Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (2430)

Vierailija
401/2430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy myös paljon tapaamisia  netin kautta siten, että  tapaat kiinnostavia ja edustavia ihmisiä ilman  rajoitusta kenelle voit lähettää viestejä. Eikä kukkaroasi tyhjennetä. Googlaten selviää. 

Vierailija
402/2430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XUssa voi laittaa paikkakunnaksi mitävaan, kuvat oman maun mukaan (kasvoilla tai ilman, blurrattuna tai ilman jne) - seuraa voi etsiä sijainnin mukaan (km kertomastasi sijainnistasi)… elinaikalailla anonyymiys onnistuu, jos niin haluaa  

kutsulinkin taisi joku jo langasa jakaa, jolla alkuun enemmän ilmaista aikaa käsittääkseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on parempi ja laadukkaampi kuin xu:n sisäpiiri

Vierailija
404/2430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tinder on parempi ja laadukkaampi kuin xu:n sisäpiiri

Tulihan se premissi sieltä!

Sä oot siis Tinderin maajohtaja Suomessa :-D

Vierailija
405/2430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki XU:ssa olevat naiset ovat surullisia, miesten toimesta alistettuja ihmisraunioita. Homomiesten osalta varmaan toimii paremmin. 

Vierailija
406/2430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käytännössä kaikki XU:ssa olevat naiset ovat surullisia, miesten toimesta alistettuja ihmisraunioita. Homomiesten osalta varmaan toimii paremmin. 

Ja läskejä.

Vierailija
407/2430 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä Tinderin kautta saanut paljon laadukkaampaa seuraa kuin XU:n. Aika omituisia tapauksia on tullut sitä kautta kohdattua. Mutta mahtuu onneksi mukaan muutama kivakin kokemus. Mutta on uusinut jäsenyyttä sen loputtua. Ehkä jos tykkäisi kimpassa touhuta, mutta nautin itse mieluiten naisistani suljetuin ovin kaikessa rauhassa.

M50

Vierailija
408/2430 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan Pony-Toni!

Vierailija
409/2430 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuo itsetunnottomien lukuisa määrä sai poistumaan xu:sta. Heitä riittää

Vierailija
410/2430 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuo itsetunnottomien lukuisa määrä sai poistumaan xu:sta. Heitä riittää

Uuden polyamoristen palvelun säälittävää sissimarkkinointia. Mene pois. 

Vierailija
411/2430 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla ehkä jaksa enää jäsenyyden umpeuduttua enää käydä. Pitäisi jatkuvasti olla "mainostamassa" itseään jos meinaa miehenä seuraa saada. Jotkut miehet jaksaa matkustaa seuran perässä satoja kilometrejä. Enpä jaksa niistä muutamista pikkukaupungin potentiaalisista seuralaisista alkaa kilpailemaan satojen muiden kanssa

Vierailija
412/2430 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla ehkä jaksa enää jäsenyyden umpeuduttua enää käydä. Pitäisi jatkuvasti olla "mainostamassa" itseään jos meinaa miehenä seuraa saada. Jotkut miehet jaksaa matkustaa seuran perässä satoja kilometrejä. Enpä jaksa niistä muutamista pikkukaupungin potentiaalisista seuralaisista alkaa kilpailemaan satojen muiden kanssa

Pidetään koko Suomi asuttuna - mutta miten? 🤔

Vierailija
413/2430 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoria on tähän vastaus. Uusi sivusto tulossa!

Vierailija
414/2430 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polyamoria on tähän vastaus. Uusi sivusto tulossa!

Me ei haluta mitään ihmissuhdesoppaa ja -sekoilua vaan hupiseksiä kivojen tyyppien kanssa. En näe polyamoriaa tähän vastauksena.

Vierailija
415/2430 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on justiinsa näin. 

Millaisen markkinatutkimuksen Toni on teettänyt?

Vierailija
416/2430 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti suosittelen kyseistä palvelua. Itse olen siinä ollut mukana noin 2 vuotta. Olen sitä kautta löytänyt paljon ihania ihmisiä ja heidän myötä kiinnostavia kokemuksia. Siellä me kaikki olemme saman asian äärellä hakemassa itsellemme sopivia seksikokemuksia ja ennenkaikkea nautintoa. Siellä arvostamme toistemme yksityisyyttä 100% luottamuksella   Asun itsekin pienellä paikkakunnalla. Rohkeasti vain mukaan. Lämmöllä MrKani

Vierailija
417/2430 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Taskilan sinkkusauna Järvelässä on kiva.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17343343/asianajotoimisto-heikkila--co-…

Vierailija
418/2430 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU:ssa sinut työnnetään helposti Rotkoon.

Vierailija
419/2430 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Luin monta kertaa lifestyle opas ja aina tule ilmoitus että joku vastaus on väärää. Voisitko auttaa mulle. Olen maksanut koko vuosi jäsenyys 

Vierailija
420/2430 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka! Luin monta kertaa lifestyle opas ja aina tule ilmoitus että joku vastaus on väärää. Voisitko auttaa mulle. Olen maksanut koko vuosi jäsenyys 

Huomasitko kysymyksen keskellä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan