Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Ministeri Junnila on twiitannut solmiotaan koristaneesta eläimestä useita kertoja runsaan vuoden aikana

Vierailija
29.06.2023 |

"Vilhelm Junnilan (ps) solmiolla on väliä, koska olisi huomionarvoista, jos hän olisi jatkanut jonkinlaista piiloviestintää juuri sinä päivänä, jolloin hän joutui vaalimainostensa piiloviestien vuoksi epäluottamusäänestykseen ja pääministeri Petteri Orpon (kok) puhutteluun."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009686594.html

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimusta hallitus kyllä kaatuu aika nopsaan jos ei Riikka tajua siirtää tätä Junttilaa sivuun.. erittäin huonoa tekee myös Suomen kansainavälisille suhteille jos vitsaillaan äärioikeisto nzi jutuilla. Se äijähän on kyllä täys sellaine jos katsoo hänen nettisivujen osoitekenttään, mikäs siellä komeilee..

Vierailija
202/202 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut viestiketjua, mutta tehnyt kuvahaun Junnilasta. Minkähän takia kaikissa muissa kuvissa solmio on joko yksivärinen tai raidallinen, asiallinen, ja pukeutuminen varsin konservatiivista - mutta 2pv sitten leikillinen pesukarhusolmio, koska vaimo tykkää pesukarhuista. Luulisi että muitakin söpöjä eläimiä olisi herra ministerin krakassa ollut, jotain leikillistä pukeutumisessaan aiemminkin, mutta ei.

Olen äänestänyt persuja, ja olen vahvasti sitä mieltä että Junnila pois ministerin paikalta ja heti!  Nyt Riikka Purra siivoa se äijä hitoille ja kunnollinen tilalle! Ei edes minulla persujen kannattajana nyt mene läpi Junnilan horina krakastaan. Ei ole sattumaa ei mitenkään!

Se johtuu siitä, että hän sisimmässään edelleen uskoo niihin asioihin, mitkä kieltää ja haluaa sen näyttää. Infantiilista, mutta sellaista se joskus on, kun astuu liian suuriin saappaisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla