3v6kk ei viihdy lasten seurassa. Ujo ei ole. Missä vika?
Ei liiemmin tykkää leikkiä toisten lasten kanssa, hänellä on omat leikit.
Kielellisesti lahjakas, olisi vain aikuisten tai paljon vanhempien lasten kanssa (jotka taas eivät tuon ikäisen seurasta piittaa).
On kyllä puhelias ja tykkää jutella toisten kanssa, mutta yhteinen leikkiminen ei kiinnosta. Kerhon pihallakin leikkii aina yksin. Arkuudesta ei ole kyse.
Ei tahdo kerhoon, koska siellä ei ole kavereita eikä sellaista juttuseuraa kuin hän tahtoisi. Haluaa lopettaa kerhon.
Pitäisikö ottaa vähäksi aikaa kerhosta pois, ja kokeilla vaikka ens syksynä uudestaan?
Kommentit (4)
tuntuu oudolta " pakottaa" kerhoon kun ei sinne kaipaa, ikäänkuin minun mielikseni siellä kävisi. Pienempiä sisaruksia on, eli ei ole pilalle paapottu ainoa lapsi (niinkuin joku kohta ehdottaisi kuitenkin).
ap.
Vierailija:
Viihtyykö isompien lasten seurassa? Meidän tyttö viihtyy vuotta-paria vanhempien lasten seurassa, koska isommat osaavat leikkiä ja noudattavat sääntöjä eli eivät revi leluja kädestä, töni yms..
Ehkä se on hänelle liian kaaosmaista. Kun mä olen jutuista ymmärtänyt että siellä enimmäkseen riehutaan ja sählätään.
ap.
Viihtyykö isompien lasten seurassa? Meidän tyttö viihtyy vuotta-paria vanhempien lasten seurassa, koska isommat osaavat leikkiä ja noudattavat sääntöjä eli eivät revi leluja kädestä, töni yms..