Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2430)
XUssa voi laittaa paikkakunnaksi mitävaan, kuvat oman maun mukaan (kasvoilla tai ilman, blurrattuna tai ilman jne) - seuraa voi etsiä sijainnin mukaan (km kertomastasi sijainnistasi)… elinaikalailla anonyymiys onnistuu, jos niin haluaa
kutsulinkin taisi joku jo langasa jakaa, jolla alkuun enemmän ilmaista aikaa käsittääkseni.
Tinder on parempi ja laadukkaampi kuin xu:n sisäpiiri
Vierailija wrote:
Tinder on parempi ja laadukkaampi kuin xu:n sisäpiiri
Tulihan se premissi sieltä!
Sä oot siis Tinderin maajohtaja Suomessa :-D
Käytännössä kaikki XU:ssa olevat naiset ovat surullisia, miesten toimesta alistettuja ihmisraunioita. Homomiesten osalta varmaan toimii paremmin.
Vierailija wrote:
Käytännössä kaikki XU:ssa olevat naiset ovat surullisia, miesten toimesta alistettuja ihmisraunioita. Homomiesten osalta varmaan toimii paremmin.
Ja läskejä.
Olen kyllä Tinderin kautta saanut paljon laadukkaampaa seuraa kuin XU:n. Aika omituisia tapauksia on tullut sitä kautta kohdattua. Mutta mahtuu onneksi mukaan muutama kivakin kokemus. Mutta on uusinut jäsenyyttä sen loputtua. Ehkä jos tykkäisi kimpassa touhuta, mutta nautin itse mieluiten naisistani suljetuin ovin kaikessa rauhassa.
M50
Valitettavasti tuo itsetunnottomien lukuisa määrä sai poistumaan xu:sta. Heitä riittää
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tuo itsetunnottomien lukuisa määrä sai poistumaan xu:sta. Heitä riittää
Uuden polyamoristen palvelun säälittävää sissimarkkinointia. Mene pois.
Eipä tuolla ehkä jaksa enää jäsenyyden umpeuduttua enää käydä. Pitäisi jatkuvasti olla "mainostamassa" itseään jos meinaa miehenä seuraa saada. Jotkut miehet jaksaa matkustaa seuran perässä satoja kilometrejä. Enpä jaksa niistä muutamista pikkukaupungin potentiaalisista seuralaisista alkaa kilpailemaan satojen muiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla ehkä jaksa enää jäsenyyden umpeuduttua enää käydä. Pitäisi jatkuvasti olla "mainostamassa" itseään jos meinaa miehenä seuraa saada. Jotkut miehet jaksaa matkustaa seuran perässä satoja kilometrejä. Enpä jaksa niistä muutamista pikkukaupungin potentiaalisista seuralaisista alkaa kilpailemaan satojen muiden kanssa
Pidetään koko Suomi asuttuna - mutta miten? 🤔
Polyamoria on tähän vastaus. Uusi sivusto tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Polyamoria on tähän vastaus. Uusi sivusto tulossa!
Me ei haluta mitään ihmissuhdesoppaa ja -sekoilua vaan hupiseksiä kivojen tyyppien kanssa. En näe polyamoriaa tähän vastauksena.
Se on justiinsa näin.
Millaisen markkinatutkimuksen Toni on teettänyt?
Ehdottomasti suosittelen kyseistä palvelua. Itse olen siinä ollut mukana noin 2 vuotta. Olen sitä kautta löytänyt paljon ihania ihmisiä ja heidän myötä kiinnostavia kokemuksia. Siellä me kaikki olemme saman asian äärellä hakemassa itsellemme sopivia seksikokemuksia ja ennenkaikkea nautintoa. Siellä arvostamme toistemme yksityisyyttä 100% luottamuksella Asun itsekin pienellä paikkakunnalla. Rohkeasti vain mukaan. Lämmöllä MrKani
Samuli Taskilan sinkkusauna Järvelässä on kiva.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17343343/asianajotoimisto-heikkila--co-…
XU:ssa sinut työnnetään helposti Rotkoon.
Moikka! Luin monta kertaa lifestyle opas ja aina tule ilmoitus että joku vastaus on väärää. Voisitko auttaa mulle. Olen maksanut koko vuosi jäsenyys
Vierailija kirjoitti:
Moikka! Luin monta kertaa lifestyle opas ja aina tule ilmoitus että joku vastaus on väärää. Voisitko auttaa mulle. Olen maksanut koko vuosi jäsenyys
Huomasitko kysymyksen keskellä?
Löytyy myös paljon tapaamisia netin kautta siten, että tapaat kiinnostavia ja edustavia ihmisiä ilman rajoitusta kenelle voit lähettää viestejä. Eikä kukkaroasi tyhjennetä. Googlaten selviää.