Stranger Things,olenko ainoa jolle tämä sarjan suuri suosio ei ole avautunut?
Kommentit (39)
Musta se on ollut ihan ok sarja, mutta en sitä nyt mitenkään erityisesti fanita. Suurimmat fanit taitaakin olla vähän nuorempaa porukkaa.
Mä tykkään siitä just sen nostalgian takia, kun olin itsekin tuollainen teini kasarilla. Ja muutenkin tykkään yleensä kaikista yliluonnollis-, jännitys-, mysteeri- ja kauhujutuista.
Ei minullekaan, mutta aika suuri osa Netflixissä on ihan samoin. Teininä olisin katsellut noita yliluonnollisia juttuja silmät tapillaan. Nyt ei enää tarvitse. Todellisuus on ihan tarpeeksi pelottavaa. Eli olen siis vanha.
Katsoin pari ekaa jaksoa ja niin pitkästyttävä ettei enempää pystynyt katsomaan
En minäkään tajua. En muutenkaan tykkää sarjoista, missä päähenkilöt ovat teini-ikäisiä.
En jaksanut katsoa edes montaa jaksoa mutta mä olen kai vaan liian vanha kun yli nelikymppinen olen.
On tosiaan kovin lapsellinen sarja. Kausi 4 alkoi lupaavasti kyllä. Periaatteeni on että jos jonkun sarjan aloitan, niin katson sen loppuun 🤣
Ei oikein ole minunkaan makuuni. Ystävä oli sarjasta ihan tohkeissaan ja halusi että katsomme sitä yhdessä, noh parin jakson jälkeen totesin ettei ole minun juttu ja ystävä siihen kovaan ääneen alkoi ihmettelemään että miten ihmeessä en pidä sarjasta, sehän on ihan paras. Molemmilla meillä ikää jo yli 30v.
Ryhdyin katsomaan nostalgian vuoksi ja tykkäsin kovasti ajankuvasta ja ilmapiiristä. Lapsinäyttelijät olivat poikkeuksellisen hyviä.
Tympäännyin, kun seinistä alkoi putkahdella yliluonnollisia ilmestyksiä. Olisin toivonut, että jalat olisivat pysyneet maan pinnalla ja pahikset ihmispahiksina. Tai eivät ainakaan valtavina, karjuvina mörköinä.
Katsoin loppuun asti muodon vuoksi. Loppupuolella oli hyvät kohtansa, mutta enpä katsoisi uudelleen.
Melkein kuusikymppinen olen, enkä välitä teinisarjoista, mutta tämä oli sellaiseksi erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin pari ekaa jaksoa ja niin pitkästyttävä ettei enempää pystynyt katsomaan
Eka seasoni alkoi tosi heikosti mutta parani loppua kohti. Kannattaa katsoa vähän enemmän. Neloskautta en ole katsonut koska lopetin Netflixin kun en löytänyt sieltä muuta katsottavaa.
Tylsä, puuduttava, ilmeisesti lapsille ja teineille tarkoitettu. Mut sepä se just on: jokaiselle sukupolvelle on ne ekat jänskät sarjat, joita tapitetaan silmät selällään ja kerrataan koulussa. Vieläkin.
Vanhemmat ovat nähneet jo Yöjutuista lähtien kaikki, joten pitäisi olla mukana jo vähän enemmän koukkua, ennen kuin jaksaisi katsoa. Mut brittiläisesti Black Mirrorista pidin tai ainakin joistakin jaksoista - herraisä, onko siitäkin sarjasta jo kohta kymmenen vuotta?
Teinitytöt katsoo kun pari näyttelijää on niin ihq.
Itse en tykkää yhtään. Pidän eniten siitä netflixin uudesta Sandman-sarjasta. Tuskinpa näitä on minun ikäisilleni tarkoitettukaan, hyvä jos nuoret tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyin katsomaan nostalgian vuoksi ja tykkäsin kovasti ajankuvasta ja ilmapiiristä. Lapsinäyttelijät olivat poikkeuksellisen hyviä.
Tympäännyin, kun seinistä alkoi putkahdella yliluonnollisia ilmestyksiä. Olisin toivonut, että jalat olisivat pysyneet maan pinnalla ja pahikset ihmispahiksina. Tai eivät ainakaan valtavina, karjuvina mörköinä.
Katsoin loppuun asti muodon vuoksi. Loppupuolella oli hyvät kohtansa, mutta enpä katsoisi uudelleen.
Melkein kuusikymppinen olen, enkä välitä teinisarjoista, mutta tämä oli sellaiseksi erikoinen.
Eihän se ole vielä lopussa, vaan yksi kausi vielä tulossa.
Sitä on niin kehuttu että olen monta kertaa meinannut ruveta katsomaan mutta kun ei oikein uppoa niin ei.
Ei tuo minustakaan mikään älyttömän hyvä ole.