Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännykkäfundamentalisti - voiko joku selittää logiikan

Vierailija
15.08.2022 |

Onko teillä lähipiirissä kännykkäfundiksia, joiden mielestä ainoaa oikeaa olemista ja tekemistä on täydellinen somepaasto? Minä jouduin valitettavasti viettämään aikaa tämmöisen ihmisen kanssa (en vapaaehtoisesti enkä itse tilanteeseen hakeutuen), jonka mielestä kaikki, mitä kännykällä / tabletilla tapahtuu, on väärin, mädännäistä ja epäaitoa. Ja kun hän pitäisi tämän omana tietonaan, vaan kun ei. Hän jaksoi naputtaa minullekin asiasta. Olin lepäämässä omissa oloissani, tutkailin padia ja siitähän se helvetti lähti irti.

Oma tapani rentoutua liikunnan lisäksi on lukea tabletilta asioita, joihin ei muuten ole aikaa. Luen kaiken kirjallisuuden sieltä, surffailen eri harrastussivuilla, katselen dokkareita ja leffoja, luen artikkeleita. Minulle äärimmäinen rentoutus on se, että saan surffata sohvalla netissä aivan rauhassa. Jos tekisin tätä kirjojen ja TV:n avulla, se ei olisi ongelma. Ongelma ovat kännykät ja padit. Ja ei, en todellakaan dataa, kun sosialisoin ihmisten kanssa. Se on epäkohteliasta.

Mutta miksi osa ihmisistä pitää sähköisiä laitteita lähtökohtaisesti pahoina, vaikka niillä tehdään ihan samoja asioita kuin analogisessakin maailmassa? Voiko joku selittää?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi