Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka tykkäävät siitä, kun monimuotoisuus näkyy nykyään mainoksissa?

Vierailija
31.03.2023 |

Enkä tarkoita nyt ihonväriä, etnisyyttä tms. lainkaan. Vaan, että on kaikenlaisia ihmisiä mainoksissa, vanhoja, nuoria, lyhyitä, pitkiä, kaikenmallisia. Naisella voi olla lyhyet hiukset, tai voi jopa olla pyörätuolissa ja esiintyä mainoksessa.

Kun vaatteita esittelevät kaikennäköiset ja kaikenmalliset mallit ja jopa normaalivartaloiset, on helpompaa hahmottaa, miltä vaate todellisuudessa ja arjessa sitten oikeasti näyttää. Mitä teen informaatiolla, miltä vaate näyttäisi jonkun geenilotossa pääpotin voittaneen 180cm gasellin päällä? Miten se palvelisi minua? Vaate ei tule istumaan, laskeutumaan eikä sopimaan samalla tavalla kumminkaan.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kivaa. Koska oikeasti, olen 40+ lyhyt&pyylevä täti ja kun katon jostain nettikaupasta tällaisille tädeille tarkoitettuja vaatteita, niin on kiva että niitä esittelee joku itseni kaltainen. On hyvin hankala päätellä miltä vaate näyttää minun päälläni, jos sitä esittelee 175 cm pitkä 55 kiloinen parikymppinen malli. On siis hyvä, jos se nettikaupan vaate on kuvattu niin, että mallit ovat eri kokoisia ja ikäisiä.

Vierailija
82/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään, että on erikokoisia ja näköisiä ihmisiä mainoksissa eikä pelkkiä malleja. Saisi olla vieläkin enemmän monimuotoisuutta, vaikkakin etninen diversiteettipakotus alkaa joissain mainoksissa mennä jo vähän yli.

Minulle tulee TV-mainoksista aina sellainen olo, kuin olisin jotenkin joutunut Afrikkaan...

Suomessa on paljon mustia ihmisiä, jotka ovat syntyneet ja kasvaneet täällä sekä käyneet kaikki koulunsa Suomessa. Monet ovat olleet jo pitkään aikuisiakin.

Ei niitä nyt kuitenkaan ole 90% kansasta kuten mainosten perusteella saattaisi luulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa nyt on totuttu pyytämään anteeksi pelkkää olemassaoloa vähän joka suuntaan. Että anteeksi kun ollaan tämmöisiä vaaleanhailakoita ja anteeksi kun mustia on viety orjiksi vaikka ei se meidän syy kyllä ollut mutta anteeksi kuitenkin. Anteeksi, anteeksi. Menenkin tästä nurkkaan häpeämään koko ihmiskunnan syntejä. Anteeksi vielä.

On moneen mennyt läpi tuo historiahuijaus, että valkoiset olisi yksin olleet orjaisäntiä. Ketkähän niitä mustia orjia mahtoivat myydä sieltä Afrikankin maista niille valkoisille, no toiset mustat tietenkin. Ei se niin mennyt että valkoiset vaan meni sinne ja nappasi mustat rannalta kyytiin :D

Vierailija
84/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on niin että valkoistaheteromiestä ei saa mainoksen uhriksi,eli miksi käyttää heitä mainoksissa muuna kui idioottina.

Vierailija
85/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni joka mainoksessa pitäisi olla pelkkiä andrygyynejä aseksuaaleja ideologisesti työttömiä homolesponekkereitä.

Koska eikös heidän tarpeidensa mukaan koko yhteiskuntaa nykyään muutenkin suunnitella Suomessa.

Vierailija
86/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä kuin ap. Ihan loistavaa, kun nykyään voi olla vaatevalmistajien sivulla kuva samasta vaatteesta useamman eri vartalotyypin päällä. Näkee heti, että sopisiko se vaate siihen tarkoitukseen mihin sitä itse käyttäisi.

Vierailija
87/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää, en katsele mainoksia

Vierailija
88/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksen tehtävä on tietääkseni houkutella ostamaan. Joku ihrainen musta ei innosta, tai jos mainos suoraan kuin mosambikista. Jenkki-purukumia en osta enää ikinä kun se valaan kokoinen mustaeukko siinä hytkyy. hv.

Vierailija
89/92 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin pitkämunaisista ukoista.

https://youtu.be/2XyK9-AmJ5U

Vierailija
90/92 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsadin "suhina-s"

Vierailija
91/92 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on kivaa. Koska oikeasti, olen 40+ lyhyt&pyylevä täti ja kun katon jostain nettikaupasta tällaisille tädeille tarkoitettuja vaatteita, niin on kiva että niitä esittelee joku itseni kaltainen. On hyvin hankala päätellä miltä vaate näyttää minun päälläni, jos sitä esittelee 175 cm pitkä 55 kiloinen parikymppinen malli. On siis hyvä, jos se nettikaupan vaate on kuvattu niin, että mallit ovat eri kokoisia ja ikäisiä.

Mikset laihduta? Häpeä?

Eikö kukaan pidä itsestään enää huolta???

Vierailija
92/92 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälleliimatun näköistä, kun lähes joka mainoksessa on värillisiä henkilöitä. Vähempikin riittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi