. Näitten viikkojen aikana olen innostunut asiasta enemmän ja enemmän, oikeastaan ihan valtavasti. Nyt iski sitten päinvastainen huolenaihe: tarkoittaako pieni alavatsakipu ja verenvuoto tässä 6.-7. viikolla (todellisuudessa 4.-5.?) alkavaa keskenmenoa? Soitin neuvolaan ja vastaus oli että ei välttämättä. Ensimmäinen neuvolakäynti sovittiin vasta tammikuulle, joten siihen asti vaan ihmetellään kaksistaan ja toivotaan parasta...

Vierailija
49/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpa niin aika senkun rientaa ja paniikki iskemassa jos mistakin asiasta. Nyt ainakin loysin joululauluja netista - voin alkaa herkistella sitten niita!?!

Emmiko se kyseli kuukuppia! Hyotya tasta netista on etta sellaisen ihmetyksen aiheen taalta loysin tuossa kesan aikana! Ei ole mullakaan ulkosuomalsiena mitaan hajua muuten naista ' uutuustuotteista' sielta paasta kuten kantoliinoista yms. jollen niita taalta lue. Joku siis joskus puhui tuosta ah niin ihanaisesta olotilasta ettei tarvis enaa siteilla plarata! Kuukuppikunta kai se nettiosoite on - jos googlaat? Omaa henk.koht. asiasta ei viela ole, lupailin niin tanaan sita kokeilla, mutta ainakin viela tuolla laakekaapin hyllylla paketissa se mua huutelee...

Siis se on sellanen muovinen munakupin nakonen vempain joka asetaan sisalle keraamaan tativuoto! Tyhjennetaan sitten pari kertaa pv vuodosta riippuen.

Omaan napaan ei sen kummempia, vika clomi tanaan (kp 3-5 vaan taalla) ja odottelen kp 11 jolloin saan pistaa itteeni sen pregnylin tai mika se oli. Etta sellaista.

-levinia kp 5/31 -

ps heipat ja vilkutukset vm69!

Vierailija
50/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just syömästä. Olin pitkästä aikaa oikein " ulkona" syömässä, siis täällä työpaikalla. Yleensä eväät mukana.

No, olin erään ihastuttavan rouvan kanssa syömässä ja hän antoi minulle joululahjan. Avasin paketin... ihanat itsetekemäsnä villasukat. Voi että mua alkoi taas itkettää.. Onneksi täälläkin työpaikalla on sentään joitain ihania ihmisiä.

Yllätysäiti(?) Toivottavasti vuodot ja kivut on ihan vaarattomia. Itselläni ollut 2 km, mutta ei kokemusta sinun kertomastasi. Alussahan vuotoja voi tullakin, ja silti kaikki menee hyvin. Pidän peukkuja ja lähetän suojelusenkelin pikkuiselle!

vm69

Vierailija
51/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikille!

Vielä on sellainen ihmeellinen olotila. Ei oikein osaa uskoa todeksi tätä vauva-asiaa ja kuitenkin on kuin seitsemännessä taivaassa. Jonkin verran koittaa järkikulta tuolta taustalta vielä muistutella, että ei sitä vielä oikein tiedä. Tekisi mieli huutaa koko maailmalle se ilouutinen, että iltatähti on nyt sitten tulossa, toisaalta taas tuntuu, ettei mitään kannata puhua kellekään ennenkuin joskus tammikuun lopulla jos nyt sitten vielä silloinkaan.

Läheisetkään eivät helpolla varmaan hoksaa mun asiaintilaa kun mulla ei noita oireita ole mitään muuta kuin rintojen aristus. Mä en kyllä muista että pahemmin olis mitään kuvotusta ollut aiemmilla raskauskerroillakaan. Ei ainakaan ole oksulla tarvinnut käydä koskaan raskauden takia. Kuuluuko muuten pieni lämpöily oireisiin? Mullon nimittäin nyt muutaman päivän ollut sellaista ihan pikkulämpöä.

Tää paikka on varsinkin tässä vaiheessa meikäläiselle kyllä kultaa arvokkaampi, kun saa ihan vapaasti näistä asioista höpötellä. Mieskin eilen varoitteli, että ei saa puhua vielä mitään kellekään. Hän haluaa nimittäin itse kertoa vanhemmilleen asiasta ja oikeastaan mitään ei uskalla vielä kertoa ennenkuin joskus tammikuulla.

Kiitokset kaikille, kun niin ihanasti toivotitte tervetulleeksi joukkoon! Mukavata torstaita kaikille ja tsemppiä!

rv 6+0

Vierailija
52/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali.. (nyt on kuitattu se sama valitus huonosta säästä) Toivoa kuulemma on valkoisesta joulusta täällä lounaassa, joku viisas sammakkoprinssi on sanonut, että ensi keskiviikkona tulisi LUNTA!!!! Silloin ainakin meikätyttö kirmaa ulkona kuin pienet lapset :)

Maiti: Kiva oli lukea kuulumisiasi :) Valtavasti onnea tammikuun hoitoihi, toivottavasti saatte niistä oman syysvauvan :)) Myös mulla on nyt ekaa kertaa ollut käytössä Aconin ovistikut, ja ainakin mun mielestä ne ovat helppokäyttöiset ja varsinkin niitä on helppo tulkita.

Teti: Kun täällä on unia nähty kuka kenestäkin, niin minä näin viime yönä sinusta :) Kasvoja ei ollut unikuvissa, mutta meillä kahdella oli valtava työ kaivaa lyhtypylvään levyisiä kuoppia samankokoisille porkkanoille (ai pipoko alkaa kiristään... ei kai...) kivikovaan maahan. Sit siihen tuli joku heebo (oli joku julkkis, sen muistan) ja sanoi, ettei tähän saa kaivaa ja istuttaa. Me otettiin porkkanat kainaloon ja lähdettiin pois. Kannattaiskohan mun olla jo huolissani itsestäni? ;)

Levinia ja Ankkis: Olen lukenut kuukupista eräästä naisten lehdestä, ja siitä kuulemma povataan yhtä suosittua kuin tamponeista aikoinaan. Itseäni se kiinnostaa, kun en voi siteitä juurikaan käyttää. Kertokaahan jossain vaiheessa kokemuksianne :) KIITOS!!

Voi vm, harmi että meni pelit ohitse! Mutta jospa vahinko ei ole vielä tapahtunut (tai siis toivottavasti onkin *vinks vinks*) ja ehtisitten vielä fortunaa kepittään. Mutta eiks fortuna tarkoitakin vähän sellaista " onnen kauppaa" , joko voittaa tai ei... eli oisko jotain peliä, jolla olisi vähän varmempi nimi? ;) Vaikka laivan upotus; osu ja uppos :)

Emmi: Ymmärrän huolesi ruokahaluttomuudesta. Mulla ei valitettavasti ole siitä kokemusta, ei raskauden eikä varsinkaan raskaudettomuuden ajalta. Tietysti se voi mietityttää, että saako vauva kaikkia ravintoaineita, jos ruoka ei yksinkertaisesti maistu (eihän kukaan väkisin mitään voi syödä... vähemmästäkin tulee yökkö). Mutta niinhän se on, että vauva ottaa ensin kaikki tarvitsemansa äidiltä, ja äidille se puutos tulee jos on tullakseen, ei vauvalle. Onneksi hedelmät maistuu.. nam, ne on hyviä :)

Senniina: ONNEA JA RUTISTUS ihanista ultrakuulumisista!!! Nyt vain silittelemään massua ja nauttimaan raskaudesta :) Minä ajattelin myös aloittaa joululeipomuksilla nämä kyökkihommat. Eipä muuta ole ajatuksissa, kuin pullien leivonta (pakkaseen, muuten aattona on kori tyhjä) ja kuivan kakun teko. Mutta eivät ne kyllä tässä koneella istuen tule valmiiksi :)

Yllätysäidille tervetuloa!! Vauvaliimaa lähetän :) Jos sinua vielä vaivaa mahan nippailut ja verenvuoto, niin pääsisitkö omalle gynelle tarkastukseen, ja ultrattavaksi?? Saisit ainakin itsellesi mielenrauhan. Ja käy vaan, ja Mirjaliikin, kertomassa tänne meille niitä juttuja, mitä mielessä pyörii. Täällä voi tosiaan kertoa ihan kaikki :) Ja kuten Senniinakin sanoi, myös minä pidän siitä että asiat sanotaan suoraan ja välillä tulee aika hurttiakin huumoria. Mutta mehän ollaan aikuisia eikä mitään nuoria tytönhupakoita (vaikkei sitä juttujen perusteella aina uskoisi..)

Ja sitten omanapa, ja sama vastaus: ei mitään uutta. Huomenaamulla voisin tietty ihan huvikseni testata... ;)

ANI

Vierailija
53/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniinan ultrakuulumiset oli jäänyt multa lukematta.

Ihanaa, että kaikki on hienosti ja pikkuinen kasvaa.

Kiitti, että saa puhua suoraan!!

Ani: joo, harmittaa vähän itseäkin, mutta toisaalta, eipähän sitten mennyt pakkoseksin piikkiin. Täytyy toivoa, että tänään jaksettaisiin. Tai edes huomenna.

Äsken mulla oli maha täynnä hernekeittoa ja sipulia ja pannaria. Nyt kahvia. Join ensin kahvin täällä toimistolla ja sitten yksi ihanainen palomies työkaveri pyysi kahville... No enhän voinut kieltäytyä. Hyvä, että on jotain " säpinää" , niin unohtuu välillä tää vauvakuume. Tai siis ainakin jää hetkeksi taka-alalle.

Tunnin jos vielä jaksan ahertaa, pääsen lähtemään kotiin. Heipat kaikille! vm69

Vierailija
54/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

muistini on oikein hyvä, mutta *ah* niin lyhyt ja pitää kuin seula, joten tyydyn toivottamaan TERVETULLEIKSI kaikki uudet nimimerkit ja toivotan PELIONNEA sitä tarvitseville ja TÄTIHÄÄTÖJÄ piinailijoille :)

Täällä ei mitään uutta auringon (minkä auringon!?!) alla. Maha näkyy hiukan, joitain liikkeitä olen tuntevinani. Kaksi lasta vievät huomion aika kauas pois mahasta ;)

Senniina oli käynyt ultrassa, ihnaa, että kaikki oli hyvin ja vauva vastasi viikkoja.

äääh.... mitään muuta henkilökohtaista en nyt muista. Palaan joulukorttien pariin, eihän ne tarvi kuin huomenna _vasta_ postittaa ja esikoinen, jonka pitäisi niitä askarrella pikkusiskon nukkuessa, vetelee päikkäreitä nenä tuhisten (sikeä uni siis, ei nuha) :)

Vierailija
55/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät tytöt näitä teidän juttuja =), eikä meinaa perässä pysyä. Töissä on taas kiirettä joten palstailemaan ei ole taas oikein ehtinyt. Paitsi sen verran että piristää aina päivää kun käy nopsaa lukemassa jutut läpi. Ja iltaisin ja viikonloppuisin ei taas jaksa istua koneella.

Onnittelut plussanneille uusille kultaisille ja Maitillekin tervetuloa vaan sieltä taustalta turisemaan tänne mukavaan porukkaan! Onnea kovasti tuleviin hoitoihin (itse odottelen tässä 3. ivf:n tulosta, meille esikoinen siis).

Senniinan ultrakuulumisia odoteltiinkin jo! Ja olikin hyviä uutisia, mikäs sen mukavampaa!

Yllätysäidillä oli uutinen aiheuttanut pohdintoja. Tässä muinoin kun tapasin ystäviäni niin siinä juteltiin, että tällaisista kysymyksistä sitä alkaa huolehtimaan kai vasta vanhemmiten. Kun porukassa tiedettiin parikin tapausta, missä on ollut vähän " vahinko" raskaus (jos nyt niin haluaa sanoa..) nuorilla (18-19v) mutta ne nuoret ei tunnu hirveästi huolehtivan vaan menevät eteenpäin asenteella " eiköhän sitä jotenkin pärjää" . Itsekään kun en ole ikinä vaippaa vaihtanut tai muutenkaan ollut paljoa pikkulasten saati vauvojen kanssa tekemisissä, niin miettiihän sitä että miten sitä osaa hoitaa. Yritän vain tsempata siinä että onhan nyt vauvoja tehty maailman sivu ja vielä huonommissakin olosuhteissa tai muuten vähäisemmin eväin. Joten miksi sitä nyt ei pärjäisi kun oman terveen järjen lisäksi on neuvolat ja terveydenhuollot sun muut tukena tarvittaessa.

Kiva kuulla että Tetilläkin on jo mieli taas iloisempi! Ja torttukahville oli sielläkin päästy. Kyllä te olette naiset kovia kahvittelemaan ja pelejä pelaamaan kun vertaa omiin harrastuksiin. Mulla ei ole ollut peli-intoa ja -kuntoa mutta nyt kun olo alkaa paranemaan, niin miehs loukkasi sen koipensa eikä siitä ole vielä vähään aikaan mihinkään fyysisiin ponnisteluihin. Joten meillä vaan halitellaan ja pusutellaan. Välillä on kyllä edelleen pahoinvointia hetkittäin, eilen aamulla oli oikein voimakas yökkäys, mutta onneksi ei edelleenkään tarvinnut oksentaa vaikka lähellä oli.

Ja mukava kuulla trattiksestakin!

Greippimehusta kommenttia: itse pidän mausta, täytyy tosin olla jääkaappikylmää. Ja joinkin sitä kierron alkuvaiheissa myös plussakierroksissa aina vähintään lasin päivässä. Aamulla ensin vesilasi ja sitten greippimehu tyhjään vatsaan. Ja mielestäni kyllä limat lisääntyi ;) ja piinispunkku-lasin sitten iltaisin piinapäivinä näissä hoitokierroksissa. Hmmm.. Tosin siinä kesän negaan johtaneessa kierrossa kyllä jäi piinispunkut vähiin¿Ja sitten söin multitabsin lisäksi ja syötin myös miehelle kuukausitolkulla Befolia, kun siinä on foolihappoa.

Aamut on olleet jotenkin tosi vaikeita tällä viikolla. Tuntuu että tässä päivät vaan laskee tunteja ja päiviä viikonloppuun, että saa sitten aamulla nukkua ilman herätyskelloa rauhassa niin pitkään kuin nukuttaa. Tai kunnes koira tulee sängyn viereen istumaan ja tuijottamaan että eikö ne jo herää.

Ankin piinakos tässä piinailtiin, bdbdbdbdb! Olikos muita?

Ja tärppionnea kaikille joilla on tositoimet meneillään tai edessä!

Vierailija
56/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on terot kassissa eli vaan uudella innolla kohti ensi viikon peli-iltoja. Meillä ei olekaan pelattu niin pitkään aikaan, että tuskin enää sääntöjä muistaa..

Senniina mukava lukea, että ultrassa oli kaikki kuten pitääkin.

Vierailija
57/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaseen tulin kurkkaamaan mitä kuuluu kun ihan just lähden kuopusten päiväkodin joulujuhlaan.

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille, täällä on nykyään niin kiivasta keskustelua, ettei perässä meinaa pysä mutta hyvä niin!!

Eilen oltiin koululaisten ja perheen yhteisessä joulukirkossa ja mua vaan itketti siellä koko ajan, hammasta sai purra että pystyin siellä olemaan. Älkää vaan kysykö että mikä itketti, en osaa vastata ihan kaikki varmaankin ?

Mukavaa illanjatkoa, tälläinen pikavisiitti tällä erää ja halit kaikille !!

Isotikru

Vierailija
58/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... kun nyt en sitten osaa mitään muuta ajatellakaan kuin sitä mahdollisesti elokuussa syntyvää kääröä. kävin jo tulostamassa kestovaippojen ompeluohjeitakin eilen ja tänään tuntuu ettei niin mitään saa aikaiseksi. vähän harmittaa sekin, ettei sitten voi oikein paljon kierrellä kirppiksillä ettimässä vauvakamaa jos tää nyt sitten hyvin menis tää raskaus, kun mulle on tulossa niin paljon vaatteita ym..... vaunut tosin olis sitten ostettava ja vauvansänky. olis se kyllä tosi hauskaa jos sitten keväällä joskus sais käydä niitä kattelemassa. mutta vielä pitäis jaksaa tätä piinaa aika pitkään ennenkuin voi ihan " oikeesti" ruveta odottamaan. noita kestovaippoja tietenkin vois ihan huvin vuoksi vaikkapa ommella kun mulla on sopivia kankaita kaapissa odottelemassa. voinhan sitten vaikka lahjoittaa ne jollekulle onnekkaalle jos ei itse tarvitse.

vaikiaa on se, että mua haluttais hirveesti jutskata tästä asiasta miehen siskon kanssa. mies kuitenkin varoitti, että älä puhu vielä kellekään ennenkuin tää asia paremmin varmistuu. hän kun haluaa sitten ensimmäiseksi kertoa omille vanhemmilleen.

Sori vaan että mulla on tää jutskaaminen nyt niin pirun omanapaista tässä vaiheessa mutta hypätkää yli jos siltä tuntuu. pitää vissiin laittaa kone välillä kiinni ja ihan pakottaa ittensä tekemään jotain muutakin kuin vaan selailla ja lueskella kaikkia mahdollisia vauvasivuja. ehdin nimittäin jo bongailla nuo kaikki kantoliinojen ym. tarvikkeita myyvät nettisivutkin jo eilen. onneksi mies nyt on päikkäreillä. se meinaa jo hermostua, kun en minä mitään muuta osaa tehdä.

Johtuukohan tää kaikki mun iästä ja siitä kun olen työttömänä kotona?

Vasta rv 6+0

Vierailija
59/88 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis: kyllä ne säännöt pelatessa mieleen muistuu!!

Isotikru: En olisi kysynytkään " mikä itketti" , koska viime päivät olen itsekin pillittänyt milloin minkäkin syyn takia. Herkkää aikaa ja mulla ainakin viimeisin km jäi jotenkin kunnolla surematta. Kun vaan aattelin, että no niin, tän arvasinkin... Nyt sitten joka asiasta tuntuu kyyleleet valuvan. Halauksia sulle!! Mutta jos sitä ihminen nauraa kun siltä tuntuu, niin sama on itkun laita. Pitää itkeä kun itkettää. Aamulla töihin ajaessa itkin kun radiosta tuli joku ihana Paula Koivuniemen biisi. Ei ole Paula mua ennen itkettänyt.

Tässä nyt yritän valmistautua peli-iltaan, mutta kun on tuulta/myrskyä luvattu, niin meillä varmaan sänky vilisee pientä " pelkääjää" kun taas varmaan sähköt lähtee jne...

Tänään mulle tapahtui kyllä yksi sellainen juttu, että ajattelin, että jos en vauvaa enää saa, se ei olekaan maailmanloppu. Mutta ei siitä sen enempää. On vaan jotenkin positiivistä huomata, että mulla SITTENKIN on muutakin elämää kuin tää vauvakuumeen luoma kalenteriin kyttäily.

Illan jatkoja kaikille teille ihanille!!!!!!!!!

vm69

Vierailija
60/88 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin (Apteekin oma... en tiedä herkkyyttä) aamulla (en tosin ekasta aamupissistä) ja negaa näytti. Sitä mä vähän odotinkin. Mutta jos tärppi olisi käynyt siitä kp 9 ovisplussasta, niin kaippa se olisi jo positiivista näyttänyt (nyt kp 24). Muuten ei ole enää tässä kuussa tsaanssia, joten elovauvaa meille ei tule. Palailen vielä tänään. Onnistuneita pelejä kaikille muille ovisaikaisille ;)

ANI