Pesettekö aikuiset selät SELÄNPESUHARJALLA?
Oma tyttöystävä valittaa, että selkä haisee ja sanoo, että se pitäisi erikseen pestä harjalla. Olen eri mieltä, en ole koskaan kuullutkaan, että olisi yleistä pestä selkä erikseen (ei sinne kädet yletykkään)..
Teidän mielipide?
Kommentit (29)
Mummoni (s. 1928) käytti pesuharjaa. Itse vain suihkuttelen.
Mulla on pesupallo, sellainen höttöinen, verkkomainen rakenne. Sillä yllän yläkautta ja alakautta koko selkään.
Pakko sillä hinkata selkää, sillä selässä finnejä.
Vierailija kirjoitti:
Eiku sellainen finnivisvainen selkä just haisee tosi ihanalta. Sinne kun vielä valutat suihkussa shampoojämät ja annat kuivahtaa niin ai ai...
Ja oikeasti: Kuinka sikaisia ihmisiä keskuudessamme kulkeekaan? Sulla on varmaan myös sellaiset mustat, kovettuneet ja halkeilevat nahat polvissa ja kyynärpäissä?
😂 Ei helvetti. Syön tässä iltapalaa ja nauran ja ällötyn vuoronperään
Mulla on lyhyet kädet, enkä yllä ilman harjaa pestä koko selkää. Hyvä harjani on kulunut ja ostin uuden, mutta se on hirveän kova ja varsikin liian pitkä.
Selänpesimen voi tehdä vaikka kuluneesta pyyhkeestä. Leikkaa vain vaikka sellaisen 10 kertaa 60 cm pitkän suikaleen ja päihin voi vielä ommella lenkit joista sitten sillä vetelee selkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, siksihän kylpyharja on keksitty. Luulitko että se alapäähän tungetaan?
Älä nyt helvatissa yllytä tuota. Jos se on ollut kymmeniä vuosia siinä käsityksessä että sen hikisimmän puolikkaan vartalosta voi jättää pesemättä niin tiedä mitä ideoita se vielä saa.
Tosin pahasti pelkään että tällaisella haisulilla se alapää tosiaan kaipaisi juuriharjalla rassaamista.
Naisena olen aina pessyt pesuharjalla vieraissakin alapään, olen luullut, että se on siihen tarkoitukseen 😳, koska en usko että sinne bakteeri herkkään paikkaan saa pesugeelejä yms. käyttää eikä sitä saa kunnolla pestyä ilman harjaa.
Jos ei kerta ole, niin on sitten minun liat levinneet jonnekkin ihan muualle kuin kuuluu muiden käyttäessä harjaa .🤣
Vierailija kirjoitti:
En pese. Yltän kyllä käsillä.
Mikä hełvețin YLTÄN???????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pese. Yltän kyllä käsillä.
Mikä hełvețin YLTÄN???????????
Yhdistelmä yletän/ yllän.
Ilmankos teitä, joilla on pesuharja juuttunut sinne itseensä on päivystyksessä näkynyt noloine ilmeineen ja selityksineen. 😁
T. Hoitsu