Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

... kun kaiken maailman tädit ja varsinkin mummelit pyytää aina ruokakaupassa ottamaan heille jostain ylähyllyltä jonkun tuotteen. En ole töissä kaupassa!

• ylös 24
  • alas 119

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Pitkänä miehenä ärsyttää että yhteydenottoja tulvii ovista ja ikkunoista, enemmän kuin mihin etsii vastata, ja nää naiset haluaa multa vaan seksiä.

• ylös 45
  • alas 19
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voi poloista, kun joutuu auttamaan toisia vasten tahtoaan... -.-

terveisin 161,5 cm "pitkä" mies

• ylös 98
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama naisilla - pyyntöihin riittää 178.
178 ei kukaan ole oyytänyt apua koskaan pian 50v

• ylös 13
  • alas 4
Vierailija

Mulle ihan valehtelematta sattui kolme viikkoa sitten niin, että kun olin auttamassa yhtä vanhempaa naista, niin toinen tuli että "seuraavaksi voisit varmaan ottaa minulle tuon kissanruoan tuolta". Ei edes kysynyt, sanoi vaan että tulepas poika sieltä. Sen jälkeen vielä toinen tavara.

Pikku juttu sinänsä yksittäisenä tapauksena, mut kun kolme tuotetta nostelee yhden kauppareissun aikana niin työltähän se alkaa tuntua. Vähän liian usein saa olla apumiehenä muutenkin.

• ylös 37
  • alas 16
Vierailija

Hätä keinot keksii. Puhu jotain muuta kieltä ja näyttele, ettet ymmärrä suomea. Älä tee tällaisesta ongelmaa. Tähän tyyliin:

A: Anteeksi, voisitteko antaa minulle tuon näkkileipäpaketin tuolta ylhäältä?

B: Ööh, magazin iili tesmuronni? (levittele käsiäsi ja painele menemään)

Problem solved.

• ylös 55
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mie oon 152cm ja ihmiset pyytää noukkimaan pudonneita tavaroita lattialta.

Ja katsoo sua varmaan samalla nenänvarttaan pitkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voiko alemmas enää vajota.

• ylös 14
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas sitten sattuikaan. Taattua vaukkupalstakamaa.

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Tähän olisi ratkaisu kun kauppojen hyllyt olisi matalampia, kuten ennen olivat. Ei tarvitsisi apua pyydellä eikä jakkaroilla keikkua.

• ylös 39
  • alas 0
Vierailija

Kenelle ne ylähyllyt oikeesti tehdään? Luuleeko kauppiaat, et pienet mummot ja naiset saa ne tuotteet sieltä itse??
Kyykkytuotteita me naiset usein ostetaan kun ei myyjiä missään.
Hyllyt on liian korkeita mullekin, enkä ole kun nainen 33 v, mut 155cm ja jos näen sinut hujopin kaupassa, pyydän apua. Sori.

Tai on käynyt niinkin, että miehet ovat tulleet kysymään tarviinko apua kun kurottelen hyllyltä jotain. Kiitos siitäkin huomaavaisuudesta.

Sinkuille tässä oiva vinkki lähestyä.....

• ylös 62
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kenelle ne ylähyllyt oikeesti tehdään? Luuleeko kauppiaat, et pienet mummot ja naiset saa ne tuotteet sieltä itse??
Kyykkytuotteita me naiset usein ostetaan kun ei myyjiä missään.
Hyllyt on liian korkeita mullekin, enkä ole kun nainen 33 v, mut 155cm ja jos näen sinut hujopin kaupassa, pyydän apua. Sori.

Tai on käynyt niinkin, että miehet ovat tulleet kysymään tarviinko apua kun kurottelen hyllyltä jotain. Kiitos siitäkin huomaavaisuudesta.

Sinkuille tässä oiva vinkki lähestyä.....

No ainahan saa kysyä apua. Jos sievä taskuvenus kysyy niin totta kai autan. Mutta en koe velvollisuudekseni auttaa ketään.

• ylös 8
  • alas 17

Sivut