Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (2419)

Vierailija
381/2419 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yhteisössä on myös mielenkiintoinen tapa moderoida asioita joita joku nostaa aiheellisesti seinälle. Sana ei olekaan vapaa. Vaan kun joku vähänkään arvostelee tai nostaa esiin kritiikin siementä XU:n saittia tai siellä käyttäytymistä kohtaan, niin äkkiä tuollainen nosto piilotetaan näkyvistä.

Varmasti alkaisi olla tilausta yhteisölle, joka ei menisi business, vaan harrastus edellä.

Aivan kuten paljasta.fi? Milloin se aukeaa uudelleen?

Vierailija
382/2419 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi siis toiveissa löytää oikeasti paksulla (yli 16 cm) kakulla varustettu mies leikkikaveriksi. Onko siellä paljon tällaisia tarjolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2419 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä olisi siis toiveissa löytää oikeasti paksulla (yli 16 cm) kakulla varustettu mies leikkikaveriksi. Onko siellä paljon tällaisia tarjolla?

Multa löytyy makoisaa kerroskakkua.

Täytteen voi itse valita.

Vierailija
384/2419 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei seksipositiivisissa yhteisöissä mitatata genitaaleja.

Vierailija
385/2419 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos tuo on tärkeä kriteeri, niin luulen, että helpommin löytää alastonsuomesta. Siellä on paljon senttimetri-nickejä ja ryhmiä tyyliin "yli 20cm" (pituutta arvatenkin tarkoittaa). XU:ssa ei moni tuo mittoja avoimesti esille ja kuvissa voi sitten yrittää päätellä.

Vierailija
386/2419 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU:ssa ei äijiä kiinnosta mitata kullejaan. Kivempi treffailla ja jutella naisten kanssa kun tutkia peniksiä. 

Vierailija
387/2419 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XUn modet ovat liian hyviä tuttuja eräille tiettyä bisnestä tekeville henkilöille! Ja niin kuin tuossa aiemmin olio, mitään negatiivista siellä ei saa esim häiritsevästä prostituutiosta sanoa. Äkkiä sinut bannataan kokonaan jollain syyllä, eikä kommentointi ilmesty seinälle. Liian hyvä rahasampo hölmöjen ihmisten kustannuksella!

Vierailija
388/2419 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Paksua palturia. XU:ssa ei ole maksullisia palveluntarjoajia.

Ei pidä paikkaansa. Niitä on siellä paljon.

Vierailija
389/2419 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edelleenkään ole.

Kyllä sponssimimmit olisivat minua jo lähestyneet - jos siellä niitä olisi. Olenhan terve, pillunhimoinen suomalainen heteromies jolla xu:n sinkkuprofiili. 

Vierailija
390/2419 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden maksullisen dominan profiilin olen nähnyt. Hänkään ei muuten seksiä sanonut tarjoavansa.

Vierailija
391/2419 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yhden maksullisen dominan profiilin olen nähnyt. Hänkään ei muuten seksiä sanonut tarjoavansa.

Totta. XU:ssa voi olla business-profiililla mutta ei se koskaan tarkoita seksin myymistä. 

Vierailija
392/2419 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei seksipositiivisissa yhteisöissä mitatata genitaaleja.

Kyllä siellä kuvissa mahtavat melat saa paljon tykkäyksiä. Ehkä yhteisö on joskus ollut sellainen, että koodistoon kuului olla kaikkien kanssa? Nykyään siellä kyllä rivien väleissä ja osin avoimestikin haetaan "samantasoista seuraa" vaikkakin suht nätein sanakääntein.

Vierailija
393/2419 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten peniskuvat eivät saa tykkäyksiä XU:ssa sen enempää kuin AS:ssa.

- Kiitos silti kun kerroit mielenkiinnostasi penisten dimensioihin, hyvää syksyä sinullekin! 😘

Vierailija
394/2419 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU:ssa ei ole muita naisia kuin sellaisia, joiden miehet ovat heidät sinne pakottaneet.

Vierailija
395/2419 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

XU:ssa ei ole muita naisia kuin sellaisia, joiden miehet ovat heidät sinne pakottaneet.

No jopas! Tästähän on tullut Vauva.fi:n huumoripalsta. 

Palataan asialistalle ja asialliseen seksikeskusteluun, kiitos!

Vierailija
396/2419 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kiimainen hotwife ja cuck-mies. Todennäköisesti eivät eroa ikinä. Noita tuolta tiedetään. Win-Win, ei tarvi naista pakottaa. Ajettelepa itse asetelmaa toisinpäin.

Vierailija
397/2419 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on estänyt profiilini niin näkyylö tämä estänyt profiili minulle "näkyvyys vain itselle" tilassa olevana vai näkyykö sitä enää lainkaan?

Vierailija
398/2419 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos joku on estänyt profiilini niin näkyylö tämä estänyt profiili minulle "näkyvyys vain itselle" tilassa olevana vai näkyykö sitä enää lainkaan?

Voidaan kokeilla. Mikä sun nick?

Vierailija
399/2419 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt taida sitä tässä kertoa. Oli kovat suunnitelmat erään jäsenen kanssa kunnes yks kaks ghostasi ja nyt näen vain "näkyvyys vain itselle" 

Vierailija
400/2419 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä sinkkumiehiä tai -naisia tai pareja mitenkään erotella. Samat palvelut ja samaan hintaan kaikille.

Ymmärtääkseni oma käytös voi saada aikaan rajoituksia. Jos ei ole todennuksia, lähettää massoittain viestejä tms., niin sitten voi tulla rajoituksia. Ja vastapuoli voi rajoittaa yhteydenottoja. Yleensä sen maksullisenkin viestin rahallinen arvo on vähemmän kuin tekstiviestin hinta. Jos vastapuoli vastaa, samasta keskustelusta ei enää menetä jäsenaikaa. Jos on osumia tai kavereita, niin saa heille saa lähetellä ihan vapaasti viestejä. Muita maksullisia toimintoja en ole nähnyt.

Ja niitä osumia ja kavereita ja ilmaista jäsenaikaa saa kun käy XU:n tapaamisissa. Jos ei sopivaa löydy, niin järjestä itse. Minä olen sinkkumies 57v ja hyvin on naisia ja pareja löytynyt minulle.

Ja onhan XU:lla tilaisuuksia joissa on jopa yli 1500 ihmistä. Siellä ei tarvitse syyttää nettipalvelua jos ei flaksi käy.