Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stranger Things,olenko ainoa jolle tämä sarjan suuri suosio ei ole avautunut?

Vierailija
16.08.2022 |

Vai olenko vaan liian vanha 😄

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minustakaan mikään älyttömän hyvä ole.

Vierailija
2/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on ollut ihan ok sarja, mutta en sitä nyt mitenkään erityisesti fanita. Suurimmat fanit taitaakin olla vähän nuorempaa porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vanha.

Vierailija
4/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä just sen nostalgian takia, kun olin itsekin tuollainen teini kasarilla. Ja muutenkin tykkään yleensä kaikista yliluonnollis-, jännitys-, mysteeri- ja kauhujutuista.

Vierailija
5/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan, mutta aika suuri osa Netflixissä on ihan samoin. Teininä olisin katsellut noita yliluonnollisia juttuja silmät tapillaan. Nyt ei enää tarvitse. Todellisuus on ihan tarpeeksi pelottavaa. Eli olen siis vanha.

Vierailija
6/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt yhtään.

Vierailija
7/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin pari ekaa jaksoa ja niin pitkästyttävä ettei enempää pystynyt katsomaan

Vierailija
8/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua. En muutenkaan tykkää sarjoista, missä päähenkilöt ovat teini-ikäisiä.

Vierailija
9/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aukea ei.

Vierailija
10/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien sarja.

Vierailija
11/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa edes montaa jaksoa mutta mä olen kai vaan liian vanha kun yli nelikymppinen olen.

Vierailija
12/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kovin lapsellinen sarja. Kausi 4 alkoi lupaavasti kyllä. Periaatteeni on että jos jonkun sarjan aloitan, niin katson sen loppuun 🤣

Vierailija
13/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ole minunkaan makuuni. Ystävä oli sarjasta ihan tohkeissaan ja halusi että katsomme sitä yhdessä, noh parin jakson jälkeen totesin ettei ole minun juttu ja ystävä siihen kovaan ääneen alkoi ihmettelemään että miten ihmeessä en pidä sarjasta, sehän on ihan paras. Molemmilla meillä ikää jo yli 30v.

Vierailija
14/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin katsomaan nostalgian vuoksi ja tykkäsin kovasti ajankuvasta ja ilmapiiristä. Lapsinäyttelijät olivat poikkeuksellisen hyviä.

Tympäännyin, kun seinistä alkoi putkahdella yliluonnollisia ilmestyksiä. Olisin toivonut, että jalat olisivat pysyneet maan pinnalla ja pahikset ihmispahiksina. Tai eivät ainakaan valtavina, karjuvina mörköinä.

Katsoin loppuun asti muodon vuoksi. Loppupuolella oli hyvät kohtansa, mutta enpä katsoisi uudelleen.

Melkein kuusikymppinen olen, enkä välitä teinisarjoista, mutta tämä oli sellaiseksi erikoinen.

Vierailija
15/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin pari ekaa jaksoa ja niin pitkästyttävä ettei enempää pystynyt katsomaan

Eka seasoni alkoi tosi heikosti mutta parani loppua kohti. Kannattaa katsoa vähän enemmän. Neloskautta en ole katsonut koska lopetin Netflixin kun en löytänyt sieltä muuta katsottavaa.

Vierailija
16/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä, puuduttava, ilmeisesti lapsille ja teineille tarkoitettu. Mut sepä se just on: jokaiselle sukupolvelle on ne ekat jänskät sarjat, joita tapitetaan silmät selällään ja kerrataan koulussa. Vieläkin. 

Vanhemmat ovat nähneet jo Yöjutuista lähtien kaikki, joten pitäisi olla mukana jo vähän enemmän koukkua, ennen kuin jaksaisi katsoa. Mut brittiläisesti Black Mirrorista pidin tai ainakin joistakin jaksoista  - herraisä, onko siitäkin sarjasta jo kohta kymmenen vuotta?

Vierailija
17/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt katsoo kun pari näyttelijää on niin ihq.

Vierailija
18/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää yhtään. Pidän eniten siitä netflixin uudesta Sandman-sarjasta. Tuskinpa näitä on minun ikäisilleni tarkoitettukaan, hyvä jos nuoret tykkää.

Vierailija
19/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdyin katsomaan nostalgian vuoksi ja tykkäsin kovasti ajankuvasta ja ilmapiiristä. Lapsinäyttelijät olivat poikkeuksellisen hyviä.

Tympäännyin, kun seinistä alkoi putkahdella yliluonnollisia ilmestyksiä. Olisin toivonut, että jalat olisivat pysyneet maan pinnalla ja pahikset ihmispahiksina. Tai eivät ainakaan valtavina, karjuvina mörköinä.

Katsoin loppuun asti muodon vuoksi. Loppupuolella oli hyvät kohtansa, mutta enpä katsoisi uudelleen.

Melkein kuusikymppinen olen, enkä välitä teinisarjoista, mutta tämä oli sellaiseksi erikoinen.

Eihän se ole vielä lopussa, vaan yksi kausi vielä tulossa.

Vierailija
20/39 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on niin kehuttu että olen monta kertaa meinannut ruveta katsomaan mutta kun ei oikein uppoa niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi