Vierailija

tässä virallinen uusi kaipausketju

• ylös 161
  • alas 193

Sivut

Kommentit (27971)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnat ovat tummia.

Kyllä nuo kaksi tuntemaani olivat ihka aitoja blondeja. Joista siis kirjoitin edellä. Itse en missään nimessä kuvittelisi Minnaa tummaksi.

Toistat nyt samaa viestiä, joka jo luettu täältä. Uskotaan, että tunnet heidät, anna olla.

Ihmisistähän täällä on tarkoituskin kirjoittaa? Anna itse minun olla ja kirjoittaa kenestä haluan.

Eli haluat toistaa sata kertaa tuntevasi blondeja Minnoja. Anna mennä sitten. En ymmärrä tarvetta toistella ja jankata samaa asiaa ja tarttua erillisiin viesteihin ikään kuin se tekisi omasta asiasta jotenkin todemman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos näkisi ihmiset näiden viestien takana. Juuri niin ettei voisi ikinä edes katsoa päin ja täällä lueskelee heidän fantasioitaan. Ajatus alkoi kieltämättä oksetamaan.

On luonnollista fantasioida hänestä, johon on ihastunut. Mitä oksettavaa siinä on? Vaikutat jotenkin estoiselta ja ahdasmieliseltä ihmiseltä. Omia tunteitasi pidät tietysti täydellisen puhtaina, viattomina ja oikeutettuina, mutta muiden tunteet ovat sitten jotain likaista, väärää ja ällöttävää, eikö niin? Et sinä ole yhtään muita parempi.

Miten voit sanoa ettei joku voi olla toista parempi. Jotkut ovat selvästi toisia parempia. Ihmeellistä tasapäistämistä. Esim. älykkäämpiä, kauniimpia, ystävällisempiä, urheilullisempia. Jotkut lisäksi ihmisinä toisiaan parempia, vaikka jokainen yksilö arvokas onkin sellaisenaan. Eri

Koska kontekstina oli tämä ketju ja täällä esitetyt tunteet ja kaipaukset. Ei täällä kenenkään kaipaukset ole sen parempia tai huonompia kuin toisenkaan. Ei tämä ketju ole mikään urheilukilpailu. Se ällötystä tunteva tyyppi sen sijaan oli muiden yläpuolelle asettuva tekopyhä tuomitsija.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaupunki täynnä onttoja sieluja, sua ei missään

Olin mä siellä.
Missäs olit, odotin kahvikutsua.

Vierailija

Me ei sovittais yhteen, koska meillä on erilaiset nenät: sivu- ja etuprofiili. Yleensä pitkään yhdessä olleilla pareilla on hyvin samantyyppiset nenät. Ei aina, mutta usein kyllä.

• ylös 2
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules Toni sä 👱 ja mä👩muutetaanko Ruotsiin?No eih...enhän mä tosissani.

Onko se se ruotsinkielinen Toni?
ei

Vierailija

Tuuli tuule sinne missä muruseni on. Eiköhän ne tuulet ole ensi vuonna ihan samanlaisia kuin tähänkin asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täräytetään ketju gallupilla käyntiin: keitä paikalla? Tunnisteella, kits.

A paikalla! 👋

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tunnen 2 Tonia. Toinen ihana ja toinen ei

Mä useamman myös. Tää ketä kaipailen on superihana.
-Eri kuin tuo Ruotsiin muuttaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on taas aika avata korkki.

Joillain on ollut rähinäpullo jo pisin päivää auki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä halusi Taulumäen kirkossa naimisiin? Etunimen eka kirjain kiitos

E on etunimeni ensimmäinen kirjain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä unelmieni naiselle 🤗
Oot ajatuksissani.

Hyvää yötä. Samoin.
🤗

Kiitos 🤗
Olisitpa sylissäni.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä otat iltapalaksi, jos laitan sulle? 😊

En kyllä syö yleensä tähän aikaan. Hyvä voileipä menis. Kiitos.

Vierailija

Tänään mulla oli pari tilaisuutta tulla jutteleen, mutta olin sulle pelkkää ilmaa. Koska tää kaikki oli vaan mun kuvitelmaa. Ihastuneet ihmiset haluaa esim. katsoa toisiaan, mulla ja sulla se on yksipuolista. Hyvää uutta vuotta silti säkkiä mätkiville silmälaseille. Oon helpottunut, kun sain vihdoin varmuuden tähän.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
G: kuinka moni lopettaa ketjussa huomenna?
Viimeistä viedään
Kaipaus jatkuu

Kaipaan, kun kaikki on kaivattu. Loppua ei tosin ole näkyvissä.

• ylös 13
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.