Vierailija

Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?

• ylös 9
  • alas 4

Sivut

Kommentit (161)

Vierailija

En tiiä tanssijoista, mutta Erkun juontopestiä en jostain syystä odota etukäteen kovin innolla. Pelkään, että yhdessä Vapun kanssa he vetävät juonnoissaan sellaista vaivaannuttavan huonoa harrastelijakesäteatterikomediaa koko kauden. Mutta toivottavasti olen väärässä, ja he hoitavat juonnot tyylikkäästi juontajina eivätkä wannabe-koomikoina.

• ylös 44
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiiä tanssijoista, mutta Erkun juontopestiä en jostain syystä odota etukäteen kovin innolla. Pelkään, että yhdessä Vapun kanssa he vetävät juonnoissaan sellaista vaivaannuttavan huonoa harrastelijakesäteatterikomediaa koko kauden. Mutta toivottavasti olen väärässä, ja he hoitavat juonnot tyylikkäästi juontajina eivätkä wannabe-koomikoina.

Mä myös epäilen ettei tule kovin luontevaa olemaan.  Ernestin puhetapa ei miellytä. Jotenkin odotin ilman muuta että Strandberg ois tullut juontajaksi. 

• ylös 33
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vuosikaudet oon Janne Ahosta odottanut. Jussi 69 olis kiva myös. 

Tykkäisin että Jyrki69 olisi mukana.

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosikaudet oon Janne Ahosta odottanut. Jussi 69 olis kiva myös. 

Tykkäisin että Jyrki69 olisi mukana.

Jyrkihän on just Vain elämäässä.

Itseasiassa Jussihan on nelosmedialla töissä eli ei ehkä sit maikkarin ohjelmaan mee. 

Vierailija

Veikkaan että mukana on joku jolla lähestulkoon ammattitanssijan taidot ja telinevoimistelijan notkeus, tasapaino ja motoriikka.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että mukana on joku jolla lähestulkoon ammattitanssijan taidot ja telinevoimistelijan notkeus, tasapaino ja motoriikka.
Kiira Korpi?

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Ootteko katsoneet sitä Tähtiopettajaa etsimässä -sarjaa? Minusta se idea on tosi kiva, mutta toteutus vähän kiirehditty ja jäykkä. Olin yllättynyt, että jaksot ovat vain vartin pituisia, eikä siinä ajassa oikein ehdi syventyä mihinkään. Itse olisin tykännyt katsoa pidempäänkin niitä treenejä, esityksiä ja kommentteja niin osallistujilta kuin tuomareiltakin.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esko Eerikäinen on varmaan yks, jos ei se oo ollu jo mukana🤔

Onkohan Eskon tanssijatausta este osallistumiselle? Toisaalta onhan siellä ollut muitakin vahvan tanssitaustan omaavia.

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Pahoin pelkään, että Aku Hirviniemi on mukana. Mieluummin kuitenkin Janne Kataja, kun jompikumpi kuitenkin aina tungetaan kaikkiin Maikkarin ohjelmiin.

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nooralotta Neziri?

Neziri toipumassa jalkaleikkauksesta. Ei aktiviiviurheilija ehdi tanssimaan kisakaudella.

• ylös 13
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.