Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka tykkäävät siitä, kun monimuotoisuus näkyy nykyään mainoksissa?

Vierailija
31.03.2023 |

Enkä tarkoita nyt ihonväriä, etnisyyttä tms. lainkaan. Vaan, että on kaikenlaisia ihmisiä mainoksissa, vanhoja, nuoria, lyhyitä, pitkiä, kaikenmallisia. Naisella voi olla lyhyet hiukset, tai voi jopa olla pyörätuolissa ja esiintyä mainoksessa.

Kun vaatteita esittelevät kaikennäköiset ja kaikenmalliset mallit ja jopa normaalivartaloiset, on helpompaa hahmottaa, miltä vaate todellisuudessa ja arjessa sitten oikeasti näyttää. Mitä teen informaatiolla, miltä vaate näyttäisi jonkun geenilotossa pääpotin voittaneen 180cm gasellin päällä? Miten se palvelisi minua? Vaate ei tule istumaan, laskeutumaan eikä sopimaan samalla tavalla kumminkaan.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka katsoo enää mainoksia? :D

Vierailija
22/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään, että on erikokoisia ja näköisiä ihmisiä mainoksissa eikä pelkkiä malleja. Saisi olla vieläkin enemmän monimuotoisuutta, vaikkakin etninen diversiteettipakotus alkaa joissain mainoksissa mennä jo vähän yli.

Minulle tulee TV-mainoksista aina sellainen olo, kuin olisin jotenkin joutunut Afrikkaan...

Ennen olivat nee*eritkin jotenkin sympaattisia ja laadukkaampia:

Niin, ja ennen kaikkea mainokset yleensäkin olivat parempia!

Vaikka tässä onkin vain tylsää monokulttuuria. Nykymainokset tuntuvat idiooteille tehdyiltä.

Vierailija
24/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten tehtävä on myydä unelmia. Nykyisin unelmat ovat hieman erinäköisiä kuin ennen.

Vierailija
25/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ehti tottua valkopestyyn telkkariin, niin että nyt kun siellä on muunkin värisiä, niin jotkut kiljuu heti "woke!" Lapsellisia öyhöttäjiä.

Pitää olla kunnon konservatiivi, jos ei ymmärrä, että meitä on huijattu aiemmin, ja nyt nähdään oikea maailma.

Vierailija
26/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekseni säästynyt mainoksilta. Telkkari ollut meillä ihan muussa käytössä jo vuosia.

Vierailija
27/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainosten tehtävä on myydä unelmia. Nykyisin unelmat ovat hieman erinäköisiä kuin ennen.

Mainosten tehtävä on myydä niitä tuotteita. Tuotteita myydään mielikuvilla ja unelmahötöllä. Silti, kun ostat sen tuotteen, saat tasan sen tuotteen etkä sitä unelmaa.

Voi pohtia myös sitä, että onko unelmat edes tavaraa, vai jotain muuta kokemusta elämästä, vapautta, rakkautta, kauneutta yms? Harva tuote pystyy tuommoista edes kenellekään tarjoamaan.

Vierailija
28/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään, että on erikokoisia ja näköisiä ihmisiä mainoksissa eikä pelkkiä malleja. Saisi olla vieläkin enemmän monimuotoisuutta, vaikkakin etninen diversiteettipakotus alkaa joissain mainoksissa mennä jo vähän yli.

Minulle tulee TV-mainoksista aina sellainen olo, kuin olisin jotenkin joutunut Afrikkaan...

Suomessa on paljon mustia ihmisiä, jotka ovat syntyneet ja kasvaneet täällä sekä käyneet kaikki koulunsa Suomessa. Monet ovat olleet jo pitkään aikuisiakin.

Suomessa nyt kuitenkin asuu vain noin 300 000 mustaa ihmistä. Ja väestö on 5,5 miljoonaa.

Joten miksi mainoksissa ei näy vaikka saamelaisia, yms.? Miksi mustat on jokin ihme fetissikohde joillekin?

Vierailija
29/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ehti tottua valkopestyyn telkkariin, niin että nyt kun siellä on muunkin värisiä, niin jotkut kiljuu heti "woke!" Lapsellisia öyhöttäjiä.

Pitää olla kunnon konservatiivi, jos ei ymmärrä, että meitä on huijattu aiemmin, ja nyt nähdään oikea maailma.

Valkopestyyn? Et ole koskaan kuullut termiä representatiivisuus? Eli se, että mainoksissa yms. pitäisi olla samassa suhteessa eri rotuja kuin yhteiskunnassa. Ja Suomi nyt on 99,9% valkoinen.

Ei jossain Nigeriassakaan tungeta jokaiseen mainokseen valkoisia ja aasialaisia.

Vierailija
30/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että on erinäköisiä ihmisiä mainosmalleina. Tosin joskus harmittaa, kun jokin itseä kiinnostava vaate on esitelty vain tummaihoisen mallin yllä. Itse olen Siskonmakkaran värinen, joten en aina pysty arvioimaan, sopisiko vaate väriltään myös minulle, jos en näe sitä valkoihoisella mallilla.

Vierailija
31/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on paljon mustia ihmisiä, jotka ovat syntyneet ja kasvaneet täällä sekä käyneet kaikki koulunsa Suomessa. Monet ovat olleet jo pitkään aikuisiakin.

Suomessa nyt kuitenkin asuu vain noin 300 000 mustaa ihmistä. Ja väestö on 5,5 miljoonaa.

Joten miksi mainoksissa ei näy vaikka saamelaisia, yms.? Miksi mustat on jokin ihme fetissikohde joillekin?

Niinpä. Tai romaneita, aasialaisia, yms.

Mainoksissa pitäisi olla samassa suhteessa eri rotuja kuin mitä yhteiskunnassa on. Ja Suomi nyt ei ole 50-75% mustia.

Vierailija
32/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tasapuolisesti kaikkia mainoksia. Onneksi kaikilta mainoskanavilta tulee muutenkin pelkkää p* ckaa.

Vierailija
33/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestajärvi kirjoitti:

Byggmax-ukko on kyllä synppis

Sana on symppis, ei synppis

Vierailija
34/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä on virkistävää, että erilaisia ihmisiä näkyy telkkarissa, mainoksissa jne. En tajua miten joitakin asia voi haitata?"

No kun ne yököttää ja yököttäviä näkyy elävässä elämässä ihan tarpeeksi.

Vierailija
35/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko sinulla ehkä ehdotusta tämän asiaintilan korjaamiseksi?

Vierailija
36/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tai romaneita, aasialaisia, yms.

Mainoksissa pitäisi olla samassa suhteessa eri rotuja kuin mitä yhteiskunnassa on. Ja Suomi nyt ei ole 50-75% mustia.

Olihan meillä Manne-TV, mutta ne rasistit pakottivat sulkemaan sen.

Vierailija
37/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin feikkiä että ällöttää vaan.

Ei oo luontaisesti erilaisia ihmisiä, vaan tekemällä tehtyä "monimuotoisuutta" .

Paljon kivempi olis katella ihan vaan suomalaisia ihmisiä mainoksissa. Ei lihavia ruskeita taitoluistelijoita tai hörökorvaisia latinalaisia juhla mokkaa juovia "suomalaisia" trubaduureja.

Vierailija
38/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseenne on vääristynyt. Tumma ihminen kiinnittää huomiotanne ihan eri lailla kuin valkoinen. Ei niitä ole niin paljoa mainoksissa, mutta kun se yksi tai kaksi vain rekisteröityy aivoihinne. Enkä nyt moiti, näin ihmisen aivot toimivat. Se vain täytyy tiedostaa.

Vierailija
39/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole!

Nykyään hölmöille yritetään myydä painajaista unelmana!

Vierailija
40/92 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin feikkiä että ällöttää vaan.

Ei oo luontaisesti erilaisia ihmisiä, vaan tekemällä tehtyä "monimuotoisuutta" .

Paljon kivempi olis katella ihan vaan suomalaisia ihmisiä mainoksissa. Ei lihavia ruskeita taitoluistelijoita tai hörökorvaisia latinalaisia juhla mokkaa juovia "suomalaisia" trubaduureja.

Ai muunmaalaiset ovat feikkejä ja suomalaiset aitoja ihmisiä. Missä luolissa te elätte? Suomalaiset on niitä feikkejä aitoa on vain norsun vttu naama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan