Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei vaan tee mieli :' (

Vierailija
13.11.2006 |

Olen synnyttänyt 2kk sitten. Kerran ollaan sen jälkeen harrastettu seksiä. Ja silloinkaan mua ei haluttanut, mutta ajattelin että kokeillaan vaan miten onnistuu. Éi tee yhtään mieli. En edes ajattele koko asiaa. Mies yrittää kaikin tavoin virittää mua haluamaan seksiä, mutta huonolla menestyksellä. En vaan yksinkertaisesti lämpene. Jos ja kun aluks lämpenen, niin halut häviää esileikin aikana johonkin. Ja mies taas pettyy...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitteluni parisuhteenne fyysisen puolen johdosta.

Vierailija
2/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisikö miehesi hieman laskemaan odotustensa kynnystä niin, ettei pettyisi, vaikka et mikään peto sängyssä olisikaan? Ajoittain seksi saa olla tylsempääkin. Eihän ketään voi pakottaa tuntemaan kiihkoa.

Kyllä ne halusi palautuvat vielä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuitenkaan tarkoittanut sitä, että mieheni olisi joutunut elämään selibaatissa, vaan meillä oli säännöllinen seksielämä. Parisuhteen takia täytyy nimittäin joskus tehdä vähän uhrauksia ja olihan se seksi läheisyyden takia ihan kivaa, vaikka en itse lauennutkaan.

Vierailija
4/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen välillä ajatellut sen johtuvan siitä, että hoidan yksin lapsia ja kotia, enkä sen takia pysty sekunneissa virittymään seksiin...

Eli jonkun mielestä mun pitää vaan antaa miehelle, vaikka olisin kuiva ku sahara ja maata vaan sängyllä ku lahna. Pääasia että mies saa?

ap

Vierailija
5/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene loppuun asti vaan jätät sen huvin miehellesi...

Vierailija
6/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivana en kuitenkaan, vaan liukasteen kanssa. Jollain käsittämättömällä tavalla on ihan seksikästäkin olla vaan pantavana, ilman että tarvitsee teeskennellä kiinnostusta. Viimeksi katsoin telkkaa seksin aikana ja pyysin vielä miestä siirtämään kättään että näin paremmin.

Vierailija
7/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lenkille pääse yksin :(

ap

Vierailija
8/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia kuitenkin tuntuu vastenmieliseltä edes hiukan, siihen ei pidä mielestäni ryhtyä. Siitä voi jäädä esim. katkeruus kumppania kohtaan, joka estää sen myöhemmänkin kiihottumisen. Kaksi kuukautta on todella lyhyt aika. Antaisin neuvon, että anna ajan kulua. Tee sitä mistä itse nautit ja kerro omat tarpeesi ja toiveesi kumppanillesi. Jospa hän ymmärtää. Kyllähän me naisetkin ymmärrämme miehien tarpeet, mutta eivät ne voi mennä omiemme edelle. Keskustelkaa!

Vierailija
9/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistösi ei ole vielä toipunut synnytyksestä, hormoneillakin on suuri vaikutus! oikeesti, ei mitään hätää..anna ajan kulua! Halut palaavat pikkuhiljaa..

Vierailija
10/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pakko jos ei tahdo. väkisin ei voi.

kun on juuri saanut vauvan, tahtoo keskittyä siihen, tahtoisi myös hellyyttä, olla vaan kainalossa kun aikaa on, mutta seksi ei kiinnosta, näin se mulla taisi olla.

ja arvaa mitä, nyt vaikka ei ole enää vauvaa enkä ole raskaana, mua ei haluta tippaakaan :/

neuvoja on monia mutta kun en vaan halua, ei huvita ees yrittää.

tuntuu että on kohta pakko antaa ettei tule kauhea tappelu!

mikä ihme muakin vaivaa?!

Mä en osaa neuvoaja sulle oikeen antaa mutta halusin vaan sanoa et ei todellakaan ole vielä tossa kohti kiire niihin puuhiin jos ei haluta.

Jos tosiaan saisit sitä omaa aikaa, kävisit kampaajalla tai jotain mistä sulle tulis ittelles hyvä olo, voisit ehkä alkaa tuntea myöskin seksikääksi itsesi ja haluta...

Vierailija
11/11 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa varmaan kannattaisi myös jutella siitä, että sulla ei ole yhtään aikaa itsellesi ja se heijastuu halutalouteen. Sitä paitsi synnytyksestäsi on vielä vähän aikaa, ei tuo vielä mitenkään ihmeen pitkä selibaatti minusta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan