Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini soittelee 2päivän välein huolestuneena. Miten harventaa välejä?

Vierailija
02.03.2023 |

Meillä ei ollut onnellinen lapsuudenperhe ja en jaksa aina vanhempiani. Soittelevat parin päivän välein ja näen heitä joka viikko, yleensä kahvilla käydään.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sanonut, että jos on oikeaa asiaa, niin laittavat viestin. Soitan takaisin sitten kun ehdin ja jaksan.

Minä tein testamentin, jätin sinut osattomaksi, hyvin jaksoin.

Vierailija
42/48 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomille vanhemmille rajat. Oma elämäni on sen verran kiireistä, enkä muutenkin jaksa koko ajan ihmisiä, että rajat piti laittaa. Jos äitini soittelee liian usein, en vastaa ja soitan itse takaisin kun huvittaa. Tärkeissä asioissa jättää viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tuntua rankalta, mutta ajatelkaapa asiaa äitinne mielenterveyden kannalta.

Jos etäännytätte välejänne niin äitinne mielenterveys voi joutua entistä enemmän koetukselle.

Äiti voi etsiä itselleen muuta mietittävää ja luottaa siihen, että lapsi kyllä pärjää, jos on pärjännyt siihen asti. Tuollainen jatkuva kyttääminen on rasittavaa eikä mitään huolenpitoa.

Äidit ovat ajatelleet lapsiensa jaksamisia, joten eikö sitä myös voisi ajatella toisinkin päin asiaa.

Milloin aikuinen äidin pikku mussukka ajattelisi äitiänsäkin.

Mutta eihän se vaadi joka toinen päivä soittelemista, vaikka kuinka ajattelisi lapsensa jaksamista. Kerran viikossa näkevät, joten välistä voisi jättää soittelut pois.

Mä näen omaa lastani korkeintaan kuukauden - parin välein. Asuu 400 km päässä (ja on vieläpä vasta 18 v).

Ihmiset ovat erilaisia ja jos ap:n äiti on yhtään samanlainen kuin isovanhempani niin hyvä sitä olisi huomioida äitiään. Aika isolla osalla ikäihmisistä on mielet maassa ja kärsivät yksinäisyydestä. Uutisoitu tästäkin asiasta niin monet vuodet.

Eila mummollakin on sanomaa:

Vierailija
44/48 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy teidän äitejä, jotka teistä ovat tunne sairaita ihmisiä.

Vierailija
45/48 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sovin äitini kanssa "soittopäivän" eli sanoin, että soitellaan sunnuntaina. Muina päivinä en vastannut puheluun. Toki poikkeustilanteet huomioiden, jos tiesin et äiti on vaikka yksin kotonaan ja on syytä olla huolissaan, niin sit vastasin.

Vierailija
46/48 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali, vali onpa taas surkeita äitejä ja te tyttäret niin ihania ja täydellisiä.

Vierailija
47/48 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen kun noin harvoin soittaa!

Minun äiti soittelee joka ikinen päivä 2 kertaa, joskus useamminkin.

N59 v

Nämä "ole onnellinen, kun" vastaukset on niin pöljiä. Miten se ap:ta auttaa? Ja sitä paitsi sinäkin voisit olla onnellinen, jonkun toisen äiti soittaa varmasti 5 x päivässä. Ja sit on meitä, joiden äidit ei enää koskaan soita kenellekään...

Vierailija
48/48 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali, vali onpa taas surkeita äitejä ja te tyttäret niin ihania ja täydellisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän