Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

§ Kultainen 60-LUKU § viikkolle-50

11.12.2006 |

Huomenta taas ! Pino on avattu ja tästä onkin hyvä jatkaa kirjoittelua. Tulkaahan palstautumaan kultaiset 60-lukulaiset niin uudet kuin vanhatkin ! t. emmi

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan hyvissä voimissa vaikkakin väsynneenä eilisten juhlien jälkeen. Ihan oli perhejuhlat, ja mukavat sellaiset :-)) Tänään onkin sitten hieman ' jykevämpää' juhlaa illalla joulujuhlan muodossa, joten saas nähdä miten väsynnyt sitä huomenissa on.

Meillä on muuten pikästä aikaa ollut oikein kunnon afrikan tähti, piparikahvi, torttukahvi viikonloppu, ja eilen oli pakko miehelle jo sanoa, että kiitos mutta ei kiitos, eihän sitä raskaana oleva nainen kaikkea kestä ' päivätolkulla' mutta aivan ihanaa on ollut !!!

Vatsaan ei kuulu uutta, muuta kuin että viikko 26:s alkoi ja tuntuu hurjalta, että jo täällä saakka mennään .. Vointi mainio, nukkuminen on taas muutamana yönä jäänyt vähemmälle, mutta täytyy torkkua huomenna kun olen viimeisellä vapaalla.

Tetille jaksamista ! Sellaista se on noiden mielialojen kanssa :-/ Välillä kaikki paremmin kuin hyvin ja sitten taas ryvetään syvällä jossakin. Kyllä se siitä-

Uusille tervetuloa !!! Nyt alkaa olemaan jo niin paljon kultaisia, että muisti rupeaa pätkimään, en muista mitä ketäkin kirjoitti jne .. Mutta kun tottuu uusiin nimiin niin siitä se sitten taas sutviintuu.

Kaikille hyvää alkanutta viikkoa t. emmi rv-25+1

Vierailija
2/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jo, etten aloita tätä viestiä samalla valitusvirrellä kuin aikaisemminkin... mutta ei voi mitään: keli on aivan sieltä ja syvältä!! Koska tulee kunnon talvi??? Edes pikkupakkasta ja pientä lumenhärmää maahan toivoisin ma.... Noh, pitää vaan toivoa :)

Viime viikon pino kasvoi ilahduttavan pitkäksi :) Mukavaa, kun meitä on niin monta ja monessa eri tilanteessa: on odottajia (IHANAA.. siihenhän me kaikki tähtäämme), jotka kuitenkin ovat kanssamme täällä kuumeilijoissa, on piinailijoita suht' joka viikko (joille pidetään sormet ja varpaat pystyssä bd bd bd), on oviksen tikuttajia/bongaajia (onnistumisia heille) ja sitten tietty ne ikävimmät.. tädin saavuttamat :( Kaikki nämä kuuluvat tänne tulevaisuudessakin, toivoisin vain ettei kukaan enää joudu keskenmenoa kokemaan.

Oma olo on jotenkin kummallinen.. jalat ovat olleet ihan remontissa. Yksi päivä pohkeita särki ihan älyttömästi. Ja viime yönä oli yleishuono-olo jaloissa: polvista alaspäin ja varsinkin nilkoista särki ja kuumotti. Nukkunut olen kuitenkin ihan sikeesti, sikeämmin kuin aikoihin. Mulle alkaa varmaan tulla reumatismi jo " näin nuorella iällä" :) Sen verran hiipi epäilys raskaudesta, koska viimeksi mulla oli jalat (varsinkin öisin) samassa jamassa, eikä nukkumisesta tullut 2. kolmanneksella juuri mitään. Nälkä vaivaa myös kahden tunnin jälkeen syömisestä ja närästää.. *röyh* Mun kierto on vaan ollut niin omituinen: ne ovisplussat olivat siis kp 9 ja kp 12 (kp 8 peitot pöllys), ja se voisi täsmätä tuohon kp 9 (kait???), tuohon kp 12:een ei oikein osunut isännän kankkuksen takia :( Voisiko olla niin kuten (muistaakseni) Senniina sanoi, että voisi ovuloida kaksi kertaa? Ihmettelen vaan että ne olisivat osuneet noin lähekkäin ja noi aikaisin jo tuo eka?? Olen siis ihan ulalla...

Anteeksi omanapainen pohdinta. Tämä taisi olla lähinnä itsekseen puhumista :)

Hyvää viikonalkua!!

