Kuinka moni nainen itse oikeasti nauttii anaaliin panosta?
Kysely naisille, vastatkaa kiitos jotta saadaan joku käsitys naisten mieltymyksistä pyllyhommiin.
Kommentit (20)
Joku kirjoitti,että naiset ovat aivan innoissaan anaalista. Pitääkö paikkaansa?
Vastaan mututuntumalla seitsemän. Yhden tunnenkin.
Olin pitkään sitä mieltä, ettei ole minua varten. jotenkin ajatuksissani liian likaista ja vaivalloista yms....kai vähän pelkäsinkin että saattaa sattua. Tykkäsin kyllä, kun mies seksin aikana sormeili sitä vähän tai kili joskus lipsui siihen päälle.
Sitten joskus jonkun bileillan päätteeksi oli vähän ns tuhmempaa seksiä vs arkipano ja leluillakin leikittiin ihan huolella. Mies läträsi liukkarin kanssa ja lopulta työntyi takaapäin anaaliin....samalla sain dildon pimppaani ja ei montaa hetkeä mennyt kun sain sellasen orkun että meinasi taju mennä. Kaveriparisukunta oli meillä tuolloin yötä ja ystävä aamulla kyseli hymysuin, että 'kiusasiko xx sua yöllä kun kuului aika metakka'. Ei ole meillä vakiojuttuna, mutta muutamia kertoja silloin tällöin tulee kullia pyllyyn. Hyvältä tuntuu, mutta pitää olla todella kiihottuneessa tilassa etten jää ajattelemaan mitään hygienia yms juttuja, jotka pilaisivat tunnelmaa. 45N
Onko vain anaaliin keskittyneitä ryhmäseksiporukoita? Miten rankkaa anaalia ne harrastavat. Onko eritteillä ( kaasu, pökäle) tärkeä rooli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisi? Naisella se anaali on vain pierun ja pskan ulostuloaukko.
en usko. ei ole toteutunut mun (n.30kpl) viimeisten seksihoitojenkanssa touhutesssa. ainoastaan yhden heistä oon kuullut, yhden kerran!, mainineen ko.sanan: persepanon? ei ole kenenkään muun (n.30 naista) suusta ikinä kuullut.
ehkä mun pitäisi 'alkaa' pokatajotaihomonaisii.tms, ko.asiaan'vihkiintyneitä' otuksia, en tiedä? ei oo ikinä ollut mun, pala kakkua, kun vaa torttuupiirakkaa on riittäny. en tiedä, oon niin 'vanhoillinenmulkkuvaa', kait sitten? olkooniin, iha ok.
Vastasin joskus. Enemmän tykkään siitä että että sidonta leikeissä, mies "alistaa" minua laittamalla pumpattavan tai vibraavan anustapin minulle, niin etten itse saa sitä pois.
Kaikki naispuoleiset ystäväni ovat sitä joskus kokeilleet ja suurin osa sitä ei enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehetkään tykkää kaikista samoista asioista. On ihan turha yrittää keksiä jotain nyrkkisääntöä joka pätisi kokonaiseen sukupuoleen. Sen takia sen oman petikumppanin kanssa kommunikointi on niin tärkeää.
Naisena tähän oma näkökulma: se pyllyseksi sinänsä ei juurikaan ole se orkun lähde sellasenaan. Mutta se kaikki muu, tuhmuus, kiihotus muusta, epäsovinnaisuus ja niin edelleen.... alistumisen olotila... siitä se orkku tulee pyllyjutunkin kanssa. Tuhmaa kiellettyä.... se kiihotus vaan vie ja sit se tulee. Sille ei voi mitään. Nömö eivät TODELLAKAAN ole mitään randomjuttuja, vaan silloin tällöin harvakseltaan kun kaikki lähteen ns käsistä. muutaman kerran vuodessa max
Vierailija kirjoitti:
Miehet täällä vastaavat naisina.
Jokainen nainen joka sanoo pitävänsä anaaliseksistä, onkin mies?
Mitäs, jos ei olekaan.
Olen kokeillut anaaliseksiä mutta en liiemmin lämmennyt siitä, tuntuu jotenkin likaiselta joten ei kyllä minun juttu.
Olen mies ja saan paljon paremman tyydytyksen kun saan panna pilluun.
35% naisista muka tykkää.
Näistä on varmasti monet miehiä, joten 10% lienee oikea luku.
Pieni kohtaanto ongelma, kun yli 90% prosenttia miehistä peppuseksiä himoitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Pieni kohtaanto ongelma, kun yli 90% prosenttia miehistä peppuseksiä himoitsisi.
Pyllyä antavat ovatkin suosiossa. Kysyntää siis riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua naista, joka antaa pyllyä. Sitä pitää haluta ja nauttia. Muuten on sama panna pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua naista, joka antaa pyllyä. Sitä pitää haluta ja nauttia. Muuten on sama panna pilluun.
No se on sun asiasi. Kai kerrot naiselle heti ekalla tapaamisella, että ei anaalia.
riippuu toosasta, eräällä 4 lasta synnyttäneellä oli aikas puristava vulv etenkin kun ratsasti niin teki kivaa kun puristeli mutta kyllä sen pyllyreikäkin oli tiukka, meinaan pääsin sen korkkaan ite.
sit toinen synnyttämätön oli kanssa hyvillä lihastyöllä varustettu pienikokoinen nainen joka ratsastaessaan siirsi sänkyä yli puoli metriä pois seinästä ja kun sai orkun niin siirryin tähtääjän paikalle ja panin ankarasti jolloin sänkykin siirtyi melkein seinään kiinni ennekuin lasti irtosi.
joku taas oli niin väljätoosainen että pää asiassa harrastimme vain b rapu seksiä
Olen nainen, haluan anaaliseksiä ja saan siitä orgasmeja.
En mä joka seksikerta kaipaa peppuseksiä, mutta kun lemmiskellään pitkään ja perusteellisesti, niin jotain oleellista jää puuttumaan, jos en ole saanut myös b-rapun puolelle.
Ehkä jotenkin siihen tyyliin, että kun pillun puoli on nussittu tyytyväiseksi, niin sitten on pyllyn vuoro. B-puolelta saa erilaisia orgasmeja.
Anaaliseksi saa mut vielä asteen enemmän sekaisin kiimasta. Se vie vielä muutaman pykälän pidemmälle vapauttavassa antautumisessa ja tilanteen hallinnasta irti päästämisessä.
Vastasin että haluan anaalipanoa lähes aina koska se oli lähimpänä. Todellisuudessa sitä ei joka kerta ole, ehkä 1 kerta neljästä tai kolmesta. Minulle helpoin tapa saada orgasmi, tuntuu tosi hyvältä kun kokenut kumppani. Kiihottaa molempia se joku kielletty siinä fyysisen nautinnon lisäksi niin on osa meidän seksi-elämää
Ymmärrän että moni nainen ei siitä todella nauti mutta toivoisin myös ymmärrystä toiseen suuntaan, on meitäkin jotka itse sitä pyytää ja siitä haaveilee. Ei satu tai tule sotkua kun tehdään oikein
N43