Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kalliista ihonhoitotuotteista oikeasti hyötyä?

Vierailija
19.11.2006 |

OIsko asiasta jollain esittää faktaa, tai vaikka tutkittua tietoa? Myös omakohtaiset kokemukset kiinnostaa.

T: Vain vettä ja saippuaa + perusrasvaa käyttävä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin sinulle aluksi ihan edullisten, perustuotteiden käyttämistä (esim. Lumene, Nivea & L´orèal). Uskon että huomaat eron!

Vierailija:

OIsko asiasta jollain esittää faktaa, tai vaikka tutkittua tietoa? Myös omakohtaiset kokemukset kiinnostaa.

T: Vain vettä ja saippuaa + perusrasvaa käyttävä

Vierailija
2/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee ihon vastaanottavammaksi hoitoaineille. Kyllä ihovoiteilla on merkitystä. minun siskoni joka on vuotta minua nuorempi on paljon minua vanhemman näkönen kuitenkin, koska hän ei käytä mitään tälläsiä kasvohoitojuttuja. Olemme 36 ja 37v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ero...

Vierailija
4/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukset joissa väitetään että kallimmat ja laadukkaammat hiustenhoitotuotteet ja voiteet eivät ole parempia, perustuvat siihen että iho tai hius kyllä peseytyy ja kosteutuu kummallakin tavalla, mutta pitkäkestoisessa käytössä tulokset ovat 100% erilaiset.

Näen päivittäin työssäni eron.

Mutta te jotka ette usko, käyttäkää kaikin mokomin niveaa ja VO5, me muut näytämme teitä 20 vuotta nuoremmilta ja helkutin paljon paremmilta kunhan saavutamme vähän korkeamman iän:)

Vierailija
5/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa tuoteselosteet, niissä on mitä ne siältää.

Esim. kosmetologeilta ostettavissa tuoteissa on enemmän hoitavia aineita.

Vierailija
6/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin Darphinin couperosa-ihon hoitoseerumista yli 70¿, kun kosmetologi sitä suositteli. Ja se tuntuu ihan oikeasti toimivan, vaikka tähän asti olen ollut vakuuttunut, että tuollaiset tuotteet ovat pelkkää rahastusta. Luultavasti kuitenkin seuraavaksi etsin halvemman tuotteen...

Vierailija
7/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kävin pitkästä aikaa kasvohoidossa ja hyvän markkinointipuheen seurauksena päädyin hankkimaan kosmetologin omaa tuotesarjaa koko setin (dermalogica) jota olen nyt käyttänyt 1,5kk. Täytyy sanoa, että vaikka ihoni on aina ollut hyvä ja helppo, niin nyt se suorastaan hohtaa! Tähän aikaan vuodesta näytän yleensä aina harmaan-kalpealta, mutta tänä vuonna terveen rusottavalta.

Pitkästä tähtäimestä en osaa sanoa...

Vierailija
8/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös paremmin tuotekehitetty ja raaka-aineita tutkittu tarkemmin ja sehän yleensä nostaa tuotteen hintaa. Eli ovat varmasti pitkäkestoisessa käytössä parempia ja tehokkaampia. Näissä halpis-sarjoissa on paljon sellaisia raaka-aineita, jotka pitkäkestoisessa käytössä saattavat altistaa herkistymisen ko. tuotteelle.

Vierailija
9/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienin mikä siihen tehoon vaikuttaa on hinta, mutta yleensä kosmetologin tuotteet ovat tehneet sen mitä olen halunnutkin, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Kun löytää omalle iholle sopivan sarjan tai voiteen, niin se on hyvä, oli se sitten nivea tai darphin tai mikä muu tahansa.

Vierailija
10/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40v ja rypytön.

Ja käytän naamaan sitä rasvaa, mikä sattuu aina olemaan tarjouksessa. Raskausaikoina pelkästään hajutonta Erioilia, koska en sietänyt hajuja :)

Joten kalliit purki on ihan rahan haaskausta!

Enemmän ihon kuntoon vaikuttaa geenit! Onneksi minulla on ns. hyvät geenit. Äiti on 70v ja näyttää 15v nuoremmalta. Samoin täti on 85v ja näyttää 20v nuoremmalta :)

Vierailija
11/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle neljänkympin ja toistaiseksi täysin rypytön. Jopa silmänympärysiho on sileä, samoin kaula. Käyttämäni tuotteet ovat olleet halpistuotteita, niin hiuksissa kuin kasvoissakin, muutamia satunnaisia kokeiluja lukuun ottamatta. Minäkin uskon, että geenit vaikuttvat enemmän kuin kosmetiikkatuotteiden hinta.

Vierailija
12/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisi mitkä geenit, niin hoitamalla iho olisi vielä parempi.

Vierailija
13/13 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on parikin kosmetologikaveria, mitkä aina jaksaa jauhaa ihon hoidosta ja vaikka ties mistä. Ja ovat mua 5-10 vuotta nuorempia. Ja PALJON ryppyisempiä ja vanhemman näköisiä!

Että se siitä " hyvästä ihonhoidosta" !

Jos ihminen polttaa, ryyppää ja meikkaa paljon, niin ei siinä paljoo kalliit rasvat auta!