Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Kumpikin pari katsoo rauhassa miten homma etenee, näin sanoivat ruusun jälkeen-ohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
Ai Anton sanoi, ettei varsinaisesti ole parisuhteessa Minnan kanssa? Eli fwb! Nolo lopputulos.
Minna olisi varmasti halunnut enemmän. Näin luulen. Anton haluaa vaan pitää hauskaa.
Tuskin noista mitään pariskuntiatulee. Onhan jossain etelän auringon alla romanttista. Mutta suomessa tiet eroavat. Anton on komea ja pokailee varmaan naisia. Ja saa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin pari katsoo rauhassa miten homma etenee, näin sanoivat ruusun jälkeen-ohjelmassa
Kerro jotain, mitä emme tienneet jo melkein vuorokausi sitten.
Nea vaikutti ainakin ihastuneelta mutta Samista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin noista mitään pariskuntiatulee. Onhan jossain etelän auringon alla romanttista. Mutta suomessa tiet eroavat. Anton on komea ja pokailee varmaan naisia. Ja saa niitä.
Kyllä Samillakin naisia riittää.
Anton saa helposti haluamansa naisen.
Ei kestänyt onni. Antonin instassa lukee. Eipä ollut yllätys.
Nyt Antonilla julkaisu et suhde loppu yhtä nopeesti ku alkokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Minnalla huulitäytettä?
No todellakin on, ja vaikuttaa jotenkin siltä, että olis vähän siellä sun täällä muuallakin..
Harmi. Kasvojen osalta täyteaineet eivät ole täysin onnistuneet. Äsken viimeisessä jaksossa kun näytettiin lähikuva hänen suusta, noin harmitti hänen puolestaan. Kannattaa vaihtaa tekijää tai luopua toimenpiteistä kokonaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Ei kestänyt onni. Antonin instassa lukee. Eipä ollut yllätys.
Nyt huijaat. Mistä jäi kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Anton sanoi, ettei varsinaisesti ole parisuhteessa Minnan kanssa? Eli fwb! Nolo lopputulos.
Minna olisi varmasti halunnut enemmän. Näin luulen. Anton haluaa vaan pitää hauskaa.
Minnan biologinen kello huutaa jos todella lujaa. Anton on valmis perhe-elämään vasta noin 10v päästä, vaikka muuta väittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan vaikeuksia suudella koska nenä tulee ylähuulen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kysy vain kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
h
Vierailija kirjoitti:
Minna haluaisi jo vauvan alulle, näin antoi itse ymmärtää että kiire perustaa perhe.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin kukaan ylläpitää fwb jos välimatkaa on 450km 😂 nuoret ja hyvännäköset saa kyllä vähän lähempääkin panoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy vain kuinka paljon.
Kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan vaikeuksia suudella koska nenä tulee ylähuulen päälle.
Niistotila vähissä.
Malta muutama minuutti niin asia selviää. Viimeistään palstan sulkeutumiseen mennessä on tieto täällä.