Tein periaatepäätöksen, etten ota yhteyttä keneenkään joka ei pidä minuun minkäänlaista yhteyttä.
Aika moni on tipahtanut pois. Yksi vielä kehtasi valitella, kun ei ole kuullut mitään minusta (kuulin tämän kiertoteitse), vaikka itsellä on puhelin... :(
Kommentit (5)
Joskus on kun vaan on parempi itse ottaa se puhelin käteen ja soittaa.
Olet hyvin lapsellinen yksilö.
on tosi inhottavaa olla aina se soittava osapuoli ja sitten kun jutellaan niin jutellaan aina tämä toisen osapuolen asioista. Kyllä musta on ok, ettet enää ota yhteyttä kavereihisi, jos he eivät ikinä ota yhteyttä sinuun. Kyllä ystävyyden pitäisi olla vastavuoroista!
Ei kaikki ehdi ottamaan yhteyttä säännöllisesti ja Ei ole minulta pois jos olen se aktiivisempi. Osa ihmisistä on arkoja ottamaan yhteyttä, mutta ilahtuvat takuulla kun niihin otetaan yhteyttä.
Ei ystävyys ole yksipuolista. Elämäni helpottui kummasti kun en aina ole se antava ja auttava osapuoli, olo oli joskus todella hyväksikäytetty.
Kyllä minä keskustelen ystävien kanssa yhteisistä tutuista tyyliin: mitä sille ja sille kuuluu, en ole pitkään aikaan kuullut. Mitähän väärää siinä nyt sitten on?