Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän postinjakaja on maailman paras! OV

Vierailija
17.11.2006 |

Meidän postilaatikkomme sijaitsee noin 20 metrin päästä talostamme tontin rajalla,josta siis sen haemme päivittäin. Nyt kun minulla on kaksi viikkoa vanha vauva tässä,en ehdi/pääse postia hakemaan aina ennen kuin mies tulee töistä,ja yhtenä päivänä osuessani jakajan kanssa samaan aikaan manasin tuota 20 metrin pätkää kun olin rämpinyt hakemaan postia kun polku oli auraamaton.

Tänään jakaja soitti meidän ovikelloa ja toi postit minulle kotiin,sanoi että näki vaunut terassilla ja ajatteli että pääsen lukemaan rauhassa päivän postit vauvan nukkuessa,kun tuli Seura ja Apukin:)))

On kuulemma itsekin pienen lapsen äiti,se selittääkin kyllä moisen ihmeellisen ystävällisyyden.

Tulipa tosi hyvä mieli!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista laittaa joulukortti postinkantajalle laatikkoon lähempänä joulua

Vierailija
2/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen postinjakaja ja nostan hattua kollegalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että edes joillain on vielä tiedossa mitä no asiakaspalvelu =)

Toivottavasti sinäkin muistat häntä vaikka joulukortilla =)

Vierailija
4/4 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan raskasta ja pienipalkkaista työtä,mutta kaitpa siinä saa liikuntaakin kivasti,meille tuo postia noin ikäiseni (olen 30 v )nainen joka on kadehdittavan hoikka ja jotenkin terveen näköinen,kesällä oli pihapiirin miehillä tunkua postilaatikoilleen kun hän tuli shortseissa ja t-paidassa paikalle :)) heh,siis ihan hyväntuulista mustasukkaisuutta. Mutta aina siis hyväntuulinen ja sellainen iloisen oloinen,pitää ehkä harkita alanvaihtoa kun äitiysloma loppuu :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän