Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
klo 8:43 | 4.8.2022
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Ladataan...
Sivut
Vuosikaudet oon Janne Ahosta odottanut. Jussi 69 olis kiva myös.
En tiiä tanssijoista, mutta Erkun juontopestiä en jostain syystä odota etukäteen kovin innolla. Pelkään, että yhdessä Vapun kanssa he vetävät juonnoissaan sellaista vaivaannuttavan huonoa harrastelijakesäteatterikomediaa koko kauden. Mutta toivottavasti olen väärässä, ja he hoitavat juonnot tyylikkäästi juontajina eivätkä wannabe-koomikoina.
Samu Haber saattaisi olla yksi
Mä myös epäilen ettei tule kovin luontevaa olemaan. Ernestin puhetapa ei miellytä. Jotenkin odotin ilman muuta että Strandberg ois tullut juontajaksi.
Sointu Borg on aivan varmasti yksi kisaajista
Nooralotta Neziri?
Tykkäisin että Jyrki69 olisi mukana.
Jyrkihän on just Vain elämäässä.
Itseasiassa Jussihan on nelosmedialla töissä eli ei ehkä sit maikkarin ohjelmaan mee.
Arja Koriseva
Jonne Aaron
Veikkaan että mukana on joku jolla lähestulkoon ammattitanssijan taidot ja telinevoimistelijan notkeus, tasapaino ja motoriikka.
Esko Eerikäinen on varmaan yks, jos ei se oo ollu jo mukana🤔
Ootteko katsoneet sitä Tähtiopettajaa etsimässä -sarjaa? Minusta se idea on tosi kiva, mutta toteutus vähän kiirehditty ja jäykkä. Olin yllättynyt, että jaksot ovat vain vartin pituisia, eikä siinä ajassa oikein ehdi syventyä mihinkään. Itse olisin tykännyt katsoa pidempäänkin niitä treenejä, esityksiä ja kommentteja niin osallistujilta kuin tuomareiltakin.
Toivottavasti se peränvatkaaja Tinze ei ole mukana.
Onkohan Eskon tanssijatausta este osallistumiselle? Toisaalta onhan siellä ollut muitakin vahvan tanssitaustan omaavia.
Pahoin pelkään, että Aku Hirviniemi on mukana. Mieluummin kuitenkin Janne Kataja, kun jompikumpi kuitenkin aina tungetaan kaikkiin Maikkarin ohjelmiin.
Neziri toipumassa jalkaleikkauksesta. Ei aktiviiviurheilija ehdi tanssimaan kisakaudella.
Kristallipallossani näkyy Susanna Laine 🧐
Satu Silvo saattaa olla yksi.
Sivut