Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien pukeutuminen vanhojen tansseihin?

Vierailija
03.02.2023 |

Miten pukeutua, kun nuoret on todella juhlavasti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset vaatteet riittävät. Opettajatkin ovat hupparissa ja farkuissa ym. tavallisissa työvaatteissa.

Vierailija
2/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset siistit vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on monenlaista pukeutumista. Jos aikoo tanssia lapsensa kanssa, niin siististi pukeutuneena.

Vierailija
4/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jessus. Miten tosiaan yleisö pukeutuu?

Vierailija
5/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus tanssia sen "vanhan" kanssa, isät voi pukeutua pukuun ja äidit juhlavampaan mekkoon.

Vierailija
6/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa vanhemmatkin tanssia, joten laitan mekon ja juhlakengät ja mies laittaa pikkutakkia päälle.

Vierailija
7/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka lähtöön vaatetusta ollut, kaksi kertaa olen vanhempana osallistunut. Jotkut selvästi tulleet suoraan töistä, toisilla ns parempaa päällä. Itsellä oli " puolijuhlavaa" eli sen tyyppistä joilla menisin esim päivälliselle isovanhempien kanssa ravintolaan.

Vierailija
8/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan töistä. Isällä siistit farkut, kauluspaita ja pikkutakki. Tanssi tyttären kanssa.

Vierailija
9/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka lähtöön vaatetusta ollut, kaksi kertaa olen vanhempana osallistunut. Jotkut selvästi tulleet suoraan töistä, toisilla ns parempaa päällä. Itsellä oli " puolijuhlavaa" eli sen tyyppistä joilla menisin esim päivälliselle isovanhempien kanssa ravintolaan.

Just näin. Itsekin kiiruhdin vanhojen tansseihin suoraan töistä viime vuonna, koska tilaisuus oli keskellä päivää. En aikoinaan osallistunut omiin vanhojen tansseihin ollenkaan, joten tuli vähän yllätyksenä tuo koko lapsen kanssa tanssiminen. Mutta enpä minä olisi voinut töissäkään mikään juhlamekko päällä keekoilla, joten ihan farkut ja neuletakki -linjalla mentiin. Muistelen, että vain ihan pienellä vähemmistöllä vanhemmista oli päällään jotain juhlavaa, kuten puvuntakki tai mekko. 

Vierailija
10/10 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juhlava mekko, samoin vanhemmat ja appivanhemmat olivat juhlavaatteissa, miehillä puku, naisilla parempi mekko. Sisaruksella myös juhlava asu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan