Kevin Costner eroaa vaimostaan
Harmi kun mä olen Suomessa ja naimisissa. Kevin kyllä kelpaisi mulle vaikka onkin mua 24 vuotta vanhempi. :D
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo siis haluaa eron, koska Kevinillä ei toimi. Täysin ymmärrettävää. Vaimonkin on saatava ainakin joskus sitä, mikä hänelle kuuluu.
Oikeastihan me ei tiedetä eron syytä eikä se meille kuulukaan.
Vierailija kirjoitti:
On täällä taas viisasten kerho koolla 😉
Täällä kyllä tiedetään.🤓
Vierailija kirjoitti:
Mrs Costner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kevin Costnerin vaimo eroaa Kevin Costnerista. Yhdessä aikovat kyllä lapsensa kasvattaa.
Kevin Costnerin vaimo hakee avioeroa 18 vuoden liiton jälkeen https://www.is.fi/viihde/art-2000009557635.html
Voi voi välimerkin rakastelija. Ero se silti on. He molemmat eroavat.
Kevinin tiedottajan sanamuodoista päätellen Kevin ei halunnut erota. Vaimo halusi.
Enkä ihmettele, melkein 20 vuotta ikäeroa. Kevin on vanha mies jo.
Aivan totta. Haiskahtaa siltä että kevin pojalla on ollut salarakas ja jäänyt kiinni.
Mrs Costner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo siis haluaa eron, koska Kevinillä ei toimi. Täysin ymmärrettävää. Vaimonkin on saatava ainakin joskus sitä, mikä hänelle kuuluu.
Oikeastihan me ei tiedetä eron syytä eikä se meille kuulukaan.
Kevin kuuluu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mrs Costner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kevin Costnerin vaimo eroaa Kevin Costnerista. Yhdessä aikovat kyllä lapsensa kasvattaa.
Kevin Costnerin vaimo hakee avioeroa 18 vuoden liiton jälkeen https://www.is.fi/viihde/art-2000009557635.html
Voi voi välimerkin rakastelija. Ero se silti on. He molemmat eroavat.
Kevinin tiedottajan sanamuodoista päätellen Kevin ei halunnut erota. Vaimo halusi.
Enkä ihmettele, melkein 20 vuotta ikäeroa. Kevin on vanha mies jo.
Aivan totta. Haiskahtaa siltä että kevin pojalla on ollut salarakas ja jäänyt kiinni.
Palsta ei kyllä petä. :D Yhden mielestä Kevinillä ei seiso enää ja toisen mielestä Kevin on käynyt vieraissa. Melko vastakkaisilla suunnilla nämä oletukset. :D
On täällä taas viisasten kerho koolla 😉