Tosi haalea haamu ja kp 8!!!auttakaa..
Siis sain eilen advance 25:lla halleista haaleimman haamun testiajan jälkeen eli siis roskishaamun..
Ja mukka olis huomenna hamppilääkäri jossa annetaan esilääkitys biib uskallanko ottaa sen??? Toivottavasti joku tietää näistä asioista paremmin ku minä..
Reen huomenaamun pissasta vielä acon 10:llä ja jos siinä ei näy mitään niin uskallan varmaan ottaa..
Edellinen kierto oli vain 12-16 pv niin voisko olla että ovis olis tullu jo niin aikaisessa vaiheessa että voisin olla raskaana?????
Kommentit (4)
Se oli vain merkitysetön roskishaamu... ei ole tullu sen jälkeen mitään... Pahoittelut sulle... meillä alkaa olla piina viikot lähellä että nyt jos sitte sais parin vk:n päästä ihan oikean plussan...
Voimia sulle parantumiseen..
Mä kyllä veikkaisin, että sun menkat on viimeks ollu ovisvuotoja sekä kiinnittymisvuotoa ja jostaan syystä sitten niin runsasta, että oot luullu niitä menkoiks.
En oo kyllä muutoin noin lyhyestä kierrosta juuri kuullutkaan.
Eiköhän se viiva ala siitä vahvistumaan, peukut on pystyssä! =D
Ja esilääkityksen kyllä uskallat ottaa, voisit kyllä mainita tietty hampilääkärille mahd. raskaudesta niin hän kyllä tietää onko se ok vai ei.
Niin voihan se olla niinki.. vuoto alko tuhrulla ja loppui sellaiseen ovisliman näköiseen v.pun.limaan..
En uskalla vielä kuitenkaan toivoa mitään...
Teen huomen aamulla vielä..
...kuin sinulla eli mitkään " oikeaoppiset aikataulut" eivät täsmänneet ja neuvola epäili minulla olleen valekuukautiset välissä. Raskaustesti näytti plussaa samoihin aikoihin kuin sinulla. Sitten seuraavien oletettujen kuukautisten aikaan alkoi taas vuoto (raskaustestit näyttivät koko ajan selkeää plussaa)...lopulta selvisi että kohdunulkopuolinen oli ja jouduin leikkaukseen (revennyt, sisäinen vuoto). Nyt sitten odottelen parantumista enää yhden munasarjan kera :-( Eli minulla ne ihmeelliset ajat sekä vuodot eivät olleet merkki hyvästä ja mitään ihmeen kovia kipujakaan ei tullut vaikka ulkop. raskaus eteni n. viikolle 9 saakka. Kaukoviisaana menisin ajoissa tutkituttamaan asian että selviäisi onko kaikki ok. Toivon sinulle kuitenkin onnea matkaan ja että kaikki on kohdallasi hyvin!