Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua
Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...
Kommentit (1001)
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
Vierailija kirjoitti:
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
Ja kahvinarkomaanit lyövät päätään seinään tärinävieroitusoireissaan.
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Mä juon Xtran kauheaa halpiskahvia, keitän yhden kupin aamuisin jotta kofeiini pistää moottorin käyntiin. Maku on aivan hirveä, mutta mä kuitenkin juon sitä; ennemmin piristyksen kuin maun vuoksi. Kahvissa hyvä maku on pelkkää plussaa, mutta kofeiini on itselleni pääasia. Tällä kulutuksella mä voisin kyllä ostaa ihan jotain laadukastakin kahvia, mutta saita mikä saita.
Lopetin kahvin kokonaan, kaksi kertaa tänä vuonna kahvitilkan juonut, vähensin heti kahvin hinnan noustua ja nyt oli helppo lopettaa kokonaan. Puoliso juo kahvikoneelta pari kuppia/päivä, ei tule hävikkiä ja papupussi kestää ikuisuuden 👍
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi