Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa? Koko elämä hankalaa!

Vierailija
11.04.2023 |

Olen pian 30-vuotias nainen. Ala-asteen suoritin hyvillä arvosanoilla. Yläasteella vaihdoin normaalista luokasta pienluokaan vilkkauteni takia. Yläaste oli hankala minulle. Minulla oli paljon poissaoloja (saatoin nukkua yli 12h putkeen, ilman että heräsin herätyskelloon). En ole koskaan jäänyt luokalle sentään, olen oppinut asiat.

Yläasteen jälkeen ja nyt aikuisiällä sitten olen opiskellut jo 6 eri ammattia, yhdestä valmistuin (kiitos koronan ja etäopiskelun). Muista ammateista en ole valmistunut poissaolojen takia/ motivaation puutteen. Työpaikoissa olen viihtynyt korkeintaan vuoden, kunnes kyllästyn eikä enää homma kiinnosta ollenkaan.

En osaa myöskään olla missään ajoissa. En ole koskaan osannut. Olen kaikkialta aina vähintäänkin sen 5-10min myöhässä vaikka kuinka yrittäisin. Nukun myös todella paljon (8-12h yössä on normaali). Olen käynyt verikokeissa ja muissa laajemmissa testeissä, mitään poikkeavaa ei ole löydetty.

Lisäksi myöskään en ole osannut hoitaa mitään raha-asioitani kunnolla ja nyt olen veloissa (näitä yritän selvittää).

Mistä voi olla kyse? Vai olenko vain jotenkin tyhmä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä aloitus joku vitsi? Onko noin selvä adhd jollekin muka vielä mysteeri?

Jos tunnet adhd-porukkaa niin kysy voisivatko auttaa epävirallisessa lääkekokeilussa.

Vierailija
42/42 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis ilmeisestikin et osaa elää         opettele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä