Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin outo keskustelu miehen kanssa??!

Vierailija
01.01.2023 |

Eräs mies jota tapailin kuukausi sitten viestitti minulle eilen. Välillämme oli paljon kemiaa, mutta minusta hän vaikutti liian sitoutumiskammoiselta. Minä olin se joka lopetti suhteen.

Nyt kävimme todella oudon keskustelun.

Hän oli pohjoisessa lomailemassa ja vitsaili sarvista. Sellaiset kuulema sopivat hänelle hyvin. Mielikuva sopi häneen joten myönsin sen olevan totta. Vertasin itseäni karvat pystyssä olevaan kissaan. Hän kysyi pelästyinkö. Myönsin että vähän. Hänkin sanoi pelästyneensä..

Minusta tuntui että itseasiassa keskustelimme suhteestamme, joten tässä vaiheessa kysyin oliko hänellä jotain oikeaa asiaa.

Hän sanoi toivoneensa että voisimme jatkaa keskustelua.. Myöskin minä kuulema halusin lopettaa tapailun ja tästä syystä hän ei kutsuisi minua luokseen. Kuitenkin hänestä minä olen edelleen hyvä ihminen.

Sanoin etten luota häneen. Tälle on selvät perusteet ja tästä on aiemmin puhuttu.

Nyt mietin vain että pidän hänestä todella, vaikutti että hän halusi jatkaa muutakin kuin keskustelua, halusi myöntää pelästyneensä. Mutta ei sitten kuitenkaan saanut niitä sanoja ulos. Tekisi mieli vielä sanoa jotain, mutta en yhtään tiedä mitä :(
Minusta aloitteen pitäisi tulla häneltä. Selkeästi.

Jos et itse koskaan puhu vertauskuvallisesti, et varmaan ymmärrä tätä aihetta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Sä nyt kuvittelet asioita. Ihan oikeasti. Onko tullut katsottua niin paljon kaikkia rakkausleffoja joissa naisten pitää etsiä ja ymmärtää miehiä, että jos vain rakastat miestä ja ymmärrät miestä tarpeeksi niin lopulta saat hänet?

Tässä on sulle totuus miehistä.

Jos joku mies on susta kiinnostunut niin se kyllä kertoo siitä sulle tai vastaavasti näyttää sen sulle selkeästi. Jos miehen kanssa on jo nyt tuollaista peliä, niin ei hän sun kanssa tee muuta kuin leikkii vain. todennäköisesti sillä on useampi nainen siinä vierellä joiden kanssa pelaa ihan samalla tavalla.

Jotkut naiset on tosi herkkiä noille miesten henkisille leikeille ja sinä AP selkeästi olet tuollainen.

Minusta meillä menee pahasti asiat ristiin. Mies on Espanjasta, jossa siis ei varsinaisesti deittailla, vaan ollaan kavereita kunnes tunteet syvenee jos syvenee.

Kemiaa on siis kyllä paljon. Mies on pyytänyt minua ulos kyllä, on ilmaissut kiinnostuksensa. Meillä on kuitenkin ollut kaksi riitaa, toisen jälkeen hän tuli takaisin, otti syyn itselleen ja pyysi ulos. Kuitenkaan tämän jälkeen minusta asiat eivät menneet toivomaani suuntaan. Minusta mies on ns hidas, kun itse aina tiedän mitä haluan. Sanoin toisen kerran että minusta meidän ei kannata enää tavata. Tilanne aiheutti minulle ahdistusta.

Ja nyt taas mies tuli takaisin ja kävimme tämän minusta kummallisen keskustelun. Hän puhui taas että halusi antaa asioiden mennä omalla painollaan.

Luulen että hän käyttäytyy kulttuurilleen tyypillisesti. Minä olen vain tottunut erilaiseen käytökseen. Ja minusta se on sääli että asiat on näin. Ehkä haluaisin ilmaista sen, mutta en osaa.

Hän ei vaikuta pelaajalta, olen niitä kyllä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi