Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (164)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on sellaiset kun sattuu olemaan. Suuret rinnat ovat aina paremmat. D:stä ylöspäin, niin kyllä! Pienirintaiset korostavat usein, kuinka minulla on pienet. Kappas, en huomannutkaan rintojasi.

ja tarkentaen. huomaan sen naisen kyllä. ajatuksensa ja huumorinsa. se ei liity rintoihin.

Vierailija

Itseäni ei haittaa pienet rinnat laisinkaan! Isot haittaa. En tykkää isoista daisareista. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensinäkin ole oma itsesi ! Se vain on niin, että MIEHET vaativat naiselta ihan liikaa. Joten tideoksi vain mekin olemme ihmisiä kuten te. Kuka jaksaa koko ajan huolitella vartaloaan ja miettiä, että mitä jos en kelpaa tälläisenä. Oletteko koskaan miehet miettinyt, että te olette naisille tämän aiheuttanut. Kiinnitätte liikaa huomiota NAISET! Mitä miehet tekevät vastineeksi jos naisella kerta pitää olla isot tissit, kunnon peppu ja ajettu alapää YMS ! Mitä jos naiset alkaisivat yhtä vaativiksi miesten suhteen.... ???? Jos et kelpaa jollekkin tuollaisena, kun olet elikkä luonnollisena, niin laita äijä mäkeen! Ettikööt sitten fantasiaan sopivan prinsessan itselleen!

Keskustelu oli asiallinen tähän asti, kunnes sinä saavuit. Sinulle tiedoksi, että sinunlaisille ei tee vastineeksi kukaan yhtään mitään ja syyllisen löydät peilistä. Ja saat olla ajelematta alapääsi, mutta minulta sellaiset eivät suuseksiä saa, kun sen antaminen on minun valintani ja ajelu sinun.

Ap pienet rinnat voittaa isot mennen tullen. Sellaista rajaa ei ole, eikä ainakaan minun mielestä se koko ole muutenkaan määrittävä tekijä. Pienet rinnat on useimmiten kaikista parhaan näköiset ilman niitä vaatteita. Kaikki rinnat kelpaa, mutta valitsen ennemmin pienet kuin isot. Mulle on kyllä tärkein se ihminen, hänen mieltymykset, elämänasenne jne. Rohkeasti vaan ennenpitkää huomaat löytäneesi jonkun joka jumaloi rintojasi ja sinua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pedofiilien puheita

Tämä on roikkuvien tissien omistajan vakio fraasi. Pedofiilia määritellään eri tavalla kuin naisen rintojen koon mukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No olispa ollut kiva, jos mulla olisi ollut esim. ensimmäinen poikaystävä tuollainen mukava mies jolle olisi kelvannut pienemmätkin. Olin 16, pikkuinen, hoikka ja siro eikä kelvanneet. Näytteli mm. ex-tyttöystävänsä isoista tisseistä kuvia. Nimitteli minitissiksi, kun sulla onkin tuollaiset ketunnokat jne. Riitojen aikana saattoi sanoa että millä tisseillä säkin päätä auot ym.ym.
Vähän paremmin kai ne seuraavat otti, mutta pikkutissi ym. nimityksiä tuli edelleen. Nykyinen ei uskalla valittaa mutta on erehtynyt heittää surkeaa vitsiä tissien ostamisesta.
Ja ykskään ei ikinä, ikinä ole kehunut. Kynnys että joskus ottaisin paidan pois vielä jonkun edessä on jo liian korkea, ei tule onnistumaan. Kun suurin osa miehistä haluaa ne isommat tissit kuitenkin. Jos joskus tästä suhteesta lähden vaikka tissien takia, niin siltikään ei. Nykyisin en ole edes hoikka siro vaan ennemmin hoikka atleetti, ei näytä yhtään kivalta. Lihakset kuuluvat miehelle ja kyllä naisella pitää tissit olla jne. No eihän asia mua ympäri vuorokauden vaivaa sentään, on kai yritettävä ihan itse ja yksin tyytyä siihen mitä on saanut. Ja pitää paita päällä. 80

Ihana nainen, mutta mieleltään uhri. Toivottavasti ymmärrät että asiat on noin kun sinä haluat niiden olevan. Se on valitettavaa että joku on kohdellut huonosti, mutta siitä ylitsepääseminen on sinun vastuulla. Minäkin pidän pienirintaisista ja en ymmärrä miksi naiset itsekkin levittävät harhaluuloa että pitää olla isot tissit, ei pidä. Kaikkea hyvää ja toivon todella että saat joskus tehtyä itsellesi palveluksen ja käsittelet nuo patoutuneet tunteet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisten ei kannattaisi huutaa pienirintaisten puolesta vastustaen uhkeita rintoja.

Tämä on totta, vaikka sitä ei nyt tässä ketjussa ole minun mielestä tapahtunutkaan. Olemme kavereiden kanssa puhuneet tietenkin tisseistä ja valtaosa tykkää pienistä, muta vallitseva oletus on päinvastainen. Olisikohan medialla osuutta asiaan. Minusta kehonpositiivisuus olisi parempi suunnata rintoihin kuin epäterveellisten elintapojen hehkuttamiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisten ei kannattaisi huutaa pienirintaisten puolesta vastustaen uhkeita rintoja.

Tämä on totta, vaikka sitä ei nyt tässä ketjussa ole minun mielestä tapahtunutkaan. Olemme kavereiden kanssa puhuneet tietenkin tisseistä ja valtaosa tykkää pienistä, muta vallitseva oletus on päinvastainen. Olisikohan medialla osuutta asiaan. Minusta kehonpositiivisuus olisi parempi suunnata rintoihin kuin epäterveellisten elintapojen hehkuttamiseen.

Uskon tähän. Toisaalta vastapainona median luoma kuva vain pienirintaisten pätevyydestä saattaa vaikutaa siihen, mistä miehet pitävät tai kertovat pitävänsä. Onko suuririntaista elokuvasankaria, joka on oikeasti pätevä töissään. Ei. Nainen, jolla on joku ongelma ja hän ei ole uhkea. Mutta hän on sitä, mikä on rohkeaa.

Vierailija

Itse suuririntaisena en ole suunnitellut pienentäväni. Mutta minkälaista olisi olla pienirintainen, sitä en tiedä. Ja onko tämä loppujenlopuksi kategoria? On vain suuri tai pienirintaisia.

Eikä minulle ole puhuttu roikkuvista löysistä ikävistä rinnoista. Enkä voi kuvitella toisaalta, että pienirintaiset ovat pikkupoikia. Rinnat ovat tärkeät, eivätkä pelkästään imettämiseen. Mutta asenne on jännä.

Vierailija

Mä olen pienirintainen ja alta parikymppisenä kärsin tästä kovasti. Kukaan seurustelukumppaneistani ei ole koskaan kritisoinut rintojani ja koenkin asian niin, että ei isot lollofanit olis ikinä muhun huomiota kiinnittäneetkään :-) Olen kuitenkin saanut kokemuksen isoista rinnoista imetyksen aikana ja totesinkin silloin, että ei ole mun juttu ollenkaan.

Nyt kohta viisikymppisenä oon tosi tyytyväinen kiinteisiin pikkutisuihini ja mieskin rakastaa niitä. 

Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija

Kaiken kokoiset rinnat ovat seksikkäitä. Tärkein ominaisuus on se että nainen tykkää rintojen hyväilystä. Pienet rinnat ovat monesti kauniimpia kuin isommat ja riippuvat.

Vierailija

Isot parhaat! Ja ne ovat rinnat eivätkä "pikkutisut". On toki hyvä olla tyytyväinen omaan vartaloonsa, mutta kyllä rinnat ovat SUURI asia. Ei pääasia.

Vierailija

Miksi muuten "pikkutisut" tai tällaisia käsitteitä viljellään? Saa toki, mutta jotenkin lapsenomaista puhumista tai kirjoittamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten "pikkutisut" tai tällaisia käsitteitä viljellään? Saa toki, mutta jotenkin lapsenomaista puhumista tai kirjoittamista.

Sulla on oikeus sun mielipiteeseen :-) Ite puhun tolla termillä, koska ne ovat pienet ja lapsenomaiset :-D  Ehkä vähän niin kuin hellittelynimi, kun ne on niin pienet ja söpöt.

t: pienirintainen nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sulla on oikeus sun mielipiteeseen :-) Ite puhun tolla termillä, koska ne ovat pienet ja lapsenomaiset :-D  Ehkä vähän niin kuin hellittelynimi, kun ne on niin pienet ja söpöt.

No seksin yhteydessä tulisi kyllä aavistuksen olo, että onko toinen täysikäinen, jos noin puhuisi. Kukin tavallaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No seksin yhteydessä tulisi kyllä aavistuksen olo, että onko toinen täysikäinen, jos noin puhuisi. Kukin tavallaan.

No seksin aikana tulee välillä puhuttua vähän tuhmaakin settiä, että ei tuohon kukaan huomiota kiinnittäisi

Sivut