Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi myyjät sulkevat huutiskohteitaan ennen aikojaan????? Mä oon pettynyt :/

Vierailija
10.11.2006 |

Mulla oli yhdessä kohteessa huuto, jonka olisin todella halunnut ja jota olen jo pitkään etsinyt. Laitoin siihen vahingossa liian pienen automaatin ja olisin korottanut summaa ennen sulkeutumista. Kohteen piti sulketua tunti sitten, mutta kuinkas ollakkaan, myyjä oli sulkenut sen jo iltapäivällä :( Noita saa harvoin tuolla hinnalla ja olen nähnyt tuon huutiksessa ainoastaan kerran aikaisemmin vuoden sisällä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain tosissaan on pakko saada

Vierailija
2/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko myyjä myynytkin kaverille tai sukulaiselle jotain muuta kautta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin korottanut sitä tänään, mutta enpäs sitten voinutkaan. Törkeää sulkea kohde tuolla lailla ilman ennakko varoitusta ja varsinkin, kun kohteessa oli muitakin huutajia.

Vierailija
4/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin suututtas -7-

Vierailija
5/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin nettiin puolitoista tuntia sitten ja olisin korottanut huutoa, kun hoksasin tuon " tarjouksesi on ylitetty" viestin sähköpostissa. Mutta mitäpä tuo enää auttoi, kun kohde oli jo suljettu.

Vierailija
6/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin tiedät huutonetin säännöt ja olet ne itse hyväksynyt sinne liittyessäsi. Kenties myyjälle tuli esim. äkillinen rahapula, yllättävä meno/matka, että oli pakko sulkea jo aiemmin, että saa rahan nopeammin.

Vierailija
7/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisen tyytyväinen saamaansa hintaan kun on sulkenut. pitää heti pistää tarpeeksi kova hinta kehiin jos haluaa varmistaa että saa haluamansa.

Vierailija
8/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen jäänyt pari kertaa nuolemaan näppejäni tuollaisten myyjien takia.

Vierailija
9/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin esittelen sille koko myyntivalikoimani. Jos joku kelpaa siitä sitten vielä mukaan, niin heitetään saman tien ylin hinta huutoon mun koneella (ihan sama mikä iso lukema, mitä isompi sitä parempi, niin ei tule pettyneiltä tälläista narinaa vauva-lehden palstoille) ja suljen kohteen samantien. Tokihan ostaja maksaa, mitä siinä ollaan sovittu, eikä ison huudon mukaan. Saa sitten viedä senkin kohteen samalla kotiinsa eikä tarvitse toistamiseen tulla hakureissulle. Parempi, mitä isommasta määrästä pääsee aina kerralla eroon rojusta.

Vierailija
10/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin voi joskus käydä, myyjällä varmasti omat syynsä. se on voi voi sulle!

Vierailija
11/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vissiin kiellettyä, mutta aina kun olen myynyt jotakin kalliimpaa (yli 400¿) niin näin on käynyt

Vierailija
12/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUKEKAA VITTU NE HUUTONETIN SÄÄNNÖT! MYYJÄ SAA SULKEA KOHTEENSA MILLOIN ITSE HALUAA! Ei tarvitse mitään perusteluita!

PÄLLINAAMAT! Mitä edes käytätte huutonetiä, kun ette sääntöjä tunne????????

Vierailija:

anna nega! kohteen sulkemiseen pitää olla hyvä syyt ja jos kohteessa on jo huutoja sulkeminen on hyvän huutistavan vastaista!

Vierailija
13/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko huutista ikinä käyttänyt?

Vierailija
14/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos niihin julkisiin kysymyksiin laittaa noita suoraan ostotarjouksia niin se kai on sääntöjä vastaan

Vierailija
15/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva huutismyyjä tuota hyväksyy. Ainoastaan siinä tapauksessa, että kohteessa ei ole muita huutoja. Silloin se on ok. Mutta jos siinä on jo huutoja, niin sitten se ei ole reilua sulkea aikaisemmin. Jos siitä ei siis ilmoita mitenkään (laita esim. kohteen tietoihin viestin, että suljen kohteen silloin ja silloin).

Vierailija
16/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteeen sulkeminen.

Tätä toimintoa kannattaa käyttää harkiten, ja lähinnä tapauksissa, joissa myyjällä tulee aiemmin ennakoimaton tarve päästä nopeasti tavarastaan eroon.

Hyvä ja rehti kauppatapa pitäisi vissiin joullekin vääntää rautalangasta.

Vierailija
17/17 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ei ole edes toisaalle myyntiä, jos saa ostajan kuittamaan se korkein huuto nimiinsä ja sitten nopeasti sulkee kohteen ennenkuin kukaan muu ehtii huutaa lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme