Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58388)
Äijö lähtee ja paska jää, paskasta nousee Äijön pää
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Kimitystä tai kailotusta, yhdentekevää. Se kirkuva eukko saisi lähteä kauas täältä!!
Salla Mattila
Painu kuule itse helvettiin mun majatalostani! No! Eikö sana kuulu? Hopi hopi, ulos ulos!!!
Dahlia Mustavaara
Sopii yrittää! Sinun onneksesi minulla on 24 karaatin revolveri aina mukanani.
Mitä se Joonatanille kuuluu paneeko Krisu ja Eeva?
Vierailija wrote:
Mitä se Joonatanille kuuluu paneeko Krisu ja Eeva?
Koska ei halua, että pikkuserkkua kohdellaan huonosti?
Ei sillä ole väliä se on ihan sama
Ilmeisesti nyt toimii normaalisti kun viesti tahti on ollut pari päivää tavanomainen.
Yksin suureen taloon, sinne remonttimiesten keskelle? Ei tule kuuloonkaan!
Eiköhän Aino vielä menetä miljoonat.
Näköjään Ramin näyttelijä tässä Sarasvuo-leffassa. Sattumalta osui silmään, kun leffa näyttää tulevan ties kuinka monennetta kertaa telkkarista. Tässä oli se Kallen näyttelijä myös mukana.
Uudet sarjat ja meritoituneita näyttelijöitä niihin. Loppuu kaikkien valitus.
Anni ja Pupu vankilaan unohtuivat.
Vierailija wrote:
Eihän se ole unohtumista jos kirjoitetaan sarjasta ulos. Pupun näyttelijä seilaa muualla kuin Suomessa ja Annin näyttelijä on jo aika vanha. Välttämättä mitään isoa roolia enää jaksaisi. Voisi sitten tulla jos Aaron muisti palaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eihän se ole unohtumista jos kirjoitetaan sarjasta ulos. Pupun näyttelijä seilaa muualla kuin Suomessa ja Annin näyttelijä on jo aika vanha. Välttämättä mitään isoa roolia enää jaksaisi. Voisi sitten tulla jos Aaron muisti palaa.
Molemmat joutuivat vankilaan keväällä 2020. Aaro pääsi helpolla koko Evan kaappauksesta. Luulisi että Dahlialle edes kerrottaisiin jos Pupu vapautuisi.
Missä on Ullan ja Dahlian siskot? Edes niitä ei olla mitenkään videopuhelun välityksellä tai vierailemaan saatu.
Salla Mattila
Painu kuule itse helvettiin mun majatalostani! No! Eikö sana kuulu? Hopi hopi, ulos ulos!!!