ANI (laitetaan nyt sitten nämäkin: kp 20/28-32 dpo 12-9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

maria69 37v ja mies 30v. Yritys aloitettu 08/05 ja aikaan ollaan saatu 3 km:a.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06. Asustamme Uudellamaalla.

RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

Levinia ' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Pinkerton

Muut lapset meillä ovat taapero ja vuosikas; me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v.

Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Mutkala-65 minä 41v, mies 46v, minulla kaksi lasta entisestä liitosta 17v ja 14v, yksi yhteinen 7v., lisäksi meillä 2 koiraa, hevonen

Panjo Olen nelikymppinen, ja minulla on kaksi pientä lasta.

Alpinia; vuosimallia 67, mies 70. Kaksi lasta 92 ja 96. Kolmatta koetetaan alulle laittaa, yrityksia alkuvuodesta asti. Yksi keskenmeno keväällä. Kaikki pelissä: greippimehu, ovistikut ...

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiju68

Mörri Ikää just tulossa 41-v. Yksi luomutyttö, kohta 4-v.

Takana tuulimuna 07/04 ja yksi varhainen km 11/05, sen jälkeen ei mitään. Kahta IVF:ää yritettiin, toinen keskeytettiin ja toinen vaihtui inssiksi.

Arka, -68, 12 v. tytär

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lasta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

Niisku65, plussaa 3. pas:sta.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti

Emmi

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma

Senniina, la 27.6.07

Valdevina

niisku65

Vierailija
4/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas paljon kirjoituksia viikonloppuna ja uusia 60-lukulaisia, mahtavaa!

En kyllä muista kirjoittaneeni kahdesta oviksesta, mutta miksei se voisi olla mahdollista? Tuntuu, että kaikki on näissä asioissa mahdollista. Aatellaan, että olis vaikka molemmilla puolilla kypsymässä muniksia, niin kukas sen sanoo, että ne samaan aikaan lähtee tai lähteekö ollenkaan.

Enpähän taaskaan muista, mitä kaikkea piti kommentoimani. Isotikrulle kuitenkin tiedoksi, että Elli puhuu paskaa.

Omasta navasta ei ihmeempiä. Aika pampula alkaa tämä meikäläisen navanseutu olla jo tässä vaiheessa. Huonoilla vatsalihaksilla ja liikunnanpuutteella on varmaan tekemistä asian kanssa..Parit housut eivät enää mene kiinni ja ne mitkä menee, niin painavat istuessa ikävästi. Keskiviikkona on ultra ja taas pelottaa. Eilen pisti ikävällä tavalla kohtuun. Se ei ollut mitään mukavaa kasvukutinaa, vaan ikäänkuin siellä olis piikki pystyssä=( Nyt se ei onneksi tunnu. Faksi laulaa täällä oikein urakalla ja arvatkaa oliko juhlaa, kun aamun kauppareissulla rupesi yhtäkkiä faksattamaan ihan hillittömästi. Karsee tunne! Onneksi ehdin kotiin..

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja intoa jouluvalmisteluihin!

t. S rv11+5

Vierailija
5/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, iloinen on tunnelma kaukomailla, kun nuo tatoset sitten lentaa tupsahtivat meillepain! Taisi olla vaan matka pitka ja lento uuvuttavan myohassa(?) tatoselle kun yhta karkkaina tulivat tanne kun lahtivat vm:lta!! Eli niagaraa eletaan, mutta onnellista sellaista: meilla alkoi kerran nyt ' THE yritys' -kerta! Eli jo huomenissa clomit avuksi, sitten jo piikit ja lugetkin! Ja sormet nilkkoja myoten ristissa etta kaikki menis hyvin jos/kun tarahtais plussa mittariin!!!

Kp 2 siis tanaan, ja niin hirmusesti olis hommiakin talle paivalle ettei paljon kerkia muuta kuin juosta vaihtamassa ratteja poksyihin ja hei.... mullahan on se kuukuppikin kaapissa, kas kun ei aiemmin tullut mieleen! Uskaltaisko sita kokeilla kun vuoto on aikas runsaan puoleista? Mitahan ma sita kaapissakaan koristeena pidan, kun on viela niin tylsan nakonenkin! yok vaan sita sotkua kun pitaa asettaa jne...taidan odotella viel ainakin tan paivan nailla rateilla.

Jatkan tasta viela lukemaan viikonlopun kirjoituksia, myohempaan kultaset!

-levinia-

Vierailija
6/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä pelottaa oikein kovasti. Tää aamu on ollut täällä yhtä pillittämistä. Kaikki on ihan hyvin ei hätää mutta kun vaan itkettää niin kovasti. Itseeni olen pettynyt kun en olekkaan pystynyt olemaan raskausaikana sellainen kun olen aina kuvitellut raskauden olevan, en jaksa mitään sekin harmittaa. Nyt olen myös alkanut miettimään synnytystäkin ja sitä jos joudun menemään sinne yksin......pelottaa. Olen miehelle jo vihjannutkin siitä että kuinka alkaa pelottamaan kun yksin joudun menemään. Vastausta siihen ongelmaan ole vielä tullut, kai se mieskin pelkää vaikkei tunnustakkaan sitä.

Lie tämä masis johtuu huonosti nukutusta yöstä ja särkevistä pukamista joita olen ihan kiitettävasti raskauden aikana saanut.

Mukavaa viikon alkua teille kultaiset kaverini kuitenkin, olette mahtavia!

T: Teti 29+6

Vierailija
7/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi: totta tosiaan, ihan hirmusti ovat nuo sinun viikkosi lisääntyneet. Aika on mennyt vauhdilla!!

teti: Lähetän täältä sulle piristyskapseleita!! Mutta älä huoli, kaikki tuntemasi on normaalia. Raskauteen liittyy niin paljon hormonaalista toimintaa, että on luonnollista mielessään käydä läpi vaikka mitä aatoksia. Halauksia sulle!!

Senniina: Voihan venäjä sun faksisi kanssa... Sait taas ison hymyn mun naamallesi kun luin viestisi.

Anna masun kasvaa, arvaas mitä? Mulla oli jo äippätrikoot käytössä tässä lokakuussa. Iltapäivisin painoi kaikki muut housut vatsan kohdalta niin, että lopetin tavallisten housujen käytön. Ja viikkoja oli silloin 7 - 8. Voi kun saisi ne housut vielä joskus käyttöön...

Levinia: Ihanaa, täti löysi perille! Ja nyt vaan lykkyä tykö!!

Ani: ei tarvitse pyydellä anteeksi omanapaisia pohdintoja. Niitä on ihan mukavaa lukea. On kyllä jännä tuo kaksi ovista/kuussa... Toivottavasti niistä seuraa haluttua tulosta. Tai siis toisesta, sehän riittää...

Kamala yskä jatkuu. Yöllä valvoin pari tuntia ja vaan yskin. Taisi valvoa mieskin vieressä, sen verran äänekästä oli mun yskimiseni. Jaksoi kuitenkin aamulla kellon soinnin jälkeen pikapelin Afrikan tähteä pelata. Nyt on hyvä treenitahti, joka toinen päivä. Pysysisi vaan kunto yllä vielä viikon.

Töissä olen, aika kiireistä, mutta yritän kuitenkin aina silloin tällöin poiketa lukemassa.

vm69

Vierailija
8/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on välillä vähän samanlaisia ajatuksia kuin Tetillä. Aika on kai kullittanut muistot, kun muistan esikoiselta olleeni raskausaikana elämäni kunnossa ihan loppuaikoja lukuunottamatta. Nyt kun olenkin ihan raato, niin voi masennuksen masennus, vaikka eihän asiat tietenkään mene raskauksissakaan samalla tavalla kuin ennen..

Vm, onneksi mulla ei ole vaakaa..Ihanaa kuitenkin, kun saa olla rauhassa läski ja kuvitella, että se on vauvamasu. Eiköhän ne rikoot vielä sullakin käyttöön pääse ja toiv. mahdollisimman pian! Ei ole muuten rikoot riskillä yhtään rumat. Jaksamisia vaan kolopeleihin. Toivottavasti tulee fortunassa suurin osuma..

Kirjoittelin jo joulukortteja. Taidan saada ne ajoissa postiin, ihme.

Vierailija
9/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas emmille pinon avaamisesta! Mukava kuulla että kaikki on hyvin ja masu kasvaa. Viikkoja jo tosi huimasti. Samoin tetillä. Ja ole teti huoletta mielialavaihteluiden kanssa,itsekkin niitä silloin joskus mietin ja neuvolassa totesivat että olisin poikkeus joukossa jos niitä ei olisi. Kaikki otti päästä ja joskus useampaan kertaan päivässä,oma mieskin raivostutti vaikka ei ollut tehnyt tai sanonut mitään. Ja synnytys pelotti ja askarrutti ekaa odottaessa, kun eihän sitä voi tietää mitä edessä on ja kakiken huipuksi harvoin se edes menee niin kuin valmennuksessa neuvotaan,ainakaan omalla kohdalla, joten sitä on turha alkaa hirveästi etukäteen suunnittelemaan. Toivotaan että saat nautittua odotuksen loppuneljänneksestä.

Anille peukkuja jospa nyt olisi tärppi käynyt.Niiskulle onnea plussasta. Niin kuin emmi sanoi, kaikkia ei vielä muista mutta matkan varrella pikkuhiljaa mieliin jää.

Missä on muuten trattis? Onko kaikki hyvin? Senniinan ultrakuulumisia odotellaan keskiviikkona. Levinia, se niagara johtuu ihan vm:n ja minun yhteisestä menopaketista. Nyt vain piilotat sen jonnekin hyvin syvälle..... Mehän mennään muuten vm melko samoissa, minulla on nyt kp11 ja tikuttelutkin aloitin tuossa eilen. Ihan aavistuksen haalea viiva tuli joten toiveissa olisi josko loppuviikosta saisi tasavahvat viivat. Pikkasen on alkanut nippaillakin sivuille joten toiveissa taas elellään....

Nyt taas työn pariin,palaillaan.

-pietu-

Vierailija
10/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu: Niin mennään käsi kädessä... Mulla nyt kp 8. Kierron pituus vähän vaihtelee, 26 - 28. Mutta meillähän onkin se " plussa vuodenvaihteessa projekti" . Ja jos ei tässä kuussa tärppää, niin toinen hyvä projekti on " vauva jouluksi 07" .

Senniina, joo, kyllä mä luotan siihen, että niitä trikoita saan vielä käyttää. Ja jos niin ikävästi sattuu, etten raskaudukaan, niin ainahan mä voin lihottaa itseni muuten vaan niihin sopivaksi...

Hyi, mautonta huumoria..

Hyvät päivän jatkot kaikille. Mulla menee varmaan huomiseen ennenkuin palajan.

Vierailija
11/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskulle lämpimät onnittelut plussasta! Joo, tuolla odotuspuolella ei ole ollut omaa pinoa kultsuille, täällä me ollaan kaikki kuumeilupuolella pysytelty vanhassa tutussa porukassa. Ja tietty kun on monella ollut näitä keskenmenoja niin ei ole oikein uskallettukaan ehkä sinne ponkaista, senniina ja emmi taitaa ainakin olla odotuspuolella omissa kuukausipinoissaan (vaklaan kyllä tuota kesäkuisten pinoa salaa).

Jokohan minä muistin valdeviinaa onnitella myöskin plussasta? Jos en niin isot onnittelut sinnekin. Alkaa tuo raskausdementia jo vaivata välillä.

Niin se vain lähti vko 14 sitten käyntiin, tällä viikolla pitäisi käydä alkuviikosta verikokeessa ja perjantaina on sitten lääkäri sen tukostaipumuksen takia.

Tetille toivotellaan iloista mieltä sinne hormonimyrskyihin! Niin kuin muutkin sanoivat, eiköhän liene kaikki fiilikset ja ajatukset laidasta laitaan aika normaaleja? Ja varsinkin kun h-hetki alkaa lähestyä.

Ja levinialla on nyt sitten kovat piipussa tähän kiertoon. Toivotaan että nyt tuon tulvan mukana tulee pois paha veri ja röörit puhdistuu ja sitten on hyvä käydä taistoon uusin asein!

Viikonloppuna virittäydyttiin joulutunnelmaan joulukonsertissa, mutta lahjaostokset jäi taas väliin. Ei sunnuntaina ollut sitten yhtään fiilistä lähteä shoppailemaan, mutta sain kuitenkin sen verran kauppaan vääntäydyttyä että kävin ruokaostosten yhteydessä sitten yhden lahjaostoksen hoitamassa. Kohta tulee kiire noiden lahjojen kanssa.

Mutta nyt pitäisi taas yksi uusi viikko jaksaa pakertaa *huokaus* . Onneksi päivää piristää aina lukea teidän ihanien naisten juttuja!

Vierailija
12/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteiko sun miehes halua/uskalla tulla synnytykseen? Mulla ensimmaisen kohdalla oli mies niin kaukana ettei paassy mukaan, joten oli serkku varalla tulossa mukaani. Synnytys kyllakin lahti kayntiin kolme viikkoa liian aikasin, joten en edes ajatellu serkulleni soittaa silla hetkella; olisin varmaan vetany korville jos olis ollu vieressa kun kiroillen sitkistelin polttojen valissa!! Sanaakaan en halunnu keltaan kuulla, hyva etten katilon silmille hypanny kun kurkisteli oven valista silloin talloin! (hassua kun muisto tulvahtikin niin elavana mieleen). Yksin siis polista makatin huoneessa ja hyva niin - eipahan tarvinnu rumaa kielenkayttoa pyytaa keltaan anteeks, hih hii.. Kakkosesta mies oli pitamassa kadesta kiinni ja silloin vaitin kivenkovaan etta kaikki tuska ja vaiva oli sen vika! Oikein kovaan aaneen huom. onneks hoitsut ei ymmartany kielta. Kolmosesta jo rauhotuin ei enaa kummallisempaa, eika nelosestakaan.

Tan kaiken piti tarkoittaa etta ehka se on hyvakin ettei mukaas tule, ja voisit miettia jotain hyvaa kaveria tms. mukaasi ihan juttukaveriksi jos synnytys hiukan venyis? Tai kannettava tietsikka, voitais nettailla sitten koko synnytyksen ajan, heh!!!

Jollei sulle hymy tuu huulille kun lueskelet kultasten viesteja niin mista sitten? Onks kukaan kuullu etta sallisivat tietsikan synnytys salissa, heh?

Mutta nyt loppu lopinat.

Hauskat paivan jatkot!

Vierailija
13/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannettava tietsikka mukaan synnytykseen että pääsee tänne palstailemaan jos niinku vähän venähtäis:) Kiitos vaan kaikille teille, nää on siis niitä hormoonimyrskyjä joita en aikaisemmin oikein tiennyt olevan olemassakaan. Olen piristynyt hiukan ja paistanut joulupiparit, tosin valmiista taikinasta niin reipas en ole että olisin itse taikinan tehnyt. Täällä tuoksuu nyt hyvälle:) Eiköhän se elämä taas voita !!!

Mitä tekisinkään jos en pyörisi täällä teidän juttuja lukemassa, täällä tosiaan tulee hyvälle mielelle, vaikka asiat eivät aina olekkaan niin iloisia olleet täällä.

Mukavaa loppupäivää teille!

Teti

Vierailija
14/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli pönttöä mittailtua ihan lähietäisyydeltä. Ja sitten kun olo koheni, niin täti päätti tulla kylään jo heti lauantaina ja siis kierto taas ruhtinaalliset 23 päivää, joka ei taatusti riitä mihinkään varsinkin kun ovis on kp12. Voisiko tää olla keltarauhashormonin vähyyttä, eikös teroja saa aika helposti gyneltä? Eikö niitä syödä sitten reilun viikon ajan oviksesta eteenpäin, eli ehtis vielä seuraavaan kiertoon?

Vierailija
15/88 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMMI Kuinka hirveän nopeasti aika menee kun sullakin on jo viikot noissa lukemissa ? Vastahan sä plussasit ??

Nautihan huomisesta vapaasta, mä olen ihan kade mutta toisaalta meillä on huomenna tyhy iltapäivä joten tiedossa hierontaa ja hyvää ruokaa..

ANI Plussasäteitä täältä lähettelen, toivotaan että tärppi olisi käynyt ja tähti bongattu !!

Se olin minä joka sanoin, että kierrossa voi hyvinkin olla kaks ovista, näin se gyne mulle kertoili !!

SENNIINA Moikkis, toivotaan, että Elli puhuu tosiaan paskaa !!

LEVINIA Upeeta, että se täti laskuvarjoineen laskeutui sinne kaukomaille ja eikun oikein paljon onnea yrityskiertoon !!

Eksytä se tätönen sinne kaukomaille,ettei palaa tänne koto-suomeen meitä muita kiusailemaan !!

TETI Toivon, että tuo tunteiden vuoristorata helpottaisi ja pääsisit nauttimaan raskaus-ajasta.Samaa mietin kun muutkin, että oiskos mahdollista saada joku kamu tai doula sinne synnytykseen kaveriksi..

ja oiskos mahdollista ympäripuhua sen ukko-kulta mukaan sinne ??

VM Tsemppiä siihen afrikan tähteen,eiköhän se tähti löydy kun pelaa joka toinen päivä.. mua henk.kohtaisesti tympäsee koko peli kun sitä on jo pari viikkoa aktiivisesti joka ilta pelailtu..

PIETU Tärppionnea suuren suuren tähden metsästysajoitukseen..

SONJAEMMA Vai raskausdementia sua kiusaa, varaudu siihen ettei se ihan heti raskauden jälkeen helpota vaan taitaa olla elinikäinen riesa nm kokemusta on !!

ANKKIS Voihan pa..ka minkä se täti teki tun tiensä sun luokse löysi eikun uutta matoa koukkuun ja kyllä se plussakin sieltä aikanaan tulee mutta niinkuin tiedetään odottavan aika on niiiiiiiin piiiiitkä !

Mä pyysin gynekäynnillä clomi ja tero-reseptit ja ihan mukisemattahan tuo ne kirjoitti !!

ommoon (.) ei kummempaa, tämän viikon vielä teroja popsin ja ens viikolla piinaillaan. Nyt menossa kp21 /max 36 !!

Jouluvalmistelut ihan vaiheessa, lahjat ostamatta, leipomiset leipomatta mutta esikko halusi äsken kirjoittaa joulukortit joten ne laitan huomenna postiin niin on yks asia hoidettuna..ja olenhan mä jotain lahjoja itse väkertänytkin !!

Nyt suihkuun ja kirjan kanssa sänkyyn, jotenkin tänään mä olen ollut aivan tosi väsynyt vaikka viikonloppuna nukuin reilut yöunetkin.

On se vaan kamalaa tämä kaamosaika mutta onneks valoisampia aikoja kohti ollaan menossa !!

Heips ja huomiseen !!

Isotikru

Vierailija
16/88 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa nykyään kirjoitusrauhaa; itseä nukuttaa aamuisin, joka on ainoa hetki olla yksin ja rauhassa kirjoittaa. Täällä on kaikki hyvin, kiiruita pitää nuo mukulat :)

TETI; minä juuri vietin viime viikolla kolme tuntia keskellä yötä itkien kaikkea mahdollista :) Tämä raskausaika on välillä niin syvältä kaikkine tunteine ja melodramaattisuuskohtauksine ja maailmaa syleilevine onnenhuumineen *huoh*. Vaikka onhan ne isot tunteet ihania, mutta jotain rajaa pliis ;)

Synnytyksestä; mulla mies mukana ja se oli kiva, koska mulla veny ja veny. Seuraa kaipasin molemmilla kerroilla, kun mies ei voi koko aikaa istua siellä mukana odottamassa paikkojen avautumista ja en saanut liikkua... Tai tokalla kertaa olisin kai saanut, mutta lapsivedet alkoi mennä (kalvot puhkastiin) ja niillä kroonikkovaipoilla ei paljon kuleksittu......

Muistan ekasta synnytyksestä sen, että olin pelännyt asioita, joissa ei ollut mitään pelkäämistä ja en ollut ollenkaan osannut kuvitella sitä synnytystä :)

mentävä.

Vierailija
17/88 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm, greippimehulla pitäisi saada aikaiseksi muhkeat ovislimat ja ainakin viime kierrossa kun sitä join päivittäin, niin limaa riitti. Pietukin kirjoitteli vastaavista kokemuksista.

Vierailija
18/88 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOTIKRU: Vai tympäsee sua jo ihana perinteinen Afrikan tähti... No joo, kyllähän se väkisinkin alkaa tympii, kun samaa peliä päivästä toiseen. Pitäiskö vaihtaa vaikka... öö... miltäs kuulostaisi Huojuva torni, tai hei, RUBIKIN KUUTIO..

Hyvä, että saitte kortit kirjoitettua. Mäkin laitoin eilen postiin. Lahjat olen melkein jo ostanut, mutta jotenkin fiilis puuttuu... ja sit mulla on sellainen hölmö fiilis, että miksi ihmeessä stressata joulun kanssa, kun kahden viikon kuluttua se on jo ohi...

Nyt mä unohdin kaiken muun mitä piti kirjoittaa muille, kun toi esimies kävi tossa häiriköimässä. Pitää jatkaa töitä!!!

Ihanaa päivää kaikille!!!!!!!

vm69

Vierailija
19/88 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Sitten jatkan juomista... En kyllä tykkää mausta, mutta eiköhän sen kestä. Jos afrikan tähteäkin " joutuu" jtp pelaamaan, niin kyllä sitä mehuakin alas saa menemään.

Vierailija
20/88 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis ensimmäistä synnytys unta !!! Viime yönä synnytin meidän tytön, ja kyllä se olikin söpö. Synnytys oli helppo ja maitokin vain pursui rinnoista (mitä hieman jaksan epäillä) kun äidiltänikin sitä tuli nihkeästi, no jospa omaisin eri sortin rinnat :-)) Tai ainakin maidontuotannon. Tytöllä oli todella tummat kulmat, silmät ja piiitkät ripset ja oli aika vaalea iholtaan, enempi oli tullut minuun kuin isäänsä .. Saas nähdä miten asia todellisuudessa menee. Yhdessä ultra-kuvassa sellaisessa sivuprofiilisa, tyttö oli ainakin kuin ilmetty isänsä.

Joulujuhlat tuli juhlittua ja kotonakin olin klo. 23 ja nukkumaan melkein normi ajoilla. Kyllä on mukava näin sivullisena seurata miten ihmiset juhlivat pikkujouluissa, vaikkakin mä lähdin pois ennen kuin varsinaiset juhlat alkoivat-hyvä niin .. Mies kerkesi jo laittamaan 2 tekstariakin ' milloin tulet kotiin' :-))

Teti: Kyllä on tuttua, liiankin tuttua nuo matalat lennot :-(( Viime viikko oli mm. todella kurja ja olin itkuinen, sanoi mies mitä tahansa niin itkin .. Ja muutenkin ei kenenkään tarvinnut edes sanoa mitään, kun tippa tuli linsiin .. Ole huoletta, masis kuuluu asiaan mutta toivotaan että piristyisit. Eikä itseltä tarvitse vaatia mitään ylimääräistä vain sen mihin voimat riittävät. Mulla ei oikein ollut minkäänlaista kuvaa millianen olisin raskaana ollessani, mutta maalailin ruusunpunaisia kuvia kaikkialle, mutta ei ainakaan mun odotus ole mennyt sen kaavan mukaisesti. Puhu miehesi kanssa synnytykseen mukaan tulosta, jos hänet sinne haluat. Meillä mies lupautui tulla, mutta on olemassa myös sopimus, että hän saa poistua paikalta, jos tuntee olonsa huonoksi. Teti koita jaksella !!!

Sonjaemmalla: viikkoja on sielläkin paljon ' wau'

Isotkru: Vai afrikan tähti kyllästyttää ;-)) No vm, ehdotteli Rubikin kuutiota joten kokeilkaa .. Mä olen aina luullut, että rubikin kuutio on sellainen mitä tehdään yksin hahaha ..Eli kyllä sen kannattaa olla seurapeli, vaikkapa monopoli .. Meillä oli taas peililauta esillä ennen eilisiä joulujuhlia, ja nyt tuntuu, että pelit saa jäädä ainakin muutamaksi päiväksi :-))

Vm:lle tsemppiä mehun juontiin ja seurapeliin :-))

Ankkis: sinulleko se täti uskalsi tulla ? No anna olla, mutta tämä saakin olla viimeinen visiitti !

Joku kirjoitti oksetus taudista (sorry etten muista ) Mutta toivottavasti sielläkin koko perhe voi hyvin !!!

Senniina: Kirjoitit eilen kyllä niin hauskasti ' ylimääräisestä lihasta' että ihan rupesi naurattamaan. Mulla oli mammahousut viikoista 14-16 muistaakseni ... Nyt mulle menee edelleen ne samat mammahousut, mutta kahdet muutkin löytyvät kaapista. Muuten tuo vatsan pönäköityminen on todella henk.koht. Eikös tetikin kulkenut omissaan vielä viikoilla-20 ? Ja meidän maaliksien pinossakin osa on vielä viikoilla-22-24 käyttänyt omia housuja (en ymmärrä miten se on mahdollista ) Ja samaa mieltä olen, että ei trikoo ole yhtään ruma vaikka riski olisikin.

Trattis missä olet HUHUUUUU .. Käy moikkaamassa pls !!!!!

Kaikille oikein hyvää tiistaita t. emmi rv-25+2