Oletko mielestäsi normaali?
Minä olen normaali. Olen kantasuomalainen, hetero ja naimisissa. Minulla ei ole tatuointeja eikä myöskään lävistyksiä.
Kommentit (30)
Joskus tosiaan tuntuu että suorastaan harvinaisen normaali! Kuten ystäväpiirimme ja perheemmekin.
Olemme koulutettuja, käymme töissä, teemme itse ruuat, maksamme omat laskumme/huvituksemme/elämämme, siivoamme itse kotimme ja hoidamme puutarhamme, ei ole kotieläimiä eikä tatuointeja, emme polta ja juominenkin rajoittuu ruokajuomiin (viini, erikoisoluet). Lastenlapsetkin ovat hyväkäytöksisiä, kenelläkään suvussa ei ole nepsyongelmia.
Lomilla matkustamme lämpimään joko omaan taloon etelässä tai omatoimimatkoille muualle joko autolla halki Euroopan tai lentämällä/autolla ympäri maailmaa. Perheessä on 2 muualta Suomeen muuttanutta joten suhtautumisemme ulkomaalaisiinkin on hyvin tavanomaista, väri, vieras äidinkieli tai etninen tausta ei merkitse muuta kuin ominaisuutta siinä missä sinisilmäisyys tai punahiuksisuuskin.
Olen mielestäni normaali.
Toisten ajatuksista en voi tietää.
EIKÄEDESKIINNOSTANÄNNÄNNÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!
En sinun tarkoittamallasi tavalla, mutta useimmissa asioissa olen aika normaali. Jokaisella on tietysti omat erityispiirteensä. En tavallisesti mieti sitä, kuinka "normaali" joku minuun tai muihin liittyvä ominaisuus on.
Minä olen normaali. Olen kuin prototyyppi ihmisestä: vakaa, tasapainoinen, järkeä käyttävä, totuudenmukainen, terveet elämäntavat omaava, rauhallinen, ennalta arvattava, kiltti jne.
Kukaan tässä maailmassa ei ole normaali. Kukaan ei pysty määrittelemään sitä mikä on "normaalia". On vain "normeja", jotka onneksi on tehty rikottaviksi.
Pidän itseäni normaalina, mutta mietin heti päänsisäistä normaaliutta, en niinkään elämäntapoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen normaali. Olen kuin prototyyppi ihmisestä: vakaa, tasapainoinen, järkeä käyttävä, totuudenmukainen, terveet elämäntavat omaava, rauhallinen, ennalta arvattava, kiltti jne.
Onneksi olkoon.
Olen muutoin, mutta ilmeisesti huumorintajuni poikkeaa aika paljonkin valtavirrasta. Mitä mauttomampaa huumoria, sen parempi. Kun vitsaillaan kuolemasta tai vaikkapa alapääjutuista, niin silloin nauran eniten.
Joku varmaan ajattelee minua nyt täytenä idioottina, mutta ei, olen myös keskimääräistä hieman älykkäämpi.
"Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse?"
Koen olevani normaali työssäkäyvä ihminen. Kunhan vain kotini näyttää noitaluolalta, suhtaudun intohimoisesti paranormaaleihin asioihin ja ihannoin pimeyttä. Ihanne perheeni olisi Addamsien perhe.
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani normaali työssäkäyvä ihminen. Kunhan vain kotini näyttää noitaluolalta, suhtaudun intohimoisesti paranormaaleihin asioihin ja ihannoin pimeyttä. Ihanne perheeni olisi Addamsien perhe.
Oletko oman elämäsi Morticia?
Normaalius on tylsää. Hulluus on hyvä asia ja sitä pitäisi olla paljon enemmän kuin tylsyyttä.
Maailman mittakaavassa kantasuomalaisuus on kyllä kaukana normaalista. Täällä päin toki paikallisesti normaalia.
Vierailija kirjoitti:
"Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse?"
Sanonnalla perustellaan itsekehua, vaikka kissa tuskin nostaa häntäänsä kehuakseen itseään.
Olen mielestäni outo, näytän kyllä erittäin normaalilta ja jopa kauniilta.
Mutta olen outo.
En, oon kuulemma outo p y g m i lappalainen
Olen tietysti normaalia älykkäämpi
Riippuu siitä, miten normaali määritellään.