Aivan jäätävä joulukinkun himo ollut jo yli viikon! Mistä yksinasuja voisi saada hyvää joulukinkkua? (En halua kokonaista)
Olisiko ideoita. Saako jostain? Ai että, se juuri uunista tullut kinkku.
En tiedä mitä korvikkeeksi tai mistä taikoisin sitä.
Kokonaista en halua ostaa enkä paistaa kun vasta jouluna.
Kommentit (21)
Tää vaatii vähän salapoliisityötä, mutta selvitä missä on lähiaikoina firmojen pikkujouluja, laita juhlien ruuista vastaaville viestiä ja kysy voitko yhden annoksen kinkkua.
Olisipa joku mies, joka vaikka ottaisi treffeille ja tarjoaisi tuota. Pitäiskö ladata Tinder ja laittaa profiiliin, että "Vain joulukinkkua vastaan saat minut."
Uskomaton himo ollut. En tiedä miten kestän odottaa vielä.
Ap 
Lidlistä saa maukasta kypsää kinkkua viipaloituna, olisiko ollut kilon pakkauksissa.
Just kuule ostin 400 gr paketin Pirkka joulukinkkusiivuja. Hyviä! Paljon halvempia kuin huonommat kinkkuleikkeleet.
Makulihalla on myynnissä viipaleita harmaasuolattua noin 400 g pakkauksissa. Ainakin viime vuonna oli.
Vierailija kirjoitti:
Tää vaatii vähän salapoliisityötä, mutta selvitä missä on lähiaikoina firmojen pikkujouluja, laita juhlien ruuista vastaaville viestiä ja kysy voitko yhden annoksen kinkkua.
Hahah, juu tässä on kyllä ideaa. Toiset menee kuokkimaan ilmaisten viinojen perässä, itse olen hieman säädyllisempi ja otan vain vähän kinkkua ja lähden onnellisena.
Ap
Niin no, olen ollut vähän skeptinen noita kaupan valmiita kinkkusiivuja kohtaan...
Kyllä ne varmaan siihen pahimpaan himoon auttavat.
Voisi mennä prismaan ja katsoa minkälaista tuotevalikoimaa siellä voisi olla.
Ap
Kaupoissa myydään jo siivutettua joulukinkkua pieninä annoksina lihahyllyillä, ainakin Prismassa ollut pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ikeassa joululounasta tarjolla
Ei siellä mitään oikeaa, uunissa paistettua kinkkua ole tarjolla.
Vaan lihatehtaassa tehtyä valmista kinkkurullaa.
Sellaista kinkkuahan moni ostaa kotiinsakin.
Kyllä kauppojen lihateiskeiltä saa joskus, esim. Itsenäisyyspäivän aikoihin, valmiiksi paistettua, erittän vähärasvaista kinkkua.
Sitä myydän siivuttain, viipaleina.
Ei tarvitse ostaa liikaa, vaan just sen verran, kun arvelee tarvisevansa.
Tälläistä kinkkua on paistettu K-Supermarketissa ja Citymarketissa.
Ja se on tosi hyvää.
Tietenkin tuota ostavat vain sinkut ja kaksin elävät, pienet perheet ja ikäämmmät.
Suuremmat perheet ja isommalla sakilla joulua viettävät, paistavat kinkun itse.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa joku mies, joka vaikka ottaisi treffeille ja tarjoaisi tuota. Pitäiskö ladata Tinder ja laittaa profiiliin, että "Vain joulukinkkua vastaan saat minut."
Ap
Kinkku linkistä
Potka potkasta!
Jos saan sinut, tarjoan kinkun!
Juuri tänään katselin pakastealtaan kinkkuja ja haaveksuin tuollaisesta höyryävän kuumasta lihasta. Herneitä, perunoita (itse kasvattamiani!), Lanttulaatikko ja rosollia, kunniapaikalla kinkku- kypsän pehmeä, tuoksultaan runsas, ihana näöltään.
Kinkkumiessinkku47, sooseistaan tunnettu
Minä himoitsen kyllä siihen kinkkujen väliin.
Seitankinkut on yleensä aika pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKinkku linkistä
Potka potkasta!
Jos saan sinut, tarjoan kinkun!
Juuri tänään katselin pakastealtaan kinkkuja ja haaveksuin tuollaisesta höyryävän kuumasta lihasta. Herneitä, perunoita (itse kasvattamiani!), Lanttulaatikko ja rosollia, kunniapaikalla kinkku- kypsän pehmeä, tuoksultaan runsas, ihana näöltään.
Kinkkumiessinkku47, sooseistaan tunnettu
Oh miten mahtavaa! Olisi ihana päästä maistamaan.
Vastatarjonnaksi potkani olisi kuitenkin liian nuorta sinulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osta sinkkukinkku ja paista
Tai kerää naapuristosta kimppa isompaan. Kait nyt muillekin kinkku jo tähän aikaan maistuu, etenkin kun ei tarvitse kokonaan yksin syödä.
Ikeassa joululounasta tarjolla