Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että kun nolotti eilen!!!

Vierailija
09.12.2006 |

Olimme syömässä yhdessä lounaspaikassa ja 3v lapsi sitten pätti nolata äitinsä, eli minut :(

No, aluksi selitti kovaan ääneen että " papparainen ei ottanutkaan jälkiruokaa" seurasi siis yhtä miestä, joka ei ottanut jälkiruokaa.

Käskin lapsen olla hiljaa kun sain vähän pahoja katseita siltä mieheltä.

No, eihän tässä vielä kaikki! Sitten lapsi taputti mun tissejä ja kovan ääneen sanoi " hyvät tissit!" Ai että mua nolotti kun se samainen mies katsoi piiiiitkäääään! Olin varmaan punainen ku paloauto!!!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häpesit kyllä ihan syystä.

Vierailija
2/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tissit on hyvät ja mun masussa on aina vauva (not).

Ja papparainen ei sit ottanu jälkkäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ymmärrä mitä vikaa tuossa oli, ei varmaankaan ole sivistynyt.

Vierailija
4/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä varmaan puhutaan kotona aika ronskia kieltä, joten lapsi on kuvitellut sen olevan normaalia. Esimerkistä se lähtee!

Vierailija
5/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Munkin tissit on hyvät ja mun masussa on aina vauva (not).

Ja papparainen ei sit ottanu jälkkäriä.

Ei ihme, että suomalaisia yleisesti pidetään sivistymättöminä ja tökeröinä.

Vierailija
6/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

si moisesta. En ainakaan niin että vielä seuraavana päivänä asia nolostuttaisi.

Vierailija:

Jos ei ymmärrä mitä vikaa tuossa oli, ei varmaankaan ole sivistynyt.

Vierailija
7/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puhutaan et on kivat hiukset yms....ei koskaan mitään tisseistä tai perseestä tai muustakaan sellaisesta lasten kuullen...

ap

Vierailija
8/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä puhutaan kotona ainakin tisseistä ihan avoimesti jos siltä tuntuu.

Vierailija
9/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanoin lapselle et hys, ei tollaisia puhuta, niin siitähän se lapsi sitten innostui...

ap

Vierailija
10/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoja perse, kusi ja paska ei käytetä ja alapääjuttuja ei jutella, mutta tissi on sanana vähän niinkuin peppu/pylly tai masu...

Vierailija
11/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin siis kahvilla polikäynnin yhteydessä ja ohi käveli nainen, jolla oli tosi isot tissit.

Poika huusi naisen nähdessään: " Tissit!! Siellä tissit! Ooh.. tissit!!!!!" Ja huusi siis niin kovaa, että koko KOKSIN aula kaikuii! Kanttiini on siis hyvin korkeassa tilassa, ja akustiikka on mahtava!

Ja kyllä, poika on edelleen rintamaidolla, joten tissit kiinnostaa ;)

Terkut vaan kaikille, jotka silloin paikalla olivat!

Vierailija
12/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä sanoin lapselle et hys, ei tollaisia puhuta, niin siitähän se lapsi sitten innostui...

ap

Vierailija
13/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoja perse, kusi ja paska ei käytetä ja alapääjuttuja ei jutella, mutta tissi on sanana vähän niinkuin peppu/pylly tai masu...

Vierailija
14/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 juttu oli jo pikkasen nolo kun kohdistui vieraan imisen tisseihin, mutta 1,5-vuotias on niin pieni että sekin oli lähinnä huvittavaa :-).

Jos joku vieras lapsi olisi noin ihastunut mun tisseistä niin en nolostuisi :-). Sillähän kiilui vaan maidon kuva silmissä.

Vierailija
15/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta lapset on ihania kun ne puhuu suoraan - meidän lapsi kuuluutti suureen ääneen hotellin aamiaisella tarjoilijanaisen suuresta kampauksesta (oli hyvin erikoinen " geishatorni" ): Tädillä on ISO tukka!

Vapautti tunnelmaa muissakin pöydissä ja tarjoilijakin nauroi makeasti.

Silloin nolotti mutta nyt naurattaa.

Vierailija
16/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana rinta on vähän niinkuin emätin ja siitin -me ei käytetä noin kaameita sanoja.

Vierailija
17/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä osannut pojan huuteluista kuitenkaan nolostua. Olihan se sinänsä hassu tilanne, mutta ei niinkään nolo tai kiusallinen.

Miehen kanssa hymyiltiin (ja naurahdettiinkin) ja sanottiin vaan pojalle, että " joo, niin oli tissit, mutta vain äidin tisseistä tulee maitoa sinulle" .

Mä en todellakaan ymmärrä, miksi tisseistä puhuminen olisi jotenkin hävettävää??

Varsinkaan kun on lapsesta kyse. Pienestä vielä. Pieneksi lasken kaikki 4 vuotiaat ja alle sen. Kakka ja pissa -jututkin on ihan ymmärrettäviä vielä silloin, siis että jos tulee vaikka pissahätä tai lapsella on kakka piukassa tms.. jolloin lapsi saattaa tuoda oman asiansa julki paikassa kuin paikassa, tilanteessa kuin tilanteessa.

Eri asia on tietysti kakka ja pissä -läällätykset, ja muut tahalliset alapään asiat, joita lapsi lällättelee vain saadakseen huomiota.

Ja ap:n tilanne.. mielestäni tuo lapsen käytös oli ihan normaalia. Lapsi oli ehkä hieman pitkästynyt ja siksi seuraili muitten tekemisiä. Ja kolmevuotiaalle sallittakoon vielä tissi ym keskustelut. Yhtä hyvin ap:n lapsi olisi saattanut sanoa että " äiti, sulla on nätti korva" tai " äiti, onpa sulla hyvät varpaat" .

14

Vierailija
18/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sana rinta on vähän niinkuin emätin ja siitin -me ei käytetä noin kaameita sanoja.

Nehän ne kauniita sanoja ovatkin! Hienoja tapoja opetatte lapsillenne, tosiaan!

Vierailija
19/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapselle pitää kyllä myös selkeästi sanoa, että kommentointi on rumaa. Ja jos ei tottele, pitää sanoa tiukemmin, eikä naureskella jollekin tissijutuille vielä lisää. Ja jos ei tottele vieläkään, pitää kyllä ottaa kurinpalautus. Kyllä lasten pitää osata käyttäytyä ravintoloissa.

Ja itselläni on 3- ja 5-vuotiaat, mutta en kyllä anna käyttäytyä noin.

Vierailija
20/34 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puhun 95% tisseistäni tisseinä, en rintoina. Ja lehmä mikä lehmä, sehän minä nyt taas olen kun kerran imetän! :) Vähän huumoria peliin, ei se kenellekään pahitteeksi ole! Eiköhän lähes kaikki ihmiset ole vauvoina tissiä syöneet, niin sen kuuluu ollakin, mitäs tuota kaunistelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä