Kokemuksia Gogift:stä
Tilasin tuota kautta lahjakortin Ikeaan, tilaus ohjautui siis tuonne Ikean sivujen kautta. Sähköpostiin tuli epämääräinen englanninkielinen tilausvahvistus muutama päivä sitten, mitään muuta ei ole kuulunut. Onko teillä siis kokemusta ko. lafkasta, tuleeko lahjakortit vai sinnekö hävisi rahat?
Kommentit (7)
Mulla on tullut sähköiset lahjakortit aina heti. Postitsekin tilasin joskus, siinä kesti silloin noin viikko tulla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullut sähköiset lahjakortit aina heti. Postitsekin tilasin joskus, siinä kesti silloin noin viikko tulla kotiin.
Kiitos tästä
Ap
Minä lunastelen sieltä lahjakortteja pelkästään, joten itse ostamisesta en tiedä.
Mutta olen jo vuosia lunastellut ongelmitta. Saan niitä aina silloin tällöin nettigallupeiden palkkiona. Sähköiset lahjakortit tulee hetken päästä sen kuitin jälkeen. Ehkä 10 minuuttia on mennyt pisimmillään. Fyysiset lahjakortit tulevat joskus viikon parin sisään postitse, jos sellaisen haluaa. Nykyään harvemmin tilaan postin kautta tulevia, tosin muutamia ei saa kuin postittavina versioina. Vaihtoehtoina on vähän paikasta riippuen sähköpostiin tuleva lahjakortti, minkä joutuu vielä netissä erikseen avaamaan, että saa tarvittavan pdf:n sen käyttämiseen, tekstiviesti (tuota en ole koskaan kokeillut) ja fyysinen postissa tuleva lahjakortti.
Jos sait sen tilausvahvistuksen, niin siinä lukee mitä olet tilannut (Item) ja miten saat sen (Delivery). Itse lunastin viimeksi eilen ilman mitään ongelmia sähköpostiin tulevan lahjakortin. Viestissä käsketään myös tarkistamaan roskapostit, jos lahjakorttia ei kuulu. Siellä viestin lopussa on support osoite, mihin ottaa yhteyttä, jos on ongelmia.
Olen jäsenenä mielipidekyselyitä toteuttavassa paneelissa (Norstat) ja kyselyistä saadut palkkiot voi lunastaa tuon GoGift:in kautta. Olen siis vuosien aikana lunastanut sieltä useita lahjakortteja, kuten H&M, IKEA, Tokmanni, Kicks jne... kaikki näistä toimineet aina ihan moitteettomasti.
Yleensä olen tilannut lahjakortit sähköisesti ja saanut ne heti sähköpostiin, joskus muistan myös kerran tilanneeni ihan paperisen kortin postissa. Sekin tuli kyllä perille ja toimi moitteettomasti, mutta meneillään olleen postin jouluruuhkan vuoksi(?) kortilla kesti todella kauan saapua. Eli tuo kannattaa huomioida, jos esim. haluaa ostaa fyysisen paperisen lahjakortin toiselle ihmiselle lahjaksi ja saada sen perille tiettyyn päivämäärään mennessä.
Kyllä mulle on tullut. Joulukuun alussa tajusin gogiftin sähköpostiviestin luettuani että minähän en ole hoksannut lunastaa. Ihmettelin, miksei lahjakortit ollut jo tulleet, kun ne yleensä on tullut jo viikon tai kahden päästä. Nyt odottelen, että tulisivat ensi viikolla. Saisin käytettyä ne jouluostoksiin. Mulla ei ole ollut ongelmaa Gogiftin kanssa. Tuokin oli mun oma moka.
Onko kellään kokemusta tästä firmasta?