Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet haluatte katsella peppua kun panette takaapäin?

Vierailija
04.10.2022 |

Eihän peppureikä norminaisilla ole kovin kaunista katseltavaa, kun luomuna on yleensä tummareunainen..
Naisena nolottaa tuo asento ja en haluaisi alkaa peppua valkaisemaan kuitenkaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenkin tuntuu että naiset eivät aina ymmärrä sitä miten kauniilta ja seksikkäiltä he näyttävät miehen silmään.. ei siinä pelkästään mitään peräreikää katsella vaan naista kokonaisuutena.. kuten tuossa ylhäällä kirjoitettu ja johon voi lisätä vielä hiukset, joista voi ehkä ottaa myös kiinni.

Vierailija
22/39 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin täällä jo vastailtukkin näkymä on huikea. Näkee ihanasti miten kulli uppoaa sisään herkullisten pakaroiden väliin. Laukeamisen hetkellä hidastelen ja on mahtavaa nähdä miten äärimmilleen paisuneesta kullista jää vielä vartta jäljelle pikkusen, kun vaimo kiljahtelee ja annan tulla ihan pohjaan.

Ja joo-o, kyllä saan myös äärettömän paljon itse omasta isosta, tai no 18cm kullistani kiksejä nähdessäni, että vähempikin riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta jotenkin tuntuu että naiset eivät aina ymmärrä sitä miten kauniilta ja seksikkäiltä he näyttävät miehen silmään...

Naiset eivät yleensä tunnu ymmärtävän sitä faktaa, että miehet kiihottuvat näkemästään. Tämä sitten heijastuu moneen asiaan seksissä.

Vierailija
24/39 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pyllyreikä on siinä keskiössä. Supistelee kivasti työntöjen tahtiin. Samalla peukalolla vähän pyörittelee reiällä ja vähän sisälläki. Ja hitto vaimon laukeamisen yhteydessä se vasta supisteleekin.

Vierailija
25/39 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynreikä on vähän kuin 10 maalitaulussa. Keskipiste. Salaperäinen. Naiset voisivat meikata sitä.

Vierailija
26/39 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se parempi on sitä kattoo ku ässie pelii tabletilta.

Vierailija
27/39 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen reijän (siis b-rapun), katselu on kivaa

Vierailija
28/39 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta jotenkin tuntuu että naiset eivät aina ymmärrä sitä miten kauniilta ja seksikkäiltä he näyttävät miehen silmään...

Naiset eivät yleensä tunnu ymmärtävän sitä faktaa, että miehet kiihottuvat näkemästään. Tämä sitten heijastuu moneen asiaan seksissä.

Kyllä me se tajutaan. Valitettavasti. Tajuaako miehet, että se aiheuttaa valtavia paineita naisille ja johtaa häpeilyyn.  Aika harva normi elämässä on niin katseen kestävä, että itsetunto kestää häpeilemättömän itsensä esittelyn. Itse ainakin haluaisin, että mies rakastaisi ja haluaisi ihan muista syistä kuin ulkonäköön perustuen. Mutta tämä taitaa olla asia missä ei päästä yli eikä ympäri eikä tule muuttumaan. 

Vierailija
29/39 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me se tajutaan. Valitettavasti. Tajuaako miehet, että se aiheuttaa valtavia paineita naisille ja johtaa häpeilyyn.  Aika harva normi elämässä on niin katseen kestävä, että itsetunto kestää häpeilemättömän itsensä esittelyn. Itse ainakin haluaisin, että mies rakastaisi ja haluaisi ihan muista syistä kuin ulkonäköön perustuen. Mutta tämä taitaa olla asia missä ei päästä yli eikä ympäri eikä tule muuttumaan. 

Sanoisin että aika moni on katseenkestävä, jos ne katseet on jo tuohon tilanteeseen johtaneet =)

Vierailija
30/39 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin eka kerran kun olin useamman miehen naisena.

Vaatteista luopuminen oli vaikeaa.

Pikkuhousut revittiin jalasta.

Jouduin ensin olemaan selällään ja jalat levällään kun mua nuoltiin.

Miehet oli komeita ja nuoria,ja olin ärsyttävästi kiimassa .

Kun minut käännettiin kentälleen,muistan vieläkin ne sanat mitä yksi niistä pojista sanoi.

Kattokaa mikä naaras.

Meinasin juosta karkuun ,mutta en päässyt kun eka oli päällä.

Sain ison orkun ja ääntä tuli. En voinut olla hiljaa niin hyvää teki.

Olin nautinto kierteessä,kun tunsin milloin miehellä oli tulossa.

Mua ihailtiin ja kehuttiin..se lisäsi vaan himoa.

Sen jälkeen olen aina vaatinut että minut otetaan silleen.

Vierailija
31/39 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Kyllä taas tehdään elämästä vaikeata. Onneksi oman naisen itsetunto ei ole noin pohjamudissa.

Vierailija
32/39 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön reikään tablettitelineen ja palstailen samalla.

Vierailija
33/39 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan persereikää katsele vaan kauniita pakaran kaaria, odottaen, että kohta saan heittää lastit niille.

Vierailija
34/39 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan mies haluaa katsella naisten peppuja. Tuossa tilanteessa se on vielä parhaiten tyrkyllä.

Vierailija
35/39 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin täällä jo vastailtukkin näkymä on huikea. Näkee ihanasti miten kulli uppoaa sisään herkullisten pakaroiden väliin. Laukeamisen hetkellä hidastelen ja on mahtavaa nähdä miten äärimmilleen paisuneesta kullista jää vielä vartta jäljelle pikkusen, kun vaimo kiljahtelee ja annan tulla ihan pohjaan.

Ja joo-o, kyllä saan myös äärettömän paljon itse omasta isosta, tai no 18cm kullistani kiksejä nähdessäni, että vähempikin riittäisi.

Kumma miten jotkut miehet kuvittelee, että pituus jotenkin merkkaisi.. Pituudesta ei ole kuin haittaa. Kullin paksuudella on väliä, ei muulla.

Vierailija
36/39 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan ne pitkältä lennolta mukaan tarttuneet laput silmille, kuten myös nuollessani. Silloin voin muistella samalla yhtä entistä tai yhtä mustaa tyttöä.

Vierailija
37/39 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan persereikää katsele vaan kauniita pakaran kaaria, odottaen, että kohta saan heittää lastit niille.

Minä kyllä katselen sitäkin. Pakaran kaaret ja kokonaisuus on toki mukana, mutta onhan peppureikä pepussa kuin piste i:n päällä. Doggyssä kuitenkin kiihottavinta on asennon eläimellisyys ja alisteisuus: nainen on siinä eläimellisesti pantavana niin, että tissit, perse ja kaula ovat kosketeltavissa ja kalun uppoamisen pilluun tai peppuun näkee erinomaisen hyvin itse täysin määräten, mitä tapahtuu. Siinä ei halailla tai katsella silmiin, vaan pannaan.

Mutta ei Doggy ole kaikkein nautinnollisin peppureikänäkymistä nauttimisasento. Vaikka kolo toki on erittäin seksikkäästi esillä, niin sen katselu ja hyväily on epäergonomista. Reverse cowgirlissä näkymä ja sormiergonomia on paljon parempi. Tässä tosin naisella on pitkälti kontrolli, mitä tapahtuu, josta syystä  naista voi olla vaikea saada tässä asennossa kiimasta sekaisin. On varmasti yksilöllistä.

Kontrollin kanssa mies pääsee nauttimaan peppureikätouhuista ja -näkymistä erittäin hyvin, kun esileikeissä vie päänsä jalkoväliin esimerkiksi naisen maatessa selällään jalat nostettuna sivuille. Näin voi jopa nolostujaa vaivihkaa "vahingossa" nuolaista alkukiihottuneessa tilassa. Sen kyllä huomaa, pitääkö nainen tästä vai ei. Jos pitää, niin ahnaammin kiinni vaan. Ei siinä tilanteessa enää kovin helposti ala nolostella, kun mies tunkee kieltä peppuun naisen valuessa mahlaa kuin kevätkoivu.

Vierailija
38/39 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan vieläkin eka kerran kun olin useamman miehen naisena.

Vaatteista luopuminen oli vaikeaa.

Pikkuhousut revittiin jalasta.

Jouduin ensin olemaan selällään ja jalat levällään kun mua nuoltiin.

Miehet oli komeita ja nuoria,ja olin ärsyttävästi kiimassa .

Kun minut käännettiin kentälleen,muistan vieläkin ne sanat mitä yksi niistä pojista sanoi.

Kattokaa mikä naaras.

Meinasin juosta karkuun ,mutta en päässyt kun eka oli päällä.

Sain ison orkun ja ääntä tuli. En voinut olla hiljaa niin hyvää teki.

Olin nautinto kierteessä,kun tunsin milloin miehellä oli tulossa.

Mua ihailtiin ja kehuttiin..se lisäsi vaan himoa.

Sen jälkeen olen aina vaatinut että minut otetaan silleen.

Tosiaan miehet kiihottuu katsomalla ja naiset ihailulla. Juuri naiset kertoo että haluavat olla halun ja huomion kohteena. Varmaan juuri niin naiset voimaantuukin.

Vierailija
39/39 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atavistinen geeneihin kirjoitettu viehtymys. Eläinuroksetkin kiihtyvät naaraiden takamuksista. Turha naisten ujostella luonnollista asiaa.

Ei persereiän, vaan hajujen takia.