Ensi la ristiäiset ja nimivaihtoehtoja aivan liikaa vielä! Help.
Ollaan hieman mukautettu vanhoja suomalaisia nimiä oman makumme ja nykymuodin mukaisiksi. vaihtoehtoja on vaan aivan liikaa vielä!
Anski Suhani
Lari Kornelius
Lussi Kilari
Kommentit (16)
Kornelius on tietty alkuperäinen nimi. ap
sellainen nimi kuin provo porvolius?
Ihan pikkuruisia muutoksia on tehty nimiin. En toisaalta halua suoralta kädeltä paljastaa alkuperäisiä nimiä, ettei tule matkimista.
ap
Kyllä oli naurussa pitelemistä! Tän oli pakko olla provo! Ei kai kukaan tosissaan meinaa antaa lapselleen nimeä Kilari. Tajuatko mitä se tarkoittaa? Saada kilarit? Kilahtaa..tulla hulluksi. :)
Muutkin nimet oli kyllä niin hauskoja, että jos joku noita tosissaan lapselleen miettii, niin kannattaa harkita vielä kaksi kertaa. Raukkaahan kiusattaisiin koko kouluikä! :(
Keksittiin miehen kanssa se sana eli nimi. Voi jösses mitä väitteitä.
ap
kilari=hullu
Ei kannata lapsen hämeessä päin liikkua :)
Tää on provo! Ei tartte kyllä pelätä, että Suomesta löytyis lapselles kaimoja. Ei kai kukaan muu hullu tommosia nimiä anna?
Kai nyt jokainen tajuaa että ap haluaa vaan hauskuuttaa?
Olikin uutta informaatiota, että keksitte nimen itse. Aluksi väitit, että nimet ovat väännöksiä vanhoista suomalaisista nimistä. No, samapa tuo, Anski Suhani on yhä suosikkini. Kai laitatte ilmoituksen lehteen, kun nimi on annettu?
En usko, että pappi suostuu ristimään noilla nimillä. Jos nimeä ei löydy väestörekisteristä, eli sitä ei ole kenelläkään muulla Suomessa, niin se on aikas vaikee saada läpi. Ja noita nimiä tuskin on!
kohteliaimmin, niin oitis sataa kakkaa niskaan niin että tuntuu. Tekisin teistä ilmoituksen, mutta en taida jaksaa. Olen yksinkertaisesti niin turta.
ap
eli keksittyjä/johdettuja ovat nämä nimet. Väitän varsin hyvin perustein, että Kilari on meidän itse keksimämme sana.
Meidän poikamme mahdollinen, ainutlaatuinen nimi.
ap
Se Lari Kornelius oli oikeesti ainoa järkeenkäypä.
Ja se mitä siitä Kilarista sanottiin, niin ota ihan totena ja kauniina neuvona vaan... :)
Vierailija:
kohteliaimmin, niin oitis sataa kakkaa niskaan niin että tuntuu. Tekisin teistä ilmoituksen, mutta en taida jaksaa. Olen yksinkertaisesti niin turta.ap
Nussi Vyrjö
Saatu Anus
Ralle Fantti
Kiinnostaisi vain tietää, mistä vanhoista suomalaisista nimistä olette nuo nimet johtaneet. Osa noista ei mielestäni muistuta mitään suomalaisia nimiä.