Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Surkea Delismo on syytäkin pommittaa maan tasalle. Eihän Laitelaa edes kiinnosta koko kauppa.
Jutta Korhonen
Delismossa p ska palvelu. Mä laitan boikotin.
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Delismossa p ska palvelu. Mä laitan boikotin.
Dahlia Mustavaara
Se Aarokin vain piileskelee takahuoneessa. Jouduin ostamaan nötköttiä että minulla oli tekosyy asioida siinä kuivatavaran täyttämässä kulmakaupassa.
Sairas ohjelma, vielä.sairaammat katsojat.
Gunnar Mustavaara
Kauppakeskusta suunniteltiin saippuasarjan studion paikalle. Siinä on moraalinen ongelma. Nimittäin sillä paikalla oleva rakennus pitäisi purkaa.
Onko siellä Delismossa pelkkää einestä ja kuivuneita känttypaloja??
Vierailija wrote:
Gunnar Mustavaara
Kauppakeskusta suunniteltiin saippuasarjan studion paikalle. Siinä on moraalinen ongelma. Nimittäin sillä paikalla oleva rakennus pitäisi purkaa.
Dahlia Mustavaara
Jyrätkää pois vaan! Vai pelkäätkö sä että Marko Äijö pahastuu?
Ihmettelin aikasemmin jo, että kukaan ei oo sanonut Kallesta ja Samposta. Yleensä niiden jutut ällöttää joitakin.
Vierailija wrote:
Ihmettelin aikasemmin jo, että kukaan ei oo sanonut Kallesta ja Samposta. Yleensä niiden jutut ällöttää joitakin.
Mua ei ällötä, mua ärsyttää. Kallesta on tullut tylsä enkä jaksais tätä niiden juttua.
Aaro Vaalanne
Mä täällä takahuoneessa leivon näitä mun kuuluisia pullia. Kyllä siinä hetki menee että saa tulemaan sen salaisen ainesosan taikinaan.
Katja Vainio
Marko Äijö on vaan teinipoika aikuisen miehen kropassa. Se on säästynyt vain ja ainoastaan sen takia että oli hankala saada uutta tuottajaa huono maineiseen sarjaan. Mutta hänenä en olis kyllä laskenut vaan sen varaan.
Eva Tamminen
Suloiset unet on tehty tästä, mikä minä olen sitä kieltämään. Matkustan maailmaa ja seitsemää merta, jokainen aina jotain etsii.
Jotkut haluaa sua käyttää, jotkut haluaa tulla käytetyiksi. Jotkut haluaa sua kohdella kaltoin, jotkut heistä tahtoo tulla kohdelluksi kaltoin.
Nosta pääsi ylös, pidä se ylhäällä, mene eteenpäin.
Oona Kiviranta
Ihan tyhmä ja kakka ohjelma!!
Vierailija wrote:
Oona Kiviranta
Ihan tyhmä ja kakka ohjelma!!
Niko Vainio
Laita heviä, laita heviä!!
Oona Kiviranta
Ensin pannaan maito kattilaan. Sitten laitetaan tää hellalle. Noin, kohta se kiehuu!!
Vierailija wrote:
Ulottuuko Israelin maahyökkäys Pihlajakadulle saakka? Ismon kioski tuhoutuu...
Kyllä. Ohjuksen voimasta Delismosta jää jäljelle vain kassakone ja takahuoneen dldot
Vierailija wrote:
Ja niitä kirottuja pusseja joiden sisällöstä kellään ei ole mitään tietoa. Aaro vois heivata ne roskikseen!
Niko Vainio
kattokaa kun mä uin!!! Mä teen ennätyksen!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ja niitä kirottuja pusseja joiden sisällöstä kellään ei ole mitään tietoa. Aaro vois heivata ne roskikseen!
Vois koko kaupan lavasteen purkaa ja uutta tilalle.
Ulottuuko Israelin maahyökkäys Pihlajakadulle saakka? Ismon kioski tuhoutuu...