Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan järkyttynyt!!

Vierailija
11.11.2006 |

Kävin kahden lapseni kanssa tänään Sellossa Espoossa ostoksilla, Citymarketin edessä laittaessani lapsille vaatteita päälle tuli sellainen laitapuolen kulkijaja SYLKÄISI 5 kk vauvani kasvoille!!!!!!!!!!!!!!! Mä en osannutsanoa mitään tuijotin aivan ällistyneenä miestä joka sihisi jotain hampaiden välistään, siihen tuli paljon ihmisiä jotka näki tapauksen, mutta juteltuani vartijan kanssa ei sille mitään kuulemma voi tehdä ja mies meni menojaan. vauva tietysti säikähti enkä mä tiedä mitä tauteja siitä syljestä saattoi tulla :(((

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti mitään tautia tuo HELVETIN moukka ei kantanut.

Ihan sairasta, missä uskaltaa enää kulkea?? Ei itsessä mitään, mutta lapset.

Vierailija
2/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti metro ei tuo noita tänne Itä-Helsinkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sille tehdä mitään jos nytmenen päivystyksene tai jonnekin???

Vierailija
4/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tapahtuma tosiaan. Soita oman alueen päivystykseen ja kysy ohjeita! Sieltä kyllä neuvovat.

Vierailija
5/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tuonne terveys neuvontaan tai päivystykseen

Vierailija
6/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubi leviää pisaratartuntana. Vauvasi on saanut varmaan jo synnärillä Calmette rokotuksen, vai kuinka? Eli siinä tapauksessa tubin saaminen on käsittääkseni hyvin harvinaista.

Vierailija
7/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuislla ainakin on puolenvuoden seuranta jos saa räät silmilleen ja syytä epäillä toisen kantavan esim. tuota hepatiittia.

Vierailija
8/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleisin ja lievin hepatiittimuoto ja paranee täysin jättämättä mitään oireita. Tavallisimmin sen saa lomamatkalla mm. ruuasta.

Nisteillä on B- ja C- hepatiittia, jotka tarttuu pääasiassa veren ja sukupuolikontaktin välityksellä.

Vierailija
9/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

telin terveysneuvontaan ja kehottivat soittamaan maanantaina neuvolaan. Ei kuulema ole mitään tehtävää " ennakkoon" :(

Vauvani on siis puoliksi tumma ihoinen, lapsen isä on marokkolainen. Ja minä olen aika nuori äiti.

Vierailija
11/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

telin terveysneuvontaan ja kehottivat soittamaan maanantaina neuvolaan. Ei kuulema ole mitään tehtävää " ennakkoon" :(

Vauvani on siis puoliksi tumma ihoinen, lapsen isä on marokkolainen. Ja minä olen aika nuori äiti.

Vierailija
12/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan sanaa käytetään kyllä ihan toisella puolella Suomea, nimittäin täällä kaakossa.....

Vierailija
13/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun ajan kuluttua.

Vierailija
14/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsin nuo asiatsiksi, etät tulimme mieheni kanssa siihen tulokseen, että lapseni päälle sylkeminen johtui noista seikoista! Oletko vähän idiootti. Ei vittu jaksa teitä porvoon huutelijoita joka välissä. Haista paska.

Vierailija
15/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin itse juuri Sellosta. Tänään kehuon selloa parille ystävättärelleni ja kehoitin heitäkin vaihtamaan itäkeskuksen siihen. Pidän sitä tasokkampana paikkana.

Vierailija
16/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiva odotella tuloksia puoltavuotta jonkun helvetin ääliön takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi