Kyllä nuo kaksi tuntemaani olivat ihka aitoja blondeja. Joista siis kirjoitin edellä. Itse en missään nimessä kuvittelisi Minnaa tummaksi.
Toistat nyt samaa viestiä, joka jo luettu täältä. Uskotaan, että tunnet heidät, anna olla.
Ihmisistähän täällä on tarkoituskin kirjoittaa? Anna itse minun olla ja kirjoittaa kenestä haluan.
Eli haluat toistaa sata kertaa tuntevasi blondeja Minnoja. Anna mennä sitten. En ymmärrä tarvetta toistella ja jankata samaa asiaa ja tarttua erillisiin viesteihin ikään kuin se tekisi omasta asiasta jotenkin todemman.
Mitä jos näkisi ihmiset näiden viestien takana. Juuri niin ettei voisi ikinä edes katsoa päin ja täällä lueskelee heidän fantasioitaan. Ajatus alkoi kieltämättä oksetamaan.
On luonnollista fantasioida hänestä, johon on ihastunut. Mitä oksettavaa siinä on? Vaikutat jotenkin estoiselta ja ahdasmieliseltä ihmiseltä. Omia tunteitasi pidät tietysti täydellisen puhtaina, viattomina ja oikeutettuina, mutta muiden tunteet ovat sitten jotain likaista, väärää ja ällöttävää, eikö niin? Et sinä ole yhtään muita parempi.
Miten voit sanoa ettei joku voi olla toista parempi. Jotkut ovat selvästi toisia parempia. Ihmeellistä tasapäistämistä. Esim. älykkäämpiä, kauniimpia, ystävällisempiä, urheilullisempia. Jotkut lisäksi ihmisinä toisiaan parempia, vaikka jokainen yksilö arvokas onkin sellaisenaan. Eri
Koska kontekstina oli tämä ketju ja täällä esitetyt tunteet ja kaipaukset. Ei täällä kenenkään kaipaukset ole sen parempia tai huonompia kuin toisenkaan. Ei tämä ketju ole mikään urheilukilpailu. Se ällötystä tunteva tyyppi sen sijaan oli muiden yläpuolelle asettuva tekopyhä tuomitsija.
Me ei sovittais yhteen, koska meillä on erilaiset nenät: sivu- ja etuprofiili. Yleensä pitkään yhdessä olleilla pareilla on hyvin samantyyppiset nenät. Ei aina, mutta usein kyllä.
Tänään mulla oli pari tilaisuutta tulla jutteleen, mutta olin sulle pelkkää ilmaa. Koska tää kaikki oli vaan mun kuvitelmaa. Ihastuneet ihmiset haluaa esim. katsoa toisiaan, mulla ja sulla se on yksipuolista. Hyvää uutta vuotta silti säkkiä mätkiville silmälaseille. Oon helpottunut, kun sain vihdoin varmuuden tähän.
Sivut
Olen edelleen sitä mieltä, että sulla on ihanat huulet.
Eli haluat toistaa sata kertaa tuntevasi blondeja Minnoja. Anna mennä sitten. En ymmärrä tarvetta toistella ja jankata samaa asiaa ja tarttua erillisiin viesteihin ikään kuin se tekisi omasta asiasta jotenkin todemman.
Koska kontekstina oli tämä ketju ja täällä esitetyt tunteet ja kaipaukset. Ei täällä kenenkään kaipaukset ole sen parempia tai huonompia kuin toisenkaan. Ei tämä ketju ole mikään urheilukilpailu. Se ällötystä tunteva tyyppi sen sijaan oli muiden yläpuolelle asettuva tekopyhä tuomitsija.
Olin mä siellä.
Missäs olit, odotin kahvikutsua.
Me ei sovittais yhteen, koska meillä on erilaiset nenät: sivu- ja etuprofiili. Yleensä pitkään yhdessä olleilla pareilla on hyvin samantyyppiset nenät. Ei aina, mutta usein kyllä.
Km💙Nn
Tuuliapa hyvinkii.
Tuuli tuule sinne missä muruseni on. Eiköhän ne tuulet ole ensi vuonna ihan samanlaisia kuin tähänkin asti.
A paikalla! 👋
Mä useamman myös. Tää ketä kaipailen on superihana.
-Eri kuin tuo Ruotsiin muuttaja.
Pahimmanlaatuinen trollivaroitus.
🌪
Joillain on ollut rähinäpullo jo pisin päivää auki.
Epämiellyttävä mielipide = trolli
E on etunimeni ensimmäinen kirjain.
Kiitos 🤗
Olisitpa sylissäni.
En kyllä syö yleensä tähän aikaan. Hyvä voileipä menis. Kiitos.
Hyvää yötä, sinua ajattelen edelleen
Tänään mulla oli pari tilaisuutta tulla jutteleen, mutta olin sulle pelkkää ilmaa. Koska tää kaikki oli vaan mun kuvitelmaa. Ihastuneet ihmiset haluaa esim. katsoa toisiaan, mulla ja sulla se on yksipuolista. Hyvää uutta vuotta silti säkkiä mätkiville silmälaseille. Oon helpottunut, kun sain vihdoin varmuuden tähän.
Kaipaan, kun kaikki on kaivattu. Loppua ei tosin ole näkyvissä.
Sivut