Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kannattaa etsiä lastenhoitotyötä?

Vierailija
04.11.2006 |

Olen 26-vuotias opiskelija ja kiinnostunut hoitamaan lapsia iltaisin/viikonloppuisin keikkaluonteisesti tai osa-aikaisesti opintojen ohella. Kokemusta on runsaasti 1-8-vuotiaista lapsista. Onkohan olemassa joku nettipalsta mihin voisi ilmottautua lastenhoitajaksi? Tietäiskö joku? :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni 7 euroa tunti, jos joskus pääsisin edes pariksi tunniksi kotoa pois. Tuntuu vaan että ei raaski lasta muille jättää hoitoon ja mies aina töissä. Mutta kuntosalilla käynti ja liikunnan harrastaminen olisi pakko aloittaa ja olen tosiaan miettinyt taas asiaa että mistä saa hoitajan jos alkaa harrastamaan pari kertaa viikossa muutaman tunnin ajan. ja mielellään sitä miehenkin kanssa joskus yhteistä aikaa viettäisi vaikka elokuvissa ja syömässä kävisi...

Vierailija
2/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan eri asia hoitaa 1vuotiasta, kuin 10vuotiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan taksa tietysti riippuu lasten lukumäärästä ja iästä jne. Mutta joku 6-7 euroa / tunti vois varmaan olla keskihinta jota ehdottaa ja siitä sitten keskustellaan vanhempien kanssa ja etsitään kompromissi. :) ap

Vierailija
4/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääkaupunkiseudulla niin voitais sopia sellasesta järjestelystä et tulisin teille hoitaa lapsia sillon kun haluat harrastaa tai käydä miehen kans jossain. Minkäikäset lapset sulla on? Mä tosin voisin alottaa vasta joulun jälkeen kun nyt vielä oon ulkomailla. Tai siis tietysti ensin tavattais ja juteltais ja tutustuttais ja sitten päättäisit haluutko mua lastenhoitajaksi :) ap

Vierailija
5/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin muualle olisi vaan yhteystiedot laitettava kuin tänne aihe vapaalle...

Lapsi on tosi pieni, sekin tässä ongelma, joulun jälkeen noin 8 kuukautta. Ei ole ikinä ollut kenelläkään hoidossa, äitini kanssa ollut meidän kotona kun olen käynyt kaupassa :o)

Mutta jos olet asiasta kiinnostunut niin sovitaan joku paikka mihin laittaa yhteystietoja, s-postitse kerron sitten enemmän perheestämme.

Vierailija
6/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi tarvetta keväällä (helmi-toukokuu) satunnaiselle, kuitenkin viikottaiselle hoitajalle. Kyseessä keväällä 2-vuotta täyttävä aurinkoinen poika. =) Aloitan pääsykokeisiin lukemisen vuoden alussa ja tarvitsen perheen ulkopuolista hoitajaa silloin tällöin. Sattuuko sinulla olemaan mitään epävirallista s-postiosoitetta?

Vierailija
7/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni siis tulisin teille hoitajaksi! :) Mut mitenköhän vois yhteystiedot vaihtaa... Jos mä teen itelleni jonku ilmasen sähköpostiosotteen ja kirjotat sinne, ja vastaan sit mun oikeesta osotteesta? Voitais tavata joulun jälkeen koska vaan ja katella sit millon voisitte tarvita hoitoapua jne. ap

Vierailija
8/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:12,17

Vierailija
9/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa meiliä te jotka tarvitte hoitajaa niin vastailen sitten mun oikeesta osoitteesta! Sinä jolla alle 2-v poika ja tarvit viikoittaista hoitajaa. Kyllä onnistuu ja samat sanat kuin edelliselle: tavataan joulun jälkeen ja sovitaan jatkosta. Voin vaikka viedä poikaa puistoon tms sillä aikaa kun luet jos jos luet kotona? ap

Vierailija
10/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sinulle huomenna postia antamaasi epäviralliseen osoitteeseen. Hyvät yöt!

T. Se alle 2-v:n äiti

Vierailija
11/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä teillekin! :) ap

Vierailija
12/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12,17

Vierailija
13/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista palkkaa lastenhoidosta voisi pyytää? Olisko joku 7 euroa / tunti sopiva? Tähän asti oon hoitanut vaan tuttavien lapsia ja oon ollut au pairina joten tuntipalkasta ei ole hajuakaan... ap

Vierailija
14/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 euroa tunnilta on liikaa!!!

Vierailija
15/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ole 15-20-vuotiaita nuoria? Katson että voin pyytää enemmän palkkaa kun he, koska olen kypsempi ja aikuisempi (26-v), minulla on rutkasti enemmän lastenhoito- ja elämänkokemusta ja uskon että vanhempien on helpompi uskon lapsensa minun hoitoon kuin esim. 16-vuotiaalle tytölle. Mielipiteitä?

Vierailija
16/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kai ei? Jos 7 euroa on mielestänne liikaa, niin kertokaa mitä itse maksatte lastenhoitajille jotka eivät ole tuttavia tai sukulaisia eivätkä enää teinityttöjäkään. Te joilla siis lapsenvahti muuta kautta kuin mll. Ja pääkaupunkiseudulla...

Vierailija
17/17 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis kehtaan pyytää palkaksi? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi