Love Island Suomi Official, kausi 4
Kesä tulee ja näin tekee myös Love island jälleen kerran! Myös uudet sinkut on ny julkistettu.
Sinkkumiehet: Joonas 28v, Samu 27v, Paulus 27v, Niko 25v, Ali 27v
Sinkkunaiset: Tiila 30v, Mona 24v, Josefiina 23v, Isabella 20v, Elviira 24v
Sieltä vielä kuvat ja kattavemma esittelyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-love-island-suomi-sinkut…
5.6 alkaa
Kommentit (9593)
Jussa on parissa viime jaksossa ollut ihan varjo siitä minkälainen ihminen tuli taloon. Enbtiedä mitä on off-record tapahtunut mutta todella mystistä.
Ai ai ei kannattais sviittiä mainita! Tuotanto tunnetusti kuuntelee tarkasti!
#pörinääpönttöön
Vierailija kirjoitti:
#pörinääpönttöön
Mitä että? Pääseekö Paulus jo maistamaan hedelmää?
Vierailija kirjoitti:
Mikaela prakaa ihan täysin..Oli aiemmin niin viilee. Selkeästi kiinnostunut Jussasta, mutta ei ilmeisesti osas näyttää sitä rakentavasti.
Samu ja Mikaela muistuttaa naamaltaan toisiaan. Olisko heissä pontentiaalia? Pistäkää ne treffeille. Ne vois koittaa puida keskenään tunteitaan kiinnostavasti.
Ja Sonja ja Joonas treffeille kanssa. Kakkosvaihtoehtojen kattelua kehiin.
Vois tulla tehtävä et kirjoittavat kukin top3 lapulle, antavat tuotannolle ja sieltä sit määräävät vaikka niiden kakkostoiveiden kanssa pakkotreffit.
Vierailija kirjoitti:
Eemil ja Isabella voisivat olla sopiva, toisiaan tasapainottava pari, kunhan antavat sille mahdollisuuden.
Olen pikkuhiljaa lämmennyt Eemilille, joka vaikuttaa reilulta kaverilta ja on itse asiassa aika hyvännäköinen.
Tätä mä kanssa ihmettelen. Et kun Eemil oli alussa ihan mitättömän näköinen, niin miten nyt näyttääkin silmään jo hyvältä? Lisäksi vaikuttaa aidolta ja ihan fiksulta. Ei pitäisi koskaan tuomita ensivaikutelman perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla, että siksi ei tule uusia saarelaisia, ei ole katsojilla mahdollista äänestää ja tuotanto ei puutu tuohon "kaveri saareen" millään tavalla, kun ei ole uusia tulokkaita?
Voisiko siis jotkut hakea love islandiin ja mennä saarelle sekoittamaan pakkaa? Saataisiin äänestyksiä, saataisiin jotain katseltavaa ja ehkä romanssi?
Omasta mielestäni huonoin ja mitään sanomattomin kausi ikinä.
Aika kuivaa on. Laittaisin villan ovet saluunan ovien lailla pyörimään, kunnes alkais kemioita tulla, mut ei tosiaan varmaan ole tunkua ohjelmaan.
Ajankohta saattaa myös olla huono, eikö tää ole ennen tullut joskus syksymmällä?
Tulispa pian Casa Amor. Saatais monta uutta sinkkua kerralla (ja päästäis sen jälkeen helposti myös eroon niistä sinkuista keille ei löydy matchiä). Saarella on vaikka kuinka monta ihmistä odottamassa uutta miestä/naista, joten turha enää tuoda sinne yksi kerrallaan sellaisia uusia saarelaisia, jotka eivät sitten olekaan itse kiinnostuneita kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eemil ja Isabella voisivat olla sopiva, toisiaan tasapainottava pari, kunhan antavat sille mahdollisuuden.
Olen pikkuhiljaa lämmennyt Eemilille, joka vaikuttaa reilulta kaverilta ja on itse asiassa aika hyvännäköinen.
Tätä mä kanssa ihmettelen. Et kun Eemil oli alussa ihan mitättömän näköinen, niin miten nyt näyttääkin silmään jo hyvältä? Lisäksi vaikuttaa aidolta ja ihan fiksulta. Ei pitäisi koskaan tuomita ensivaikutelman perusteella.
Ja oli niin kiva Bellalle, kun vei aamulla parilleen kahvimukin. Ilman muuta siitä uusi mies Isabellalle, tuuliviiri-Joonas ei osaa vielä reissun jälkeenkään päättää, kenen kanssa olisikaan halunnut olla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#pörinääpönttöön
Mitä että? Pääseekö Paulus jo maistamaan hedelmää?
Katsomossa klippi, missä Paulus puhaltaa ripsen ja toivoo - sviittiä ilman kameroita :D
Nauraako se Neea välillä lähes päin naamaa Joonakselle vai katsonko jotenkin väärällä tavalla heidän rupatteluaan? Eli onko Neealla jotenkin musta huumorintaju vai enkö vain itse ymmärrä?
Neea ja Joonas ei kyllä sovi toisilleen. Ennemmin Isabella ja Joonas mutta jotakin siitäkin puuttuu.
Ei ole oikein fiilistä mistään parista tällä hetkellä.
ps. Sonja on jäänyt missimittelöissään usein kakkoseksi joten kaippa se tämän sitten voittaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eemil on mielenkiintoinen, samoin kuin Mikaelakin, mutta hiljaisempina ja parisuhdedraamattomina eivät vain saa samalla tavalla ruutuaikaa. Molemmilla on käytöstavat hallussa ja vaikuttavat pohtivilta ihmisiltä.
Vasta tämä Neean ilmaantuminen nosti ensimmäistä kertaa Eemilin näkyviin ja sekin huonolla tavalla, kun oli tullut Neean kaltoinkohtelemaksi ulkomaailmassa. Ja totta kai miehet yksissä tuumin testasivat Neeaa, kun heillä nyt on keskenään se velikoodi, bros before hoes.
Siksi Joonaskin osoitti häneen "kiinnostusta", you know.
Eemil on mielestäni symppis ja ansaitsisi ruutuaikaa!
Koko sarja ihan todella tyhmä. Ei kukaan voi olla noin tyhmä. Maksettu palkkio ja julkisuushaku ratkaisee. Tyhmät ihmiset seuraa.
Toivon mukaan Niko vapautuu Josefiinan kahleista ja näyttää isännän elkein, mitä soidinmenojen kuuluisi olla 😅 Sellainen kutku tullut, että Nikon potentiaali menee täysin hukkaan, kun pitää kynttilää vakan alla ja että olisi nyt vihdoin ja viimein tajuamassa sen itsekin...
Rakkautta vartenhan tuolla ollaan, niin kuin joku sanoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla, että siksi ei tule uusia saarelaisia, ei ole katsojilla mahdollista äänestää ja tuotanto ei puutu tuohon "kaveri saareen" millään tavalla, kun ei ole uusia tulokkaita?
Voisiko siis jotkut hakea love islandiin ja mennä saarelle sekoittamaan pakkaa? Saataisiin äänestyksiä, saataisiin jotain katseltavaa ja ehkä romanssi?
Omasta mielestäni huonoin ja mitään sanomattomin kausi ikinä.
Aika kuivaa on. Laittaisin villan ovet saluunan ovien lailla pyörimään, kunnes alkais kemioita tulla, mut ei tosiaan varmaan ole tunkua ohjelmaan.
Ajankohta saattaa myös olla huono, eikö tää ole ennen tullut joskus syksymmällä?
Sääntönä vois olla, että viikossa löydettävä jonkun kanssa romanttinen connection tai ulos ovesta. Ei paljon kiinnosta katsella jotain poikien typerää läpänheittoa tai tyttöjen meikkausta. Ei merkkiäkään rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Nauraako se Neea välillä lähes päin naamaa Joonakselle vai katsonko jotenkin väärällä tavalla heidän rupatteluaan? Eli onko Neealla jotenkin musta huumorintaju vai enkö vain itse ymmärrä?
Neea ja Joonas ei kyllä sovi toisilleen. Ennemmin Isabella ja Joonas mutta jotakin siitäkin puuttuu.
Ei ole oikein fiilistä mistään parista tällä hetkellä.
Noi on kaikki aivan järkyttävän pidättäytyväisiä tai tunnekylmiä. Ovatko tulleet vain hakemaan julkisuutta?
Onko tuolla oikeasti miehet todenneet "bros before hoes"?
Todella halventavaa.
Joonas on saaren oma bäkkärien Nick Carter.
Vierailija kirjoitti:
Joonas on saaren oma bäkkärien Nick Carter.
Ei Jonttu ole mikään häntäheikki, vaan sydämellinen perheen isä kunhan ensin saisi kasattua sen perheen.
Eemilin lippis saa kyytiä tänä iltana. Katso jos uskallat.
#eiherkille