Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1709)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensin voitais mennä naimisiin ja sitten ajan kanssa tutustua toisiimme ilman mitään kiirettä tai epäselvyyttä suhteen laadusta tms lapsellista.

Muuten hyvä, mutta tuon viimeisen sanan vaihtaisin. Tämä passaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa vielä joskus olla ihastukseni aviomies.

Millä kirjaimella ihastuksen nimi alkaa?

L

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen ulos?

Olen pahoillani, mutta olet muuttanut asumaan sydämeeni, enkä tiedä pääsetkö sieltä koskaan ulos.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Qysymys:

Jos vaihtaisit kaivattusi sukunimeen, mitkä nimikirjaimesi olisivat sitten?

Oma vastaus: K.T.

L.K.

Vierailija

Gallup: mitä sanoisit juuri nyt kaivatullesi? Saat käyttää kolme sanaa, joista yksikään ei ole "minä", "rakastan", "sinä".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Gallup: mitä sanoisit juuri nyt kaivatullesi? Saat käyttää kolme sanaa, joista yksikään ei ole "minä", "rakastan", "sinä".

Nuku hyvin kulta.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Näin viime yönä unta, että olimme jossain auditoriossa, tulin istumaan viereesi. Oli hyvä fiilis ja siinä hymyssä suin jotain höpöttelin. Rohkaistuin jotenkin ja laitoin oikean käteni sun hartioille, suorastaan nappasin sut kainalooni. Yllätyksekseni sinä viihdyitkin kainalossani ja siinähän me iloisina kaulailimme.
Auditoriossa pidetty tilaisuus meni kyllä täysin ohi.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet vallannut sydämeni

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan paidan vitunleija. Hyvät yöt.

Nyt en ymmärrä. Ostat siis paidan?

Hyvää yötä😊

Ostaa vitunleija merkin paidan. Vitunleija on Bakari Diarran perustama vaatemerkki.

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:

Pussataan nyt, kulta

• ylös 10
  • alas 0

Pitääkö mun olla täällä? Vain tunnisteellista juttua multa. Mitään vanhan ketjun viestejä mä en tänään ole nähnyt. Itkutusuupumus. Ei mitään yhteyttä pakollisten ulkopuolella. Oli tarve mikä tahansa. Se turhauttaa. Toivottavasti sulla on hyvin.

Vierailija

Arvaa mitä. Soitin äsken joululauluja pianolla. Mietin, että olisit siinä kuuntelemassa, ja saman tien tuli suorituspaineita ja sormi osui väärään nuottiin. 😢 En tykkää soittaa muiden kuullen.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

😊💚 kyllä,tunne valtaa kuin hyökyaalto ja minä olen pieni lastu laineilla...mitään en voi😁...tai eihän mikään estä haaveilemasta..kauniita unia🥱😴..odottelen siellä..

n/m

Sivut