Sinä joka harkitset ENSIMMÄISTÄ tatuointia
Älä ota. Ei. Jos haluat töitä joskus.
T. Mahdollinen pomosi
Kommentit (30)
Ha ha.
Pomoni ei edes tiedä että olen tatuoitu. Eipä tiennyt edes hoitoalan esimieheni ;)
Mä olen harkinnut yhtä kuvaa jo monta vuotta. Edelleen tykkään siitä kuvasta, mutta ongelma on, olisinko tyytyväinen jonkun tatuoijan työhön ja tykkäisinkö siitä kuvasta omalla ihollani. Ei minua kiinnosta jonkun ahdasmielisen pomon mielipiteet. Olen töissä taidealalla.
Pomoni on enemmän tatuoitu kuin minä :D
Mulla on 40 tatuointia ja 15 vuotta työelämässä samalla työnantajalla. En ole edes eniten tatuoitu työpaikallani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 40 tatuointia ja 15 vuotta työelämässä samalla työnantajalla. En ole edes eniten tatuoitu työpaikallani.
Yhhyh.
Minulla ainakin oli ikävuosina 15-30 niin typeriä tatskaideoita nyt jälkeenpäin ajateltuna, että onneksi en koskaan ottanut sitten kuitenkaan yhtäkään.
M37
Mietityttää lähinnä se että mitä jos on allerginen sille värille.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän työpaikka se sellainen on?
Vierailija kirjoitti:
Ha ha.
Pomoni ei edes tiedä että olen tatuoitu. Eipä tiennyt edes hoitoalan esimieheni ;)
Mitä toi ha ha tarkoittaa..oletko jotenkin hidas. Ei tossa mitään huvittavaa kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ja ala on...
Tuskin se pomo tulee näkemään minua nakuna, joten on paljon pinta-alaa mihin voi tatuoida. Eikä tiedä yhtään muahaha...
Tämä on tietysti vain mielipide, mutta jos tatuointeja yleensä haluaa ottaa, niin kannattaisi rajoittaa niille varattu ihopinta-ala vain vain lähinnä käsivarsiin.
(Kasvot ainakin olisi jätettävä ehdottomasti rauhaan )
Neuvoni kaikille tatuointia harkitseville syystä riippumatta on, että älä ota. Ja jos kuitenkin päätät ottaa, niin älä ota.
Mikähän pomo se sellainen on, joka alaisensa riisuttaa ja tatuointien pelossa.
Ymmärrän, että naamatatuoitu ei kaikkiin hommiin kelpaa, mutta onneksi sitä ihoa on muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Pomoni on enemmän tatuoitu kuin minä :D
Jaa, olet ahtausalalla duunissa.
Tatuointi on erottautumista. Se on viesti muille ihmisille. Tatuoinnin perusteella muut ihmiset olettavat, millaisia ovat viiteryhmäsi, joihin kuulumisen symboli tatutointi on. Tatuointi myös ohjaa muita ihmisiä kohtelemaan sinua sen mukaisesti kuin olettavat ulkoasusi tahdoksesi paljastavan.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pomo se sellainen on, joka alaisensa riisuttaa ja tatuointien pelossa.
Ymmärrän, että naamatatuoitu ei kaikkiin hommiin kelpaa, mutta onneksi sitä ihoa on muuallakin.
Eikö tatuoinnin idea juurikin ole, että se näkyy ja huomataan? Tatuointi, joka ei näy, on kuin vaate, jota säilytetään koko loppuelämä vaatekaapissa ilman, että sitä koskaan käytettäisiin, kodin ulkopuolella ainakaan.
Ei kannata ottaa jos et muuta keksi kuin horoskooppisi tai unisiepparin.
Kannattaa miettiä mikä oli tärkeintä 5 tai 10v sitten, jos sen olisit tatuoinut ihoosi...vieläkö se olisi sen kuvan arvoinen? Ihminen ja arvot muuttuu, tatuointi pysyy